Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Galant 2,5 V6 Józefów prośba o opinię
Autor Wiadomość
bongo_22 
Mitsumaniak
baja bongo w kongo


Auto: EA5W Avance, Proton 415 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 568
Skąd: Warszawa Wola/Grochów
Wysłany: 07-03-2011, 14:12   [EAx 97-04] Galant 2,5 V6 Józefów prośba o opinię

Proszę o opinię na temat poniższego auta. Mój brat wybiera się jutro obejrzeć tego Gala i może ktoś na szybko z tych niewielu zdjęć mógłby coś o nim powiedzieć. A może któryś z Mitsumaniaków miał z nim do czynienia... Postaram sie jeszcze załatwić VIN

http://allegro.pl/mitsubi...1496327373.html



Kod:
Witam.


Mam do zaoferowania samochód osobowy Mitsubishi Galant SPORT, pojemność 2,5 V6, z LPG z 2007, rok produkcji 1998,
przebieg 250000. Stan bardzo dobry, bezwypadkowy (na ostatnim zdjęciu zaznaczone na czerwono lekkie wgniecenia).


Wyposażenie:

- Automatyczna skrzynia biegów

- Sekwencyjna instalacja gazowa (Lovato)

- ABS

- Elektryczne lusterka podgrzewane

- Skórzana tapicerka (beż)
 
- Elektryczne fotele podgrzewane

- Elektryczne szyby (przód i tył)

- Klimatyzacja (świeżo nabita)

- Centralny zamek

- Wspomaganie kierownicy

- Cztery poduszki powietrzne

- Tempomat

- Radio z CD (Alpine)

Dodatkowo komplet kół (cztery 15' felgi aluminiowe) Mitsubishi wyglądają jak nowe + opony letnie (Toyo).



Samochód w 100% sprawny, sprzedaję gdyż zrobił się zbyt mały dla cztero osobowej rodziny.
W razie, jakichkolwiek pytań podaję numer telefonu:608-290-341
_________________
Najważniejszy w każdym działaniu jest początek...

06.2009 - 03.2013 Galant EA2W LPI '98 krąży po rodzinie :)
2012 - Galant EA5W '01
01.2014 - 02.2015 - Colt C52 1.5 12V '91
12.2014 - Proton 415 GLXi '96
 
 
motke 
Mitsumaniak

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 430
Skąd: Radom
Wysłany: 07-03-2011, 14:40   

wydaje mi się że przednia tablica rejestracyjna jest trochę powygniatana. Może to wina zagięcia przez jakiś słupek lub skasowany przód. Na tylnym lewym błotniku się ruda pokazała. To tyle ode mnie. Ktoś inny może więcej zobaczy
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-03-2011, 14:51   

Opisany był tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=61058
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 07-03-2011, 15:42   

Możemy kontynuować wątek w tym temacie. Tamten został olany przez autora i nie ma fotek ;)
bongo_22 tak jak było napisane wcześniej. Poproś o fotę komory silnika.
W środku nie wygląda na zmęczone.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
bongo_22 
Mitsumaniak
baja bongo w kongo


Auto: EA5W Avance, Proton 415 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 568
Skąd: Warszawa Wola/Grochów
Wysłany: 07-03-2011, 17:27   

Nie wiem czy facet podeśle mi dzisiaj. Jutro podjadę z bratem to pstryknę kilka zdjęć silnikowi
_________________
Najważniejszy w każdym działaniu jest początek...

06.2009 - 03.2013 Galant EA2W LPI '98 krąży po rodzinie :)
2012 - Galant EA5W '01
01.2014 - 02.2015 - Colt C52 1.5 12V '91
12.2014 - Proton 415 GLXi '96
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 08-03-2011, 00:32   

kiera wytarta adekwatnie do przelotu... skóra w zadziwiająco dobrym stanie jak na 250kkm (zaleta, żeby nie było)... sporo rudej na lewym tylnym błotniku... brak oznaczeń na klapie bagażnika... brak zdjęcia am face... cena dobra ale i pewnie trochę wsadzić będzie trzeba na początek... acha... no i zdjęcie komory silnika obowiązkowe...
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
bongo_22 
Mitsumaniak
baja bongo w kongo


Auto: EA5W Avance, Proton 415 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 568
Skąd: Warszawa Wola/Grochów
Wysłany: 08-03-2011, 12:27   

VIN JMBSREA5AWZ000483
Zdjęcia komory silnika:

_________________
Najważniejszy w każdym działaniu jest początek...

06.2009 - 03.2013 Galant EA2W LPI '98 krąży po rodzinie :)
2012 - Galant EA5W '01
01.2014 - 02.2015 - Colt C52 1.5 12V '91
12.2014 - Proton 415 GLXi '96
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 08-03-2011, 14:03   

Wg VINu auto jest ze stycznia 1998r.
Na instalacji gazowej się nie znam więc się nie wypowiem.
Uszczelki pokrywy zaworów koniecznie do wymiany. Moje ciekną minimalnie w porównanie do tych :P
Prawy kielich trochę skorodowany.

