 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAx 97-04] Galant 2,5 V6 Józefów prośba o opinię |
Autor |
Wiadomość |
bongo_22
Mitsumaniak baja bongo w kongo

Auto: EA5W Avance, Proton 415 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 568 Skąd: Warszawa Wola/Grochów
|
Wysłany: 07-03-2011, 14:12 [EAx 97-04] Galant 2,5 V6 Józefów prośba o opinię
|
|
|
Proszę o opinię na temat poniższego auta. Mój brat wybiera się jutro obejrzeć tego Gala i może ktoś na szybko z tych niewielu zdjęć mógłby coś o nim powiedzieć. A może któryś z Mitsumaniaków miał z nim do czynienia... Postaram sie jeszcze załatwić VIN
http://allegro.pl/mitsubi...1496327373.html
Kod: | Witam.
Mam do zaoferowania samochód osobowy Mitsubishi Galant SPORT, pojemność 2,5 V6, z LPG z 2007, rok produkcji 1998,
przebieg 250000. Stan bardzo dobry, bezwypadkowy (na ostatnim zdjęciu zaznaczone na czerwono lekkie wgniecenia).
Wyposażenie:
- Automatyczna skrzynia biegów
- Sekwencyjna instalacja gazowa (Lovato)
- ABS
- Elektryczne lusterka podgrzewane
- Skórzana tapicerka (beż)
- Elektryczne fotele podgrzewane
- Elektryczne szyby (przód i tył)
- Klimatyzacja (świeżo nabita)
- Centralny zamek
- Wspomaganie kierownicy
- Cztery poduszki powietrzne
- Tempomat
- Radio z CD (Alpine)
Dodatkowo komplet kół (cztery 15' felgi aluminiowe) Mitsubishi wyglądają jak nowe + opony letnie (Toyo).
Samochód w 100% sprawny, sprzedaję gdyż zrobił się zbyt mały dla cztero osobowej rodziny.
W razie, jakichkolwiek pytań podaję numer telefonu:608-290-341 |
|
_________________ Najważniejszy w każdym działaniu jest początek...
06.2009 - 03.2013 Galant EA2W LPI '98 krąży po rodzinie
2012 - Galant EA5W '01
01.2014 - 02.2015 - Colt C52 1.5 12V '91
12.2014 - Proton 415 GLXi '96
 |
|
|
|
 |
motke
Mitsumaniak
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 430 Skąd: Radom
|
Wysłany: 07-03-2011, 14:40
|
|
|
wydaje mi się że przednia tablica rejestracyjna jest trochę powygniatana. Może to wina zagięcia przez jakiś słupek lub skasowany przód. Na tylnym lewym błotniku się ruda pokazała. To tyle ode mnie. Ktoś inny może więcej zobaczy |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 07-03-2011, 14:51
|
|
|
Opisany był tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=61058 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 07-03-2011, 15:42
|
|
|
Możemy kontynuować wątek w tym temacie. Tamten został olany przez autora i nie ma fotek
bongo_22 tak jak było napisane wcześniej. Poproś o fotę komory silnika.
W środku nie wygląda na zmęczone. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
bongo_22
Mitsumaniak baja bongo w kongo

Auto: EA5W Avance, Proton 415 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 568 Skąd: Warszawa Wola/Grochów
|
Wysłany: 07-03-2011, 17:27
|
|
|
Nie wiem czy facet podeśle mi dzisiaj. Jutro podjadę z bratem to pstryknę kilka zdjęć silnikowi |
_________________ Najważniejszy w każdym działaniu jest początek...
06.2009 - 03.2013 Galant EA2W LPI '98 krąży po rodzinie
2012 - Galant EA5W '01
01.2014 - 02.2015 - Colt C52 1.5 12V '91
12.2014 - Proton 415 GLXi '96
 |
|
|
|
 |
pompec
Mitsumaniak misiu-maniak

Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2007 Posty: 698 Skąd: Warszawa [WF]
|
Wysłany: 08-03-2011, 00:32
|
|
|
kiera wytarta adekwatnie do przelotu... skóra w zadziwiająco dobrym stanie jak na 250kkm (zaleta, żeby nie było)... sporo rudej na lewym tylnym błotniku... brak oznaczeń na klapie bagażnika... brak zdjęcia am face... cena dobra ale i pewnie trochę wsadzić będzie trzeba na początek... acha... no i zdjęcie komory silnika obowiązkowe... |
_________________ Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 |
|
|
|
 |
bongo_22
Mitsumaniak baja bongo w kongo

Auto: EA5W Avance, Proton 415 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 568 Skąd: Warszawa Wola/Grochów
|
Wysłany: 08-03-2011, 12:27
|
|
|
VIN JMBSREA5AWZ000483
Zdjęcia komory silnika:
 |
_________________ Najważniejszy w każdym działaniu jest początek...
06.2009 - 03.2013 Galant EA2W LPI '98 krąży po rodzinie
2012 - Galant EA5W '01
01.2014 - 02.2015 - Colt C52 1.5 12V '91
12.2014 - Proton 415 GLXi '96
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 08-03-2011, 14:03
|
|
|
Wg VINu auto jest ze stycznia 1998r.
Na instalacji gazowej się nie znam więc się nie wypowiem.
Uszczelki pokrywy zaworów koniecznie do wymiany. Moje ciekną minimalnie w porównanie do tych
Prawy kielich trochę skorodowany.
Na przyszłość wstawiaj miniaturki zdjęć
Kod: | @EB : PACKAGE FOR BENELUX
B11 : SPARE TIRE (A)
B31 : SIZE-UP RADIAL TIRE
D42 : AUTO SPEED CONTROL (= CRUISE CONTROL)
K07 : 3 POINT RR S/BELT WITH ELR
K31 : SEAT HEATER
K67 : FR POWER SEAT (LEATHER)
R09 : FULL AUTO A/C
R48 : AIR FILTER
SFR : SEAT HEATER + FR POWER(LEATHER)SEAT + AIR BAG
SJB : SIZE-UP TIRE + SPARE TIRE (A)
SVJ : SIZE UP TIRE + SPARE TIRE (A)
TB4 : SIZE-UP TIRE + SPARE TIRE (A)
THC : AIR BAG + CRU/CONT
TMB : OTHER OPTION COMBINATION
TN6 : AIR BAG + OTHER OPTION
TQ5 : CRU/CONT + OTHER OPTION
TQB : CONTROL HARNESS (2 OPTION)
TW5 : AIR BAG + A/C + OTHER OPTION
TX9 : AIR FILTER + AUTO A/C
TYF : AIR BAG + OTHER OPTION
VC2 : AIR BAG (DRIVER,PASSENGER,SIDE)
X14 : BELGIUM SPEC |
|
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
carbon11
Mitsumaniak

Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 234 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 09-03-2011, 08:12
|
|
|
Pod maską to wygląda tak że brak słów
Jednak najbardziej urzekła mnie tuba od alarmu na prawym kielichu mistrzostwo świata
To jest najlepszy przykład że można kupić gala za 8k i będzie wyglądał właśnie tak ...
Ja bym sobie odpuścił |
|
|
|
 |
bongo_22
Mitsumaniak baja bongo w kongo

