[Cari 1.8] Szarpie niema mocy i zapala sie żółta lapka z sil |
Autor |
Wiadomość |
mowil2
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 12 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 29-03-2011, 13:34 [Cari 1.8] Szarpie niema mocy i zapala sie żółta lapka z sil
|
|
|
Witam jestem tu nowy przekopuje forum i nie moge znaleść rozwiązania mojego problemu
a mianowicie mam problem taki iż samochód odpala normalnie i na biegu jałowym normalnie pracuje nie falują obroty nic ale podczas jazdy samochód nie ma mocy dopiero powyzej 3000 obrotów albo nieraz nawet nie dodam że hałas z silnika przypomina prace malucha zapala mi sie zółta kontrolka ta z silniczkiem nie wiem co jest przyczyną wymieniłem świece i kable oraz fajki do cewek i dalej nic dodam że to carisma 1.8 115km z sekwęcją choć na bezynie to samo sie dzieje to nie jest rok produkcji 98
prosił bym o jakieś podpowiedzi dziękuje z góry. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 29-03-2011, 13:44
|
|
|
Ta kontrolka sygnalizuje błędy silnika, można je sprawdzić poprzez ich wymruganie.
Na początek sprawdź błędy według opisu z tego tematu:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Bo bez tego to trudno coś powiedzieć. |
|
|
|
 |
mowil2
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 12 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 29-03-2011, 14:22
|
|
|
dziękuje za pomoc spróbuje go zresetować może pomoże tylko ze ja nie mam kontrolki CE tylko ten żółty silniczek i on nie miga a zapala mi sie podczas jazdy ale spróbuje zresetować odłączyć ako moze pomoże.[/list][/code][/quote]p.s Reset nic niedał to coś innego ale co ?? niemam pojęcia szukam jak narazie |
Ostatnio zmieniony przez mowil2 29-03-2011, 14:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 29-03-2011, 14:40
|
|
|
To jest właśnie ta kontrolka. Przed resetem zepnij te dwa piny (pierwszy z czwartym) w złączu diagnostycznym i wymrugaj błędy. Jak odepniesz akumulator to te błędy się wykasują. Po odpięciu akumulatora auto może dziwnie się zachowywać. Trzeba wtedy silnik nauczyć obrotów, procedura ta jest opisana w wielu tematach na tym forum. |
|
|
|
 |
mowil2
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 12 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 29-03-2011, 21:25
|
|
|
Zresetowałem kompa robiłem zgodnie z instrukcją fakt jak jechałem lapka sie nie zapaliła ale mocy nadal niema niewiem co jest obawiam sie ze jedynie jakiś serwis ale dzięki za pomoc bede walczył o moją cari |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 29-03-2011, 21:51
|
|
|
tylko serwis cie ratuje. Nie chciało ci sie przeczytać linku od obywatela plecho1, i wymigać błędów więc na pewno ci się nie będzie chciało naprawić samochodu. |
|
|
|
 |
sniegu
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 90 KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 755 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 30-03-2011, 15:09
|
|
|
U mnie podobne zachowanie ale w 1.6 było po padnięciu czujnika położenia wałka rozrządu. |
|
|
|
 |
mowil2
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 12 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 30-03-2011, 19:33
|
|
|
jutro sprawdze jestem umówiony pod komputer bo znajomy podłączyć sie nie mógł zobacze mam nadzieje że znajde usterke jak narazie walcze inowe świece i kable i kombinacje ale narazie nic zobacze moze jutro coś sie okaże mam nadzieje że to nic wielkiego pozdrawiam i dzięki za podpowiedz. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 30-03-2011, 19:45
|
|
|
Do podłączenia pod kompa wystarczy zwykły kabel do VW tylko trzeba również zewrzeć piny 1 i 4 i program Evoscan ale u ciebie nie ma takiej potrzeby. Wystarczy wymrugać błędy według opisu podanego przeze mnie w pierwszym moim poście i tyle. jeśli nawet nie będziesz mógł zinterpretować tego błędu możesz wrzucić go na forum i zapytać. |
|
|
|
 |
mowil2
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 12 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 01-04-2011, 23:15
|
|
|
już wiem jakie mam błedy znaczy sie ich numery teraz bede szukał ich rozwiązania moje błedy to nr. 13, 25, 32, 44 a i najprawdopodobniej coś musiała sie jedna cewka uszkodzić ale to bede sprawdzał w najbliszym wolnym czasie dzięki za pomoc
[ Dodano: 03-04-2011, 06:20 ]
Sorka ale jeszcze o coś spytam bo z błędem nr 44 to juz wiem jak sie uporać ale błąd numer 25, 13 i 32 to czarna magia szukam tych czujników i znaleść nie moge niewiem gdzie są pomocy |
|
|
|
 |
eramus
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011 Posty: 97 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-04-2011, 08:42
|
|
|
mam to samo, stwierdzili ze to pompa wysokiego cisnienia |
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 03-04-2011, 09:10
|
|
|
mowil2 napisał/a: | błąd numer 25, 13 i 32 |
To są elementy przepływomierza, odpinałeś go???
eramus napisał/a: | mam to samo |
Nie za bardzo, kolega ma MPI. O pompie WC masz tutaj: link
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
mowil2
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 12 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 03-04-2011, 20:45
|
|
|
odpinałem na chwile ale podłączyłem bo myślałem właśnie że może przepływomierz mógł walnąć ale to nie to było przyczyną. A czy to mogło być przyczyną błędu że wykrył wcześniejsze odłączenie?? |
|
|
|
 |
|