Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Pomocy Problem z elektrycznymi Szybami!!!
Autor Wiadomość
Kamikaze2010 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 18GDI 122km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 13
Skąd: Górka Bagdad
  Wysłany: 24-11-2010, 20:09   [Cari 1.8 GDI] Pomocy Problem z elektrycznymi Szybami!!!

Witam... Mam problem z elektrycznymi szybami... Słychać jak skwierczą silniczki ale tak jakby niemiały siły opuścić szyb Rozumiem że może się popsuć jeden mechanizm ewentualnie 2 ale wszystkie na raz?! Chyba że Cari ma taką wadę fabryczną
(zresztą jedną z wielu jak zauważyłem) Proszę o Pomoc w temacie... Czy silniczki są już do wyrzucenia czy też wina leży w innym miejscu???....
_________________

 
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 24-11-2010, 21:39   

A może po prostu zamarzły ? Trochę śniegu, wody, przymrozek i nie można szyb otworzyć.
_________________

 
 
rzoberto 
Mitsumaniak
Robert


Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 286
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 24-11-2010, 22:45   

No i do tego dodać jeszcze trochę kurzu i brudu i może być problem
_________________

 
 
Kamikaze2010 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 18GDI 122km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 13
Skąd: Górka Bagdad
Wysłany: 25-11-2010, 18:21   

Niestety ani mróz ani kurz i brud (jestem z zawodu mechanikiem) tak że pierwsze co zrobiłem to przeczyściłem silniczki i przyciski WD40 a temperatura nie spada w dzień poniżej +5 oC... Niestety problem istnieje nadal...
_________________

 
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-11-2010, 18:49   

a próbowałeś pomóc szybom się otworzyć? może silniczki dostają za mały prąd i nie dają rady.

Kamikaze2010 napisał/a:
(zresztą jedną z wielu jak zauważyłem)

a możesz je wymienić? :)
Tak z ciekawości :)
 
 
 
Kamikaze2010 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 18GDI 122km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 13
Skąd: Górka Bagdad
Wysłany: 25-11-2010, 19:17   

Szukam kogoś kto miał podobny problem... Wszystkie gdybania są na nic... jak wspomniałem jestem mechanikiem z zawodu szkoda tylko że nie ''elektro''
tak próbowałem im pomóc... Szukam pomocy na forum gdyż może nie trzeba ich wymienić... może to wina jakiegoś przekaźnika... 4 silniczki z dnia na dzień przestają działać to chyba dziwne?!

DBAM O AUTO WIĘC SZYBY SĄ CZYSTE!!!
JAK PRZESTAŁY DZIAŁAĆ TEMPERATURA BYŁA W PLUSIE!!!
CZYŚCIŁEM WSZYSTKIE STYKI WD40
POMAGAŁEM IM ZJEŻDŻAĆ W DÓŁ

SŁYCHAĆ ODGŁOS JAKBY CHCIAŁY A NIEMOGŁY ( JAKBY ZWARCIE)
_________________

 
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-11-2010, 19:38   

btw wd40 nie jest do czyszczenia styków, a nawet chyba trochę zmniejsza przewodność elektryczną, już lepszym rozwiązaniem byłoby poskrobanie ich nożykiem
 
 
 
Kamikaze2010 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 18GDI 122km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 13
Skąd: Górka Bagdad
Wysłany: 25-11-2010, 19:58   

WD40 jest głównie do czyszczenia zardzewiałych zakurzonych zaśniedziałych i zawilgoconych elementów... Preparat służy zarówno mechanikom jak i elektromechanikom i znajduje 1000ce zastosowań... Może i nie przewodzi prądu ale doskonale czyści konserwuje i usuwa wodę... :mrgreen:

Stosowałem nie raz do czyszczenia klem niejednej masy oraz innych styków przy autach i jeszcze nigdy się nie zawiodłem...
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-11-2010, 20:01   

