Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Bład 12 i 56
Autor Wiadomość
Das 
Forumowicz
97rok Daje Rade

Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 35
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 20-01-2012, 20:46   [Cari 1.8 GDI] Bład 12 i 56

Witam was drodzy mitsumaniacy. Znowu ostatnio po trasie około 30 kilometrów czułem lekkie szarpniecia co jakis czas. Postanowiłem podłączyć spinacz i moim oczom ukazał sie najpierw bład 12 i myślałem że na tym koniel ale jednak 56 znów wystąpił. Nie wiem co robic ten GDi mnie poprosrtu załamuje. Nagrzany faluje i nie trzyma dobrze obrotów. Prosił bym o pomoc bo przy 56 wymieniłem filterek na wejściu w pompie filtr paliwa pod maska reset też nie pomógł. I myśle że będe musiał podjechać do Bartka z forum bo nie radze sobie juz samemu. Jednak jestem uczniem zostalo mi jeszcze 3 miesiące szkoły i nie mam narazie piniędzy na poważniejsze wydatki z Tym samochodem. Jeśli ktoś z forum był by zainteresowany kupnem prosze o kontakt ze mna na PW
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-01-2012, 21:05   

Najlepiej umieść ogłoszenie w dziale sprzedam, bo zaraz dostaniesz ostrzeżenie od moda lub admina [-X .
Oczywiście zamieść ogłoszenie po spełnieniu wszystkich warunków.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 20-01-2012, 21:35   

może lepiej np kabelek i wyregulować ciśnienie na pompie?
 
 
 
Das 
Forumowicz
97rok Daje Rade

Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 35
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 20-01-2012, 23:32   

jak to wyregulować??
 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 18-02-2012, 15:23   

Regulacja ciśnienia paliwa może pomóc, no chyba, że pompa już niedomaga. U mnie na piątym biegu przy około 2000obr/min było czuć delikatne szarpanie. Po regulacji nie zaobserwowałem tego zjawiska.

W tym temacie jest to ładnie opisane http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213

PS. Jeśli miałbyś jakieś pytania, chętnie pomogę.
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
Das 
Forumowicz
97rok Daje Rade

Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 35
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 18-02-2012, 15:37   

No dzis właśnie tak zrobiłem ustawiłem na voltomierzu 3,1 na jałowym i problem dalej wystepuje.
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-02-2012, 16:02   

jak się bawić to się bawić na evoscanie, voltomierze nie do końca są dokładne, takie z marketów szczególnie. Chyba, że masz pro miernik, to inna sprawa wtedy..
 
 
 
Das 
Forumowicz
97rok Daje Rade

Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 35
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 18-02-2012, 16:09   

No za ten voltomierz 50 zł zapłaciłem czyli taki przecietny jest. Ale nie przy maksymalnym wyregulowaniu dochodziło do 4 volt. Myśle jeszcze ze świecami sie pomeczyc chociaz ich wymiana tez do tanich sie nie zalicza i nie wiadomo czy to załatwi probelm.
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-02-2012, 17:13   

w okolicy nikt nie ma evoscana?
 
 
 
Das 
Forumowicz
97rok Daje Rade

Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 35
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 18-02-2012, 18:07   

Byłem pytałem Nie mają niektórzy mechanicy pytali sie mnie a co to jest:D
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-02-2012, 19:41   

nie no nie o mechaników mi chodziło, bo to tak właśnie jest...
tylko na regionalnym forum zapytaj, czy ktoś z kolegów nie ma evoscana
 
 
 
Das 
Forumowicz
97rok Daje Rade

Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 35
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 18-02-2012, 19:54   

A co dokładniej pokaze evoscan??
 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 18-02-2012, 20:51   

Świece nie są takie drogie, ja płaciłem 120zł za 4 sztuki NGK IZFR6B. Filtr paliwa wymieniałeś?
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
Das 
Forumowicz
97rok Daje Rade

Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 35
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 19-02-2012, 00:35   

Wymieniłem:) i filterki te małe na wejsciu do pompy też:)
 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 19-02-2012, 11:12   

Jeszcze na Twoim miejscu sprawdziłbym fajkocewki. U mnie jak padła jedna to auto szarpało co jakiś czas, szczególnie na rozgrzanym silniku.
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.