 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E55A 2.0] Kręci rozrusznik ale nie odpala samochód |
Autor |
Wiadomość |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 07-10-2010, 16:57 [E55A 2.0] Kręci rozrusznik ale nie odpala samochód
|
|
|
Zaczne od podstaw czyli znów coś się @$#$#% co prawda z 3 miesiące galant wytrzymał bez dokładania kasy "WOW" ale w końcu wrócił z podwojona siłą...
przed wczoraj zostawiłem go na światłach, jak sobie to przypomniałem to 4 godziny później było już za późno, ale podjechał ojciec i zapaliliśmy go na kablach( po 15min ładowania)
wszystko ok było, dziś rano jak w każdy mroźny poranek zapalił ale bAaaaaaaaardzo pomału kręcił rozrusznik( wina tego ,że za słaby aku kupiłem bo tylko 54AH, i przez to w zimie jak postoji 3 dni to też już nie zapali) ale ogólnie dziś rano jak zawsze po 2 obrotach załapał.
a dziś po południu z pracy chciałem wrócić i nic, kręci i kręci i nic nie łapie, kręciłem z minute aż znów się wyładował akumulator. Jakieś pomysly?
-Iskra jest
także to nie wina kabli ani świecy co nie?
czyli co pompe ch.. trafił?
kurde a w tym aucie już chyba 3/4 elementów eksploatacyjnych wymieniłem, zapłaciłem za niego 5k, a włożylem chyba grubo ponad 6 już...
zawsze się śmiali zemnie ,że znów coś się psuło w starym gracie , ale zawsze mówiłem ,że przynajmniej nigdy nie stanął,nigdy nie zawiódł mie
|
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
majcherone
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 96* 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2010 Posty: 10 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: 22-02-2011, 07:31
|
|
|
Przeszukajcie moje posty. Może znajdziecie odpowiedzi. |
_________________ 2.0 GlSi
 |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 05-03-2011, 16:24
|
|
|
taa rozwiązaniem mojego problemu był pan z lawetą który skupuje uszkodzone auta |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
majcherone
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 96* 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2010 Posty: 10 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: 13-05-2011, 07:49
|
|
|
Sprawdzić iskrę, jeżeli jest jej brak to sprawdzić moduł w aparacie i cewkę zapłonową, to najczęstszy problem, w tym trzeba szukać, jeżeli jest iskra to zapewne siadła pompa paliwowa albo poprostu gdzieś jest luźny przewód.
Do odpalenia silnika musi być iskra i paliwo. Ew. zmierzyć omomierzem wtryski, może szlag je trafił. choć nie chce mi sie wierzyć, ale wszystko możliwe. |
_________________ 2.0 GlSi
 |
|
|
|
 |
|
|