Na przyszłość wstawiaj miniaturki zdjęć :wink:

Kod:
@EB :    PACKAGE FOR BENELUX
   
B11 :    SPARE TIRE (A)
B31 :    SIZE-UP RADIAL TIRE
   
D42 :    AUTO SPEED CONTROL (= CRUISE CONTROL)
K07 :    3 POINT RR S/BELT WITH ELR
   
K31 :    SEAT HEATER
K67 :    FR POWER SEAT (LEATHER)
   
R09 :    FULL AUTO A/C
R48 :    AIR FILTER
   
SFR :    SEAT HEATER + FR POWER(LEATHER)SEAT + AIR BAG
SJB :    SIZE-UP TIRE + SPARE TIRE (A)
   
SVJ :    SIZE UP TIRE + SPARE TIRE (A)
TB4 :    SIZE-UP TIRE + SPARE TIRE (A)
   
THC :    AIR BAG + CRU/CONT
TMB :    OTHER OPTION COMBINATION
   
TN6 :    AIR BAG + OTHER OPTION
TQ5 :    CRU/CONT + OTHER OPTION
   
TQB :    CONTROL HARNESS (2 OPTION)
TW5 :    AIR BAG + A/C + OTHER OPTION
   
TX9 :    AIR FILTER + AUTO A/C
TYF :    AIR BAG + OTHER OPTION
   
VC2 :    AIR BAG (DRIVER,PASSENGER,SIDE)
X14 :    BELGIUM SPEC
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
carbon11 
Mitsumaniak


Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 234
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 09-03-2011, 08:12   

Pod maską to wygląda tak że brak słów :twisted:
Jednak najbardziej urzekła mnie tuba od alarmu na prawym kielichu mistrzostwo świata :D
To jest najlepszy przykład że można kupić gala za 8k i będzie wyglądał właśnie tak ...
Ja bym sobie odpuścił :|
 
 
 
bongo_22 
Mitsumaniak
baja bongo w kongo


Auto: EA5W Avance, Proton 415 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 568
Skąd: Warszawa Wola/Grochów
Wysłany: 09-03-2011, 13:57   

Dzięki wszystkim a porady. Dzisiaj podjechałem z bratem, żeby obejrzeć samochód. Auto tak jak na zdjęciach, kilka małych dziurek na skórze po fajkach, ale ogólnie zadbany środek. Cała elektryka działa. Ruda na lewym tyle i w kilku punktach, a z prawej bardzo ładnie zrobiona reperatura. Przejechałem się kawałek słysząc równy, miły dla ucha pomruk V6-stki. Skrzynia cicha, ładnie zmienia biegi, bez szarpnięć. Trochę ciężko chodzi kiera, która po robieniu zbieżności nie została należycie wypoziomowana. Większych stuków-puków nie słychać, aczkolwiek na większych dziurkach coś tam lekko z przodu waliło. Samochód ładnie pracuje na gazie i benzynie. Silnik taki jak na zdjęciach czyli od razu wiadomo, że do wymiany uszczelka pokrywy zaworów. Ogólne wrażenia w miarę ok, więc stwierdziliśmy, że podjedziemy do diagnosty, żeby obejrzeć zawieszenie, na co właściciel bez problemu się zgodził. Gal wjechał na kanał no i się zaczęło:

- mokry silnik od dołu, możliwe, że tylko przez uszczelkę pokrywy ale nie na pewno,
- cieknie skrzynia, możliwe, że tylko puszcza uszczelka na dekielku, ale nie na pewno,
- drążki i końcówki drążków do wymiany,
- sworznie wahaczy przód powybijane - wahacze do wymiany
- linki hamulcowe do wymiany
- hamulcy z tyłu prawie nie ma, bez rozebrania ciężko stwierdzić, które elementy do wymiany,
- szczęki ręcznego do wymiany
- przednie tuleje wahaczy tylnich do wymiany
- samochód po lekkim strzale w tył, podłużnice proste ale belka lekko wygięta
- no i bonus - rozrząd do wymiany
:)

Było jeszcze kilka mniejszych rzeczy, których już nie pamiętam. Właścicielowi szczęka się wydłużała, a mojemu bratu, który z gotówką w kieszeni już wizualizował się w Miśku, coraz bardziej rzedła mina. Diagnostykę robiliśmy w jednym z serwisów "AutoCrew" więc jak chłopaki podliczyli koszt naprawy to im wyszło ponad 5 tys. :D Ale jak wahacze wychodzą im po 1200 zł a rozrząd po 2500 zł to taka kosmiczna cena nie dziwi.

Reasumując, nawet po utargowaniu kilku stówek samochód nie jest wart ceny, jaką życzy sobie właściciel pomimo, że dokłada letnie opony na oryginalnych alusach 15" Mitsubishi. I na dzień dobry za dużo kasy i czasu trzeba poświęcić, żeby doprowadzić tego Gala do stanu używalności (nie mówiąc o blacharce). Słowa mechanika "To pan się nie boi nim dzieci wozić?" mówią za wszystko....

Właściciel mówił, że ma jeszcze jednego chętnego na ten samochód ale chyba go odwoła i wycofa ogłoszenie o sprzedaży dopóki nie zrobi napraw. Ciekawe czy tak postąpi albo czy kolejnego klienta poinformuje o usterkach...
_________________
Najważniejszy w każdym działaniu jest początek...

06.2009 - 03.2013 Galant EA2W LPI '98 krąży po rodzinie :)
2012 - Galant EA5W '01
01.2014 - 02.2015 - Colt C52 1.5 12V '91
12.2014 - Proton 415 GLXi '96
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-03-2011, 14:37   

bongo_22 napisał/a:
drążki i końcówki drążków do wymiany,
bongo_22 napisał/a:
Trochę ciężko chodzi kiera, która po robieniu zbieżności nie została należycie wypoziomowana
Mówi samo za siebie i kontynuuje się dalej
bongo_22 napisał/a:
sworznie wahaczy przód powybijane - wahacze do wymiany
bongo_22 napisał/a:
przednie tuleje wahaczy tylnich do wymiany
bongo_22 napisał/a:
Większych stuków-puków nie słychać, aczkolwiek na większych dziurkach coś tam lekko z przodu waliło
bongo_22 napisał/a:
samochód po lekkim strzale w tył, podłużnice proste ale belka lekko wygięta
Kurde, szczerze przyznam, że pierwszy raz słysza aby EA miało belke pod tylnym zderzakiem :lol:
bongo_22 napisał/a:
linki hamulcowe do wymiany
- hamulcy z tyłu prawie nie ma, bez rozebrania ciężko stwierdzić, które elementy do wymiany,
- szczęki ręcznego do wymiany
zależy jak leży, komplet tarcz plus klocki i szczęki to okolice 350-400zł ewentualnie zestawy montazowe 60zł no i lineczki w granicy 200zł nowe, więc jezeli nie dojda przewody hamulcowe, to zrobienie tyłu w okolicach 1000zł, pod warunkiem, że zaciski będą wporządku i prowadnice też, nierząd to okolice 1500zł z montażem, zawieszenie przód, zależy ile wahaczy trzeba wymienić, ale, od 600zł w zwyż trzeba liczyć, uszczelki pokryw z robocizną 400zł, plus poprawki blacharskie

więc moze w 5 tałzendach by się zmieścił aby doprowadzić do dobrego stanu ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 09-03-2011, 15:02   

robertdg napisał/a:
Kurde, szczerze przyznam, że pierwszy raz słysza aby EA miało belke pod tylnym zderzakiem :lol:

Robert, nie czepiaj się [-X :P
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2011, 12:49   

moim zdanie za ten rok, ze skórą plus gazem cena jak najbardziej adekwatna do stanu auta.

nie znajdziesz galanta za 8 tys ze skórą i gazem w którym nie będzie nic do roboty. :roll:
 
 
bongo_22 
Mitsumaniak
baja bongo w kongo


Auto: EA5W Avance, Proton 415 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 568
Skąd: Warszawa Wola/Grochów
Wysłany: 11-03-2011, 13:35   

Derpin, jeśli okazałoby się, że usterki silnika i skrzyni są poważniejsze niż na pierwszy rzut oka, to ich remont bardzo podnosi koszty. Cena 8,5 tys może jest do przełknięcia, ale mojemu bratu nie chodzi o to, żeby kupić samochód i bawić się w naprawy, bo nie ma na to czasu ani chęci, tylko ewentualnie wymienić zużyte elementy (klocki, amorki itp) wsiąść i jechać. Jest w stanie dać za samochód więcej a nie chce ganiać za częściami i odwiedzać warsztaty. I nie zależy mu koniecznie na Mitsubishi. Kryteria wyszukiwania to automat, gaz, sedan. Cena też oczywiście gra rolę, ale reszta typu skóra, tempomat itp. są opcjonalne. Ja mu znalazłem tego Gala, a że mu się spodobał to go obejrzeliśmy no i wyszło to co wyszło :doubt:
_________________
Najważniejszy w każdym działaniu jest początek...

06.2009 - 03.2013 Galant EA2W LPI '98 krąży po rodzinie :)
2012 - Galant EA5W '01
01.2014 - 02.2015 - Colt C52 1.5 12V '91
12.2014 - Proton 415 GLXi '96
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2011, 14:07   

bongo_22, po prostu nie rozumiem czego oczekiwaliście znając cenę auta i widząc foty silnika ? :P , gdzie właściciel nawet nie pościągał resztek obudowy silnika :lol: , dla mnie z góry było wiadome, że tam będzie robota przy tym aucie i to nie mało z 4 kawałki trzeba wrzucić na dzień dobry pewnie, jak nie masz znajomości po warsztatach i nie załatwisz sobie taniej części i robocizny...
jeżeli brat szuka galanta to radzę podnieść próg cenowy do jakiś 12 może 13 tys i szukać aut z podobnego rocznika, wtedy znajdzie coś:
bongo_22 napisał/a:
żeby kupić samochód i bawić się w naprawy, bo nie ma na to czasu ani chęci
a tak to gala z gazem w tej cenie bez inwestycji nie znajdziesz. a jeżeli cena ma być taka to niestety wymagania co do marki/rocznika/wyposażenia trzeba zmniejszyć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.