Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
kontrolka ręcznego / hamulców
Autor Wiadomość
Piotras88 
Forumowicz
Piotras88


Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 143
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-07-2010, 17:05   kontrolka ręcznego / hamulców

Mam taki problem, zapala mi się kontrolka od ręcznego, czasami gaśnie, ale ostatnio non stop zapalona. Ma ktoś jakiś pomysł?
Płyn jest, pedał chyba za głęboko nie wpada... Na stacji diagnostycznej wyszło, że hamulce zasadnicze na tyle są słabe, a ręczny w normie> Może to być wina tyłu?
 
 
 
mirekbdeblin 
Forumowicz

Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Dęblin
Wysłany: 26-07-2010, 21:59   

Witam,
Jeżeli klocki są z czyjnikami zużycia to tak będzie.Albo mikrowyłącznik pod dzwignią dostaje masy.
 
 
Piotras88 
Forumowicz
Piotras88


Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 143
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-07-2010, 22:37   

Z tyłu są bębny, wiec nie ma czujników, z przodu klocki bez czujników. Podniosę go w takim razie i poszukam tego włącznika
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-07-2010, 23:16   

Włącznik jest przy dźwigni ręcznego, raczej musisz rozebrać tunel aby go zobaczyć.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-07-2010, 00:14   

Piotras88, sprawdż poziom płynu hamulcowego.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Piotras88 
Forumowicz
Piotras88


Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 143
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-07-2010, 00:29   

robertdg napisał/a:
Piotras88, sprawdż poziom płynu hamulcowego.


Sprawdziłem od razu, w normie, prawie max:/
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-07-2010, 00:33   

To sprawdż przypadkiem, czy czunik poziomu na wtyczce nie daje zwarcia.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
qbiec
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2010, 20:19   

Mialem dokladnie to samo, kontrolka swiecila czasami ( zapalala sie szczegolnie na ostrym zakrecie w lewo), zaniedbalem to az w koncu...zerwala mi sie linka recznego :P Teraz recznego nie ma a kontrolka swieci sie caly czas :P
 
 
mirekbdeblin 
Forumowicz

Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Dęblin
Wysłany: 28-07-2010, 23:07   

Witam,
Nie zabardzo rozumię co ma wspólnego linka hamulca ręcznego ze świeceniem kontrolki.
Tak jak robert pisze zdejm końcówi przewodów z pływaka na płynie przy zbiorniczku płynu i zobacz, może to on fiksuje.
Pozdrawiam
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 29-07-2010, 11:04   

Piotras88 napisał/a:
Na stacji diagnostycznej wyszło, że hamulce zasadnicze na tyle są słabe,


Sprawdź w jakim stanie są okładziny i cylinderki z tyłu. Jeśli są ok, to zmień rozdzielacz siły hamowania. W moim lancerze tył z czasem przestał hamować. Winny był właśnie korektor siły hamowania. Wywaliłem go całkiem, od tamtej pory było ok. Tył nie blokował kół, a na przeglądzie wychodziło wszystko w normie. Ale to raczej nie ma wpływu na kontrolkę. Jest to raczej problem niezależny.
 
 
Piotras88 
Forumowicz
Piotras88


Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 143
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-07-2010, 19:49   

Owczar napisał/a:
Piotras88 napisał/a:
Na stacji diagnostycznej wyszło, że hamulce zasadnicze na tyle są słabe,


Sprawdź w jakim stanie są okładziny i cylinderki z tyłu. Jeśli są ok, to zmień rozdzielacz siły hamowania. W moim lancerze tył z czasem przestał hamować. Winny był właśnie korektor siły hamowania. Wywaliłem go całkiem, od tamtej pory było ok. Tył nie blokował kół, a na przeglądzie wychodziło wszystko w normie. Ale to raczej nie ma wpływu na kontrolkę. Jest to raczej problem niezależny.


A gdzie mam tego rozdzielacza szukać? Czy wywalenie go nie ma żadnego wpływu na pracę układu hamulcowego?

Jeżeli chodzi o kontrolkę to po odłączeniu połączenia ze zbiorniczkiem płynu hamulcowego kontrolka zgasła, jak znajdę chwilę to wyczyszczę ten czujnik i dokładnie to posprawdzam.
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-07-2010, 12:13   

Pod pompą hamulcową gdzieś. On jest założony na metalowe przewody idące do tyłu.

Możesz kupić w motoryzacyjnym takie łączniki z mosiądzu. Do korektora wchodzą 2 przewody i wychodzą 2 przewody. On redukuje ciśnienie, aby nie doszło do blokowania kół z tyłu. Ale z czasem, gdy układ hamulcowy nie jest tak wydajny, to mniejsze ciśnienie jest za małe. U mnie w lancerze po wyjęciu hamulce były idealne i tył nie blokował. Przeglądy przechodził bez problemów.

Jeśli chciałbyś wymienić ten korektor to kup jeszcze specjalny kluczyk do przewodów. Zwykłym możesz obkręcić. On wygląda jak oczkowy z nacięciem na rurkę. W mitsu przeważnie jest 10, ale sprawdź dla pewności.

Podaj VIN na PW to sprawdze gdzie konkretnie jest ten korektor.

[ Dodano: 31-07-2010, 12:14 ]
Czy cylinderki z tyłu Ci np nie ciekną?
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 01-08-2010, 08:10   

A mi sie czesto cos swieci tak kontrolka ale to przez ten pływak w zbiorniczku cały czas sie zawiesza :roll: :roll: :roll:
Odkrecam zbiorniczek trace ten steropian i jest OK na jakis czas. Chyba nie ma powodu do zmartwień ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 01-08-2010, 12:44   

rosomak1983 napisał/a:
Chyba nie ma powodu do zmartwień ???
Nie, kiedys tam jak bedziesz wymieniał płyn haulcowy, mozesz spróbować poczyścić pacia ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Piotras88 
Forumowicz
Piotras88


Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 143
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-08-2010, 01:23   

Mam nadzieję, spróbuję to oczyścić, teraz mam plagę czerwonych kontrolek, czasami nic się nie pali, a czasami aż 3:/ Check Engine - od gazu, ręczny, no i ostatnio na wolnych obrotach i gorącym silniku mruga od oleju. Jutro do wymiany idzie czujnik oleju...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.