 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Silnik padł |
Autor |
Wiadomość |
Koclus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 37 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 30-03-2011, 16:38 Silnik padł
|
|
|
Po zrobieniu wszystkiego co się dało, mój Lancer chodził po prostu cudownie przez ostatni miesiąc...nie można mieć chyba większego pecha. Silnik wczoraj stracił kompresje na 2 cylindrach, znajomy mechanik mówi, że takich akcji z silnikiem jeszcze nie widział i że nie ma co wkładać w niego już, jest na odchodnym...co panowie radzicie w związku z zaistniałą sytuacją ?? Musze wam przyznać, że tyle serca włożyłem w to auto, a to wszystko jak krew w piach...:(( |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 30-03-2011, 17:15 Re: Silnik padł
|
|
|
Koclus napisał/a: | Po zrobieniu wszystkiego co się dało, mój Lancer chodził po prostu cudownie przez ostatni miesiąc..( |
Rozwiń stwierdzenie "wszystkiego co się dało".
Co i kiedy robiłeś? |
|
|
|
 |
Koclus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 37 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 30-03-2011, 20:57
|
|
|
Przepływiomierz, wydech, alternator, rozrząd, pompa wody, chłodnica, naprawa ECU, pompa od wspomagania, przepustnica...miałem się zająć elektrycznymi szybami i szyberdachem po maturach no ale widać... |
|
|
|
 |
Lopek
Nowy Forumowicz Miłego dnia !
Auto: Mitsubishi Lancer GLi 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 4 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31-03-2011, 13:27
|
|
|
Ja kilka lat temu też nie miałem powera. Po pierwsze sprawdziłem spręż w poszczególnych cylindrach i wyszło - konieczność tzw. planowania głowicy. Trochę to kosztowało (więcej roboty niż kasy) ale od tej pory silnik chodził jak lalunia. Teraz mam inny problem, bo wyłyżwiła mi się skrzynia biegów i muszę wymienić ją na jakąś używaną.Właśnie czekam. Samochód podobnie jak u ciebie jest bardzo , bardzo zadbany i praktycznie dotychczas bezawaryjny o największym zużyciu środków piorących na 100 km. Szkoda by było go oddać na szrot, choć mu 16 wiosna leci. Tobie proponuję zrobić to samo ale w dobrym warsztacie. Pozdrawiam i życzę sukcesów. Lopek |
_________________ Maciej |
|
|
|
 |
Koclus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 37 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 19-04-2011, 22:55
|
|
|
No cóż, mam silnik do kupna, części i robocizna kosztują więcej niż używany silnik... gdzie teraz wyczaić dobry silnik ? Na allegro są po 800zł silniki, ale czy to dobre jest...może któryś z panów ma do odsprzedania silnik ? |
|
|
|
 |
maro275
Mitsumaniak noob
Auto: Mitsubishi Lancer GLXi 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Kwi 2011 Posty: 151 Skąd: z domu
|
Wysłany: 20-04-2011, 19:25
|
|
|
silnik zawsze kupuj z jeżdżącego rozbitka , lub całego lancera rozbitego kup, nigdy nie wymieniałem silnika - całe szczęście:), ale tak chyba najlepiej, ważne aby odpalał i jeździł, wtedy sprawdzasz czy silnik chodzi cicho, równo, czy stuka czy nie , no i czy jest szczelny itp. Plusem kupna całego rozbitka to masa części, które możesz odsprzedać i może się nawet cofnie cena wraku , lub brać części do swojego
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|