Przesunięty przez: lukasz12 21-12-2010, 00:08 |
Podłączenie zdalnego sterowania zamkiem centralnym |
Autor |
Wiadomość |
margac
Forumowicz
Auto: Sigma 3000 24V '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 33 Skąd: polska
|
Wysłany: 17-12-2008, 18:15 Podłączenie zdalnego sterowania zamkiem centralnym
|
|
|
Witam, czy ktoś montował samodzielnie centralkę do sterowania fabrycznym central zamkiem na pilota w Sigmie? Taką ew. kupioną na Allegro ,bo tam jest tego masa za niewielkie pieniądze. czy w Sigmach jest sterowanie plusem czy minusem? Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam ! |
Ostatnio zmieniony przez lukasz12 21-12-2010, 00:12, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 17-12-2008, 21:10
|
|
|
Chyba we wszystkich Samochodach Mitsubishi jest sterowanie minusem .... ja do Galanta też zamówiłem sam sterownik + piloty (tylko jeszcze nie zamontowałem bo czasu mało ) ...
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 17-12-2008, 23:16
|
|
|
a w jaki sposób i gdzie sie wpinałeś do sterowania centralnym? ja u siebie mam podłączone sterowanie ale w sposób nieco pokomplikowany (konkretnie to do sterownika centralnego który siedzi w panelu od sterowania szyb - tam jest taki zaślepiony przycisk który służy do zamykania i otwierania drzwi i centralka nim steruje odpowiednio podając masę ) |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2008, 08:33
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | a w jaki sposób i gdzie sie wpinałeś do sterowania centralnym? ja u siebie mam podłączone sterowanie ale w sposób nieco pokomplikowