[2.8 TD] EGR 4M40 a 4D56 |
Autor |
Wiadomość |
hajmanek
Forumowicz
Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 252 Skąd: gogle
|
Wysłany: 11-03-2011, 16:36 [2.8 TD] EGR 4M40 a 4D56
|
|
|
Czy ktos moze mi powiedziec czy jest jakas roznica w EGR valve pomiedzy 4M40 a 4D56 w P2? Z gory dzieki |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
|
|
|
 |
hajmanek
Forumowicz
Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 252 Skąd: gogle
|
Wysłany: 11-03-2011, 22:33
|
|
|
Mi sie tez tak zdawalo, po jakiego licha mieliby robic rozne modele skoro mozna je smialo wykozystac w innych silnikach. Jutro lepiej sie im przyjpatrze bo mam dostep do obu. Dzieki za pomoc jak sprawdze to dam znac. Mam okazje kupic tanio od 2,5 a ceny sa rozne co bardzo mnie dziwi jesli to te same czesci
[ Dodano: 12-03-2011, 12:51 ]
Wlasnie sprawdzilem, te same oznaczenia na obudowie i te same rozmiary, czyli pasuja do siebie. Dzieki Lukas 78 |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 12-03-2011, 17:28
|
|
|
na zdrowie
a co z tym twoim zaworem skończył się całkiem
można wyczyścić i uratować |
|
|
|
 |
hajmanek
Forumowicz
Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 252 Skąd: gogle
|
Wysłany: 12-03-2011, 18:47
|
|
|
Czyscilem go gdy zmienialem glowice, byl tak zasyfiony ze nie bylo przejscia. Teraz zauwazylem ze puszcza mi cisnienie na zewnatrz (silnik jest pod nim usyfiony). Wlasnie kupilem na e-bayu uzywke, pisza ze testowany i wyczyszczony (kosztowal mnie majatek bo £7,50) . Normalnie uzywki sa tu od £20 w zwyz.
Ciekaw jestem ile kosztuje nowka w Mitsu, bo na necie nigdzie nie moge znalec nowego, chyba ze zle szukam |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 12-03-2011, 19:28
|
|
|
numer ze schematów nie działa na ruskiej stronie
przeważnie pokazuje cenę w USD ale ten nr nie chodzi
podejrzewam ,że trochę kosztuje
jak chlapie olejem to faktycznie musiałeś zmienić bo go nie uratujesz
a kasa jaką zapłaciłeś nie majątek |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 12-03-2011, 23:32
|
|
|
Teoretycznie nie moze chlapac olejem bo tam nie ma oleju. Jest sterowany podcisnieniem. Jesli jest olej to moze byc to olej z turbiny lub odmy. Uszczelka przy EGR nie trzyma i wypycha tamtedy powietrze z oparami oleju. Kiedys uzywalem pasty, pozniej go zaslepilem.
Jak zassiesz powietrze to powinien sie otworzyc. |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 12-03-2011, 23:45
|
|
|
zawsze będzie trochę oleju w odmie
jedni zaslepiają inni wymieniają egr na nowy |
|
|
|
 |
hajmanek
Forumowicz
Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 252 Skąd: gogle
|
Wysłany: 13-03-2011, 01:03
|
|
|
Wg mnie to nie jest olej tylko sadza z syfu ktory przedostaje sie na zewnatrz zamiast zostac w ukladzie. A przez uszczelki nie dmucha tylko z samego egr |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 13-03-2011, 10:21
|
|
|
z egr potrafi kapać na połączeniu trzonka zaworu z korpusem
taka tłustawa maź olej z sadzą i nie świadczy to w żaden sposób o zużyciu silnika czy pobieraniu oleju tak to jest zbudowane |
|
|
|
 |
hajmanek
Forumowicz
Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 252 Skąd: gogle
|
Wysłany: 13-03-2011, 12:29
|
|
|
no i wlasnie z tego miejsca kapie, prosto na oslone kolektora ktora sobie ladnie na czerwono pomalowalem |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 13-03-2011, 14:02
|
|
|
załozysz nowy egr będzie ok |
|
|
|
 |
hajmanek
Forumowicz
Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 252 Skąd: gogle
|
Wysłany: 21-03-2011, 18:22
|
|
|
Wymienilem EGR i teraz wyglada ok. Ten oryginalny juz nie trzymal na grzybku i przepuszczal na uszczelnieniu przy prowadzeniu tloczka |
|
|
|
 |
|