[Cari 1.8 GDI] Bład 12 i 56 |
Autor |
Wiadomość |
Das
Forumowicz 97rok Daje Rade
Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 35 Skąd: Białobrzegi
|
Wysłany: 20-01-2012, 20:46 [Cari 1.8 GDI] Bład 12 i 56
|
|
|
Witam was drodzy mitsumaniacy. Znowu ostatnio po trasie około 30 kilometrów czułem lekkie szarpniecia co jakis czas. Postanowiłem podłączyć spinacz i moim oczom ukazał sie najpierw bład 12 i myślałem że na tym koniel ale jednak 56 znów wystąpił. Nie wiem co robic ten GDi mnie poprosrtu załamuje. Nagrzany faluje i nie trzyma dobrze obrotów. Prosił bym o pomoc bo przy 56 wymieniłem filterek na wejściu w pompie filtr paliwa pod maska reset też nie pomógł. I myśle że będe musiał podjechać do Bartka z forum bo nie radze sobie juz samemu. Jednak jestem uczniem zostalo mi jeszcze 3 miesiące szkoły i nie mam narazie piniędzy na poważniejsze wydatki z Tym samochodem. Jeśli ktoś z forum był by zainteresowany kupnem prosze o kontakt ze mna na PW |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 20-01-2012, 21:05
|
|
|
Najlepiej umieść ogłoszenie w dziale sprzedam, bo zaraz dostaniesz ostrzeżenie od moda lub admina .
Oczywiście zamieść ogłoszenie po spełnieniu wszystkich warunków. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-01-2012, 21:35
|
|
|
może lepiej np kabelek i wyregulować ciśnienie na pompie? |
|
|
|
 |
Das
Forumowicz 97rok Daje Rade
Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 35 Skąd: Białobrzegi
|
Wysłany: 20-01-2012, 23:32
|
|
|
jak to wyregulować?? |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 18-02-2012, 15:23
|
|
|
Regulacja ciśnienia paliwa może pomóc, no chyba, że pompa już niedomaga. U mnie na piątym biegu przy około 2000obr/min było czuć delikatne szarpanie. Po regulacji nie zaobserwowałem tego zjawiska.
W tym temacie jest to ładnie opisane http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
PS. Jeśli miałbyś jakieś pytania, chętnie pomogę. |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
Das
Forumowicz 97rok Daje Rade
Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 35 Skąd: Białobrzegi
|
Wysłany: 18-02-2012, 15:37
|
|
|
No dzis właśnie tak zrobiłem ustawiłem na voltomierzu 3,1 na jałowym i problem dalej wystepuje. |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-02-2012, 16:02
|
|
|
jak się bawić to się bawić na evoscanie, voltomierze nie do końca są dokładne, takie z marketów szczególnie. Chyba, że masz pro miernik, to inna sprawa wtedy.. |
|
|
|
 |
Das
Forumowicz 97rok Daje Rade
Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 35 Skąd: Białobrzegi
|
Wysłany: 18-02-2012, 16:09
|
|
|
No za ten voltomierz 50 zł zapłaciłem czyli taki przecietny jest. Ale nie przy maksymalnym wyregulowaniu dochodziło do 4 volt. Myśle jeszcze ze świecami sie pomeczyc chociaz ich wymiana tez do tanich sie nie zalicza i nie wiadomo czy to załatwi probelm. |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-02-2012, 17:13
|
|
|
w okolicy nikt nie ma evoscana? |
|
|
|
 |
Das
Forumowicz 97rok Daje Rade
Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 35 Skąd: Białobrzegi
|
Wysłany: 18-02-2012, 18:07
|
|
|
Byłem pytałem Nie mają niektórzy mechanicy pytali sie mnie a co to jest:D |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-02-2012, 19:41
|
|
|
nie no nie o mechaników mi chodziło, bo to tak właśnie jest...
tylko na regionalnym forum zapytaj, czy ktoś z kolegów nie ma evoscana |
|
|
|
 |
Das
Forumowicz 97rok Daje Rade
Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 35 Skąd: Białobrzegi
|
Wysłany: 18-02-2012, 19:54
|
|
|
A co dokładniej pokaze evoscan?? |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 18-02-2012, 20:51
|
|
|
Świece nie są takie drogie, ja płaciłem 120zł za 4 sztuki NGK IZFR6B. Filtr paliwa wymieniałeś? |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
Das
Forumowicz 97rok Daje Rade
Auto: Mitsubishi CARISMA GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 35 Skąd: Białobrzegi
|
Wysłany: 19-02-2012, 00:35
|
|
|
Wymieniłem:) i filterki te małe na wejsciu do pompy też:) |
|
|
|
 |
xluki
Mitsumaniak

Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 813 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 19-02-2012, 11:12
|
|
|
Jeszcze na Twoim miejscu sprawdziłbym fajkocewki. U mnie jak padła jedna to auto szarpało co jakiś czas, szczególnie na rozgrzanym silniku. |
_________________ 02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 |
|
|
|
 |
|