Auto: EA5W Avance, Proton 415 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 568 Skąd: Warszawa Wola/Grochów
|
Wysłany: 09-03-2011, 13:57
|
|
|
Dzięki wszystkim a porady. Dzisiaj podjechałem z bratem, żeby obejrzeć samochód. Auto tak jak na zdjęciach, kilka małych dziurek na skórze po fajkach, ale ogólnie zadbany środek. Cała elektryka działa. Ruda na lewym tyle i w kilku punktach, a z prawej bardzo ładnie zrobiona reperatura. Przejechałem się kawałek słysząc równy, miły dla ucha pomruk V6-stki. Skrzynia cicha, ładnie zmienia biegi, bez szarpnięć. Trochę ciężko chodzi kiera, która po robieniu zbieżności nie została należycie wypoziomowana. Większych stuków-puków nie słychać, aczkolwiek na większych dziurkach coś tam lekko z przodu waliło. Samochód ładnie pracuje na gazie i benzynie. Silnik taki jak na zdjęciach czyli od razu wiadomo, że do wymiany uszczelka pokrywy zaworów. Ogólne wrażenia w miarę ok, więc stwierdziliśmy, że podjedziemy do diagnosty, żeby obejrzeć zawieszenie, na co właściciel bez problemu się zgodził. Gal wjechał na kanał no i się zaczęło:
- mokry silnik od dołu, możliwe, że tylko przez uszczelkę pokrywy ale nie na pewno,
- cieknie skrzynia, możliwe, że tylko puszcza uszczelka na dekielku, ale nie na pewno,
- drążki i końcówki drążków do wymiany,
- sworznie wahaczy przód powybijane - wahacze do wymiany
- linki hamulcowe do wymiany
- hamulcy z tyłu prawie nie ma, bez rozebrania ciężko stwierdzić, które elementy do wymiany,
- szczęki ręcznego do wymiany
- przednie tuleje wahaczy tylnich do wymiany
- samochód po lekkim strzale w tył, podłużnice proste ale belka lekko wygięta
- no i bonus - rozrząd do wymiany
Było jeszcze kilka mniejszych rzeczy, których już nie pamiętam. Właścicielowi szczęka się wydłużała, a mojemu bratu, który z gotówką w kieszeni już wizualizował się w Miśku, coraz bardziej rzedła mina. Diagnostykę robiliśmy w jednym z serwisów "AutoCrew" więc jak chłopaki podliczyli koszt naprawy to im wyszło ponad 5 tys. Ale jak wahacze wychodzą im po 1200 zł a rozrząd po 2500 zł to taka kosmiczna cena nie dziwi.
Reasumując, nawet po utargowaniu kilku stówek samochód nie jest wart ceny, jaką życzy sobie właściciel pomimo, że dokłada letnie opony na oryginalnych alusach 15" Mitsubishi. I na dzień dobry za dużo kasy i czasu trzeba poświęcić, żeby doprowadzić tego Gala do stanu używalności (nie mówiąc o blacharce). Słowa mechanika "To pan się nie boi nim dzieci wozić?" mówią za wszystko....
Właściciel mówił, że ma jeszcze jednego chętnego na ten samochód ale chyba go odwoła i wycofa ogłoszenie o sprzedaży dopóki nie zrobi napraw. Ciekawe czy tak postąpi albo czy kolejnego klienta poinformuje o usterkach... |
_________________ Najważniejszy w każdym działaniu jest początek...
06.2009 - 03.2013 Galant EA2W LPI '98 krąży po rodzinie
2012 - Galant EA5W '01
01.2014 - 02.2015 - Colt C52 1.5 12V '91
12.2014 - Proton 415 GLXi '96
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-03-2011, 14:37
|
|
|
bongo_22 napisał/a: | drążki i końcówki drążków do wymiany, |
bongo_22 napisał/a: | Trochę ciężko chodzi kiera, która po robieniu zbieżności nie została należycie wypoziomowana | Mówi samo za siebie i kontynuuje się dalej bongo_22 napisał/a: | sworznie wahaczy przód powybijane - wahacze do wymiany |
bongo_22 napisał/a: | przednie tuleje wahaczy tylnich do wymiany |
bongo_22 napisał/a: | Większych stuków-puków nie słychać, aczkolwiek na większych dziurkach coś tam lekko z przodu waliło |
bongo_22 napisał/a: | samochód po lekkim strzale w tył, podłużnice proste ale belka lekko wygięta | Kurde, szczerze przyznam, że pierwszy raz słysza aby EA miało belke pod tylnym zderzakiem bongo_22 napisał/a: | linki hamulcowe do wymiany
- hamulcy z tyłu prawie nie ma, bez rozebrania ciężko stwierdzić, które elementy do wymiany,
- szczęki ręcznego do wymiany | zależy jak leży, komplet tarcz plus klocki i szczęki to okolice 350-400zł ewentualnie zestawy montazowe 60zł no i lineczki w granicy 200zł nowe, więc jezeli nie dojda przewody hamulcowe, to zrobienie tyłu w okolicach 1000zł, pod warunkiem, że zaciski będą wporządku i prowadnice też, nierząd to okolice 1500zł z montażem, zawieszenie przód, zależy ile wahaczy trzeba wymienić, ale, od 600zł w zwyż trzeba liczyć, uszczelki pokryw z robocizną 400zł, plus poprawki blacharskie
więc moze w 5 tałzendach by się zmieścił aby doprowadzić do dobrego stanu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 09-03-2011, 15:02
|
|
|
robertdg napisał/a: | Kurde, szczerze przyznam, że pierwszy raz słysza aby EA miało belke pod tylnym zderzakiem |
Robert, nie czepiaj się |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 11-03-2011, 12:49
|
|
|
moim zdanie za ten rok, ze skórą plus gazem cena jak najbardziej adekwatna do stanu auta.
nie znajdziesz galanta za 8 tys ze skórą i gazem w którym nie będzie nic do roboty. |
|
|
|
 |
bongo_22
Mitsumaniak baja bongo w kongo

