Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8] Szarpie niema mocy i zapala sie żółta lapka z sil
Autor Wiadomość
mowil2 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 12
Skąd: Bydgoszcz
  Wysłany: 29-03-2011, 13:34   [Cari 1.8] Szarpie niema mocy i zapala sie żółta lapka z sil

Witam jestem tu nowy przekopuje forum i nie moge znaleść rozwiązania mojego problemu
a mianowicie mam problem taki iż samochód odpala normalnie i na biegu jałowym normalnie pracuje nie falują obroty nic ale podczas jazdy samochód nie ma mocy dopiero powyzej 3000 obrotów albo nieraz nawet nie dodam że hałas z silnika przypomina prace malucha zapala mi sie zółta kontrolka ta z silniczkiem nie wiem co jest przyczyną wymieniłem świece i kable oraz fajki do cewek i dalej nic dodam że to carisma 1.8 115km z sekwęcją choć na bezynie to samo sie dzieje to nie jest rok produkcji 98
prosił bym o jakieś podpowiedzi dziękuje z góry.
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-03-2011, 13:44   

Ta kontrolka sygnalizuje błędy silnika, można je sprawdzić poprzez ich wymruganie.
Na początek sprawdź błędy według opisu z tego tematu:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Bo bez tego to trudno coś powiedzieć.
 
 
mowil2 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 12
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 29-03-2011, 14:22   

dziękuje za pomoc spróbuje go zresetować może pomoże tylko ze ja nie mam kontrolki CE tylko ten żółty silniczek i on nie miga a zapala mi sie podczas jazdy ale spróbuje zresetować odłączyć ako moze pomoże.[/list][/code][/quote]p.s Reset nic niedał to coś innego ale co ?? niemam pojęcia szukam jak narazie
Ostatnio zmieniony przez mowil2 29-03-2011, 14:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-03-2011, 14:40   

To jest właśnie ta kontrolka. Przed resetem zepnij te dwa piny (pierwszy z czwartym) w złączu diagnostycznym i wymrugaj błędy. Jak odepniesz akumulator to te błędy się wykasują. Po odpięciu akumulatora auto może dziwnie się zachowywać. Trzeba wtedy silnik nauczyć obrotów, procedura ta jest opisana w wielu tematach na tym forum.
 
 
mowil2 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 12
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 29-03-2011, 21:25   

Zresetowałem kompa robiłem zgodnie z instrukcją fakt jak jechałem lapka sie nie zapaliła ale mocy nadal niema niewiem co jest obawiam sie ze jedynie jakiś serwis ale dzięki za pomoc bede walczył o moją cari
 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 29-03-2011, 21:51   

tylko serwis cie ratuje. Nie chciało ci sie przeczytać linku od obywatela plecho1, i wymigać błędów więc na pewno ci się nie będzie chciało naprawić samochodu.
 
 
 
sniegu 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 90 KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 755
Skąd: Wieluń
Wysłany: 30-03-2011, 15:09   

U mnie podobne zachowanie ale w 1.6 było po padnięciu czujnika położenia wałka rozrządu.
 
 
mowil2 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 12
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 30-03-2011, 19:33   

jutro sprawdze jestem umówiony pod komputer bo znajomy podłączyć sie nie mógł zobacze mam nadzieje że znajde usterke jak narazie walcze inowe świece i kable i kombinacje ale narazie nic zobacze moze jutro coś sie okaże mam nadzieje że to nic wielkiego :) pozdrawiam i dzięki za podpowiedz.
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-03-2011, 19:45   

Do podłączenia pod kompa wystarczy zwykły kabel do VW tylko trzeba również zewrzeć piny 1 i 4 i program Evoscan ale u ciebie nie ma takiej potrzeby. Wystarczy wymrugać błędy według opisu podanego przeze mnie w pierwszym moim poście i tyle. jeśli nawet nie będziesz mógł zinterpretować tego błędu możesz wrzucić go na forum i zapytać.
 
 
mowil2 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 12
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 01-04-2011, 23:15   

już wiem jakie mam błedy znaczy sie ich numery teraz bede szukał ich rozwiązania moje błedy to nr. 13, 25, 32, 44 a i najprawdopodobniej coś musiała sie jedna cewka uszkodzić ale to bede sprawdzał w najbliszym wolnym czasie dzięki za pomoc :)

[ Dodano: 03-04-2011, 06:20 ]
Sorka ale jeszcze o coś spytam bo z błędem nr 44 to juz wiem jak sie uporać ale błąd numer 25, 13 i 32 to czarna magia szukam tych czujników i znaleść nie moge niewiem gdzie są pomocy :)
 
 
 
eramus 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 97
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-04-2011, 08:42   

mam to samo, stwierdzili ze to pompa wysokiego cisnienia
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 03-04-2011, 09:10   

mowil2 napisał/a:
błąd numer 25, 13 i 32

To są elementy przepływomierza, odpinałeś go???

eramus napisał/a:
mam to samo

Nie za bardzo, kolega ma MPI. O pompie WC masz tutaj: link

Pozdrawiam
 
 
mowil2 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 12
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 03-04-2011, 20:45   

odpinałem na chwile ale podłączyłem bo myślałem właśnie że może przepływomierz mógł walnąć ale to nie to było przyczyną. A czy to mogło być przyczyną błędu że wykrył wcześniejsze odłączenie??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.