Kamikaze2010, mierzyłeś napięcie zasilające, albo wysterowujące silniczki :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Kamikaze2010 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 18GDI 122km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 13
Skąd: Górka Bagdad
Wysłany: 25-11-2010, 20:08   

a to (zresztą jedną z wielu zauważyłem) dowodem na te wady jest ilość tematów w dziale technicznym... Pierdołki typu:
falujące obroty, czyszczenie przepustnicy, wadliwe przełączniki elektryczne, pękające listki nawiewów, stuki w zawieszeniu, klekotanie silnika, częste problemy ze skrzynią itd... Przedtem miałem 2 Colty i Civic Cupe i i Civic jajo.Nigdy złego słowa nie powiem na te auta!!! Colty nie do zajechania!!! Chętnie zamienie Carisme spowrotem na Colcicho ... Szkoda że ciężko o dobre GTi...
OGÓLNIE DZIĘKI ZA ZAINTERESOWANIE

[ Dodano: 25-11-2010, 20:13 ]
robertdg, Twój Gal Penera na maxa!!!... Pozazdrościć!!! żałuje że nie kupiłem:(
Niemierzyłem:( niemam pojęcia o elektronice w autach ... niestety będe musiał się wybrać do jakiegoś okolicznego oszusta:(
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-11-2010, 20:55   

Kamikaze2010 napisał/a:
robertdg, Twój Gal Penera na maxa!
To ma być komplement, czy może ja źle rozumiem pojecie tego słowa :?: Może z Poznaniem nie mam wiele współnego, ale niedaleko Sosnowiec :evil:

Wracając do sprawy, pisze o pomiarze napięć, bo wina może tkwić w przekaźniku/sterowniku, który podaje obnizone napięcie i silniczki nie dadzą rady ruszyć, tak jakby aku było w strefie umarłych.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Kamikaze2010 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 18GDI 122km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 13
Skąd: Górka Bagdad
Wysłany: 25-11-2010, 21:25   

robertdg, U nas oznacza to, że twoje auto jest MeGa KoZaCkIe i WyPaSiOnE!!!! :mrgreen:

rozumiem ... Dzięki Wielkie za wskazówki!!! Znajdę jakiegoś majstra od pomiarów ... myślę, że jesteś na dobrym tropie.... Pozdro...
_________________

 
 
 
wiesiol123 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.9 DID 102KM.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 5
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 10-04-2011, 14:10   

Kamikaze2010 napisał/a:
myślę, że jesteś na dobrym tropie.... Pozdro...
Witam! Mam to samo czyli silniczki"bzyca" i nie idą może jakaś podpowiedż ?
 
 
Kamikaze2010 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 18GDI 122km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 13
Skąd: Górka Bagdad
Wysłany: 10-04-2011, 18:05   

wiesiol123 napisał/a:
Kamikaze2010 napisał/a:
myślę, że jesteś na dobrym tropie.... Pozdro...
Witam! Mam to samo czyli silniczki"bzyca" i nie idą może jakaś podpowiedż ?


Radze wybrać się do elektryka na pomiar, tak jak mi radził kolega robertdg ... W moim przypadku okazały się przetarte przewody zasilające silniczki szyb... wymiana przewodów kosztowała mnie 100 zł :mrgreen: i po krzyku... Cari... lubi również miewać awarie przycisków, ale w przypadku wszystkich szyb, nie liczył bym na to...


Pozdro...
_________________

 
 
 
wiesiol123 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.9 DID 102KM.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 5
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 10-04-2011, 20:12   

Kamikaze2010 napisał/a:
W moim przypadku okazały się przetarte przewody zasilające silniczki szyb
Dzięki za szybką odpowiedz ale wszystkie przetarte!Moja cari nie nowa ale tez nie wiekowa 2004 rok no i 100 tys. przebiegu.Przyciski odpadają sprawdzone natomiast podczas uruchamiania ktorejkolwiek szyby spada zasilanie do 6-7 volt na samym przewodzie zasilajacym silniczek.Można zgadywać,że stawiają szyby nadmierny opór po zimie bo nieużywane ale jak zrobiło się cieplej to otwierałem tę od kierowcy i chodziła.Podejrzewam,że na jakiejś kostce przyśniedziało tylko nie mam schematu i będe szukał przyczyny na oślep no chyba,że jeszcze ktoś coś podpowie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.