Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A 1.8] Przekładka z 1.8 na 2.0 v6
Autor Wiadomość
Czubaka 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GLSI '93
Kraj/Country: UK
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 6
Skąd: Watford
Wysłany: 24-03-2011, 03:13   [E52A 1.8] Przekładka z 1.8 na 2.0 v6

Witam.Mam pytanko.Posiadam gala 93 1.8 16 automat.Chodzi za mną od jakiegoś czasu myśl żeby wrzucić mu 2.0 v6.Pytanie?czy automat który obecnie posiadam zpasuje do v6?
Czym się różni silnik 6a12 z gala od 6a12 z fto bo zauważyłem różnice w mocy silnika?
Jeżeli moj automat nie pasi jaki kod posiada skrzynia do 6a12?
a no i czy mocowania obu silników są takie same?
_________________
Mitsumaniak
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-03-2011, 04:02   

Skrzynia z rzędówki ma inną obudowę nie podejdzie do V6, rozrusznika nie zamontujesz kod skrzyni biegów za dużo Ci nie da gdyż 2.0TD ma ten sam kod skrzyni biegów co 2.0 V6 a skrzynia od diesla jest kompletnie inna więc nie ma się co tym kierować musisz po prostu dorwać skrzynie od 2.0 V6
ale jak chcesz to skrzynia to F5M31 polecam zajrzeć do książek serwisowych w dziale downloads tam jest całe info...
Silnik z FTO żeby zamontować w galu to jedna wielka rzeźba nie podejdzie na łapy

Jesteś serio z angli ? jak tak do daj sobie siana z takim pomysłem będąc w tamtym kraju masz okazje znaleźć E84A czyli takie gala jak masz tylko z silnikiem 2.0 v6 Twin turbo 4x4 mającego w serii 240KM swap wyniesie Cie więcej niż 3 galanty
Jedyna najtańsza i jedynie sensowna opcja to montarz 4G63T z Eclipse GST lub GSX może być 1generacji eclipse lub 2 generacji albo Lancer EVO I-III też ich tam macie trochę na wyspach więc nie powinno być problemu
Swap na 2.0 V6 to bezsens dać 2 razy tyle co kosztuje cały galant 2.0 V6 by zyskać tylko parę koników...
Sam robię swapa z diesla 4D68T na 4G63 wolnossące i powiem że to był szczyt głupoty parę tysięcy zł, 4 miesiąc pracy a końca nie widać za te pieniądze co w niego włożyłem bym miał na 2 lub nawet 3 galanty 2.0 V6
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Czubaka 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GLSI '93
Kraj/Country: UK
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 6
Skąd: Watford
Wysłany: 24-03-2011, 12:53   

Dzięki stary.Tak,na serio mieszkam w angolandi.Moje pytanie sugerowałem tym że strasznie mi się podoba ten gal w tej własnie budzie,tylko ten silnik troszke słabawy a dostanie tutaj wogóle tego modelu graniczy już z cudem.Angole złomują tego typu auta bo 10 lat minęło bez względu na to czy jezdzi czy nie.Ja swojego też kupiłem przez przypadek bo miał iść na żyletki ale go wytargałem za 100 funi czyli jakieś niecałe 500 zeta.Stan bdb tylko chłodnica do wymiany bo przegnita i ostatni wydech zmieniłem.No nic poszukam może jakiegoś nowszego.PZDR.
_________________
Mitsumaniak
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.