Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Jak najlepiej spuscic plyn z chlodnicy?
Autor Wiadomość
fasso
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2006, 19:16   [ALL] Jak najlepiej spuscic plyn z chlodnicy?

Witam!
Tak jak w temacie Jak najlepiej spuscic plyn z chlodnicy? Czyli tak aby spuscic z chlodnicy i z bloku do zera. Ida mrozy i nie chce mieszac starego plynu z nowym a spuszczajac chlodnica zawsze zostaje plyn w bloku :D [/b]
Ostatnio zmieniony przez harpagan 15-10-2007, 11:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2006, 19:44   

Odkrec srubke specjalna do tego celu.
Niestety nie mam aparatu fotograficznego aby zdjecie zrobic, ktora to jest.
Z chlodnicy to chyba wiesz jak sie spuszcza ;)
 
 
Kokos 
Forumowicz


Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 175
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-11-2006, 19:51   

ile litrow płynu chłodniczego trzeba wlac do chłodnicy przy silniku 4G13?
_________________
Michał Kraków
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 01-11-2006, 20:16   

śruba do spuszczania płynu z bloku jest z przodu silnika pod kolektorem wydechowym
_________________
CA0
Galant II
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2006, 22:04   

Przy spuszczaniu/wymianie płynu w chłodnicy:
- odkręcasz pokrywkę od chłodnicy,
- otwierasz wieczko od zbiorniczka wyrównawczego,
- odkręcasz zaworek na dole chodnicy (bez większych opisów go znajdziesz),
- odkręcasz śrubę z bloku silnika (z przodu, jak napisał Jogurt pod kolektorem),
- czekasz........,
- po wszystkim zakręcasz zaworek w chłodnicy i wkręcasz śrubę w blok silnika,
- zalewasz nowy płyn bezpośrednio do chłodnicy na max pod korek,
- uzupełniasz zbiorniczek wyrównawczy do do połowy.
Do CA0 do chłodnicy wejdzie ~6l, więc wystarczy kupić jedną standardową butlę 6l - do 1.3 wejdzie mniej (chłodnica dużo mniejsza).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.