Auto: EA5W Avance, Proton 415 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 568 Skąd: Warszawa Wola/Grochów
|
Wysłany: 11-03-2011, 13:35
|
|
|
Derpin, jeśli okazałoby się, że usterki silnika i skrzyni są poważniejsze niż na pierwszy rzut oka, to ich remont bardzo podnosi koszty. Cena 8,5 tys może jest do przełknięcia, ale mojemu bratu nie chodzi o to, żeby kupić samochód i bawić się w naprawy, bo nie ma na to czasu ani chęci, tylko ewentualnie wymienić zużyte elementy (klocki, amorki itp) wsiąść i jechać. Jest w stanie dać za samochód więcej a nie chce ganiać za częściami i odwiedzać warsztaty. I nie zależy mu koniecznie na Mitsubishi. Kryteria wyszukiwania to automat, gaz, sedan. Cena też oczywiście gra rolę, ale reszta typu skóra, tempomat itp. są opcjonalne. Ja mu znalazłem tego Gala, a że mu się spodobał to go obejrzeliśmy no i wyszło to co wyszło |
_________________ Najważniejszy w każdym działaniu jest początek...
06.2009 - 03.2013 Galant EA2W LPI '98 krąży po rodzinie
2012 - Galant EA5W '01
01.2014 - 02.2015 - Colt C52 1.5 12V '91
12.2014 - Proton 415 GLXi '96
 |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 11-03-2011, 14:07
|
|
|
bongo_22, po prostu nie rozumiem czego oczekiwaliście znając cenę auta i widząc foty silnika ? , gdzie właściciel nawet nie pościągał resztek obudowy silnika , dla mnie z góry było wiadome, że tam będzie robota przy tym aucie i to nie mało z 4 kawałki trzeba wrzucić na dzień dobry pewnie, jak nie masz znajomości po warsztatach i nie załatwisz sobie taniej części i robocizny...
jeżeli brat szuka galanta to radzę podnieść próg cenowy do jakiś 12 może 13 tys i szukać aut z podobnego rocznika, wtedy znajdzie coś: bongo_22 napisał/a: | żeby kupić samochód i bawić się w naprawy, bo nie ma na to czasu ani chęci | a tak to gala z gazem w tej cenie bez inwestycji nie znajdziesz. a jeżeli cena ma być taka to niestety wymagania co do marki/rocznika/wyposażenia trzeba zmniejszyć. |
|
|
|
 |
|
|