Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wtryski galant 2.0 mpi (CDH275)
Autor Wiadomość
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 04-12-2011, 13:32   Wtryski galant 2.0 mpi (CDH275)

Dziś w oszukiwaniu odpowiedzi na ile wystarczają oryginalne wtryski z 4g63 sohc (98 rok) znalazłem w serwisówce że wtryski są CDH275. Chwila szperania w internecie i znajduję spis wtrysków gdzie podają wydajność 318 ccm/min przy 3 barach. W galancie z serwisówki wynika że ciśnienie jest 3,29 bara więc przeliczyłem wydajność wtrysków i wyszło 333 ccm/min. Po dalszych wyliczeniach wyszło że te wtryski w 4 cylindrowym silniku przy tym ciśnieniu wystarczają do 202 KM a galant ma 136.
Korzystałem z tej strony link może tam jest jakiś błąd albo w spisie wtrysków. Wie ktoś o co chodzi? (max czas pracy wtrysków 80%)
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
Ostatnio zmieniony przez Kamil_Ziomek 10-03-2012, 14:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pucek 
Nowy Forumowicz
DIY EFI

Auto: 2 Hondy i SpaceWagon
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 27
Skąd: Aalesund
Wysłany: 04-12-2011, 21:21   

Chodzi ci o to ,ze troszke za duze?Bo ja nie widze w tym zadnego problemu.
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 05-12-2011, 19:17   

Właśnie się zastanawiałem czy popełniłem gdzieś błąd że takie "duże" wtryski dali. Prawie 70 KM zapasu. Mi to nawet pasuje jeden problem mniej. Tylko nie jestem pewien tego wyliczenie. Bo w serwisówce ciśnienie jest podane:
Fuel pressure kPa :
-vacuum hose disconnection 324-343 at kerb idle
-vacuum hose connection Approx. 265 at kerb idle

I jak to mam rozumieć? ciśnie paliwa do obliczeń ma być 2,65 bara czy 3,25 ?
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
pucek 
Nowy Forumowicz
DIY EFI

Auto: 2 Hondy i SpaceWagon
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 27
Skąd: Aalesund
Wysłany: 05-12-2011, 21:18   

Cisnienie paliwa bedzie okolo 3.65Bar przy calkowicie otwartej przepustnicy,czyli wtedy kiedy bedzie cisnienie atmosferyczne w dolocie.
Przy zamknietej przepustnicy na biegu jalowym cisnienie(podcisnienie) w kolektorze bedzie pewnie cos okolo 0.2 - 0.3Bar ,moze nawet 0.4(zalezy od walkow rozrzadu i kata wyprzedzenia zaplonu na jalowym) i wtedy cisnienie paliwa bedzie o te 0.7-0.8Bar mniejsze,czyli wychodzi 2.65-2.85Bar :) przy zalozeniu ze regulator ma przelozenie 1:1.
Po to jest regulator cisnienia paliwa, zeby utrzymac stala roznice cisnienia paliwa wzgledem cisnienia powietrza w kolektorze,po to zeby mapa paliwa byla bardziej plaska,czyli zeby miala mniejsze przeskoki pomiedzy wartosciami sasiednich komorek.

Swoja droga troche dziwne ze te wtryski sa takiej wielkosci ,no ale widocznie takie mieli pod reka ,albo byly tansze od innych ;)

P.S. wydajnosc wtryskow podaje sie zwylke dla 3Bar.(czasem dla 3.5)
Twoje wtryski maja wydajnosc 318cc/min dla 3Bar,czyli w twoim aucie maja ok 350cc/min z powodu wyzszego cisnienia paliwa.

EDIT:
poprawilem pare literowek
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 05-12-2011, 21:55   

teraz znalazłem że oryginalne wtryski z eclipse dohc miały 450 ccm/min przy 2 barach. W eclipse turbo ta sama wydajność ale różnica w oprze cewki ( mniejszy w turbo o 0,2 ohm) Wie ktoś może czemu stosują tak duże wtryski w N/A i na co ma wpływ opór cewki wtryskiwacza poza prądem i napięciem?
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
pucek 
Nowy Forumowicz
DIY EFI

Auto: 2 Hondy i SpaceWagon
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 27
Skąd: Aalesund
Wysłany: 06-12-2011, 09:02   

0.2ohm to jest bardzo mala roznica, wlasciwie to tak jak by jej nie bylo.

Cytat:
Wie ktoś może czemu stosują tak duże wtryski w N/A


Pewnie wzgledy ekonomiczne,a moze cos innego?Obawiam sie ,ze na to pytanie nie znajdziesz odpowiedzi.


Cytat:
na co ma wpływ opór cewki wtryskiwacza poza prądem i napięciem?


Na szybkosc otwierania sie wtryskiwacza.
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 20-12-2011, 10:05   

Kamil_Ziomek napisał/a:
Wie ktoś może czemu stosują tak duże wtryski w N/A


w eclipse n/a nie stosują ani 390cc ( np. 1g automat turbo ) ani 440/450cc ( pozostałe turbo ), tylko dla 2.0 n/a 240cc wysokoomowe. U mnie siedzą 275cc z 2.4.
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 20-12-2011, 18:12   

Ja akurat sprawdzałem 2G po częściach z oryginalnego katalogu (www.detali.ru) a tak jak mówisz do 1990 roku były INP053 czyli 240 c/min
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.