 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C68A 1.8] 4G67 dwa pytania |
Autor |
Wiadomość |
R-Man
Forumowicz

Auto: '86 Ford Sierra RS2300
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sie 2010 Posty: 204 Skąd: Wyspa Sobieszewska
|
Wysłany: 09-04-2011, 11:48 [C68A 1.8] 4G67 dwa pytania
|
|
|
Od czego jest czujnik (taka duża śruba, z której wystają kable) znajdujący się pod kolektorem dolotowym w silniku 4G67? Zauważyłem że przy samej wtyczce jest urwany jeden kabel...
Po zdjęciu kolektora dolotowego zauważyłem ze jest w nim ciecz chłodnicza. Skąd ona mogła się tam wziąć? zauważyłem że ubywa mi płynu chłodniczego i auto dymi na siwo. W przepustnicy są białe plamy, jakby po płynie chłodniczym. Wychodzą one z tych 2 dziurek pod łopatką przepustnicy (na zdj. zaznaczone na czerwono)
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-04-2011, 21:36
|
|
|
to czujnik spalania stukowego - m.in. opóźnia zapłon, by nie zniszczyć silnika
a płyn chłodzący nie ma prawa znaleźć się w przepustnicy - tzn. w jej wnętrzu, bo tak w ogóle, to przepustnica jest ogrzewana płynem chłodniczym
te 2 dziurki, to tzw. bypass - czyli dodatkowy kanał powietrza zamykany wraz ze wzrostem temp. silnika
może pękła obudowa bypassu i stąd te anomalie |
|
|
|
 |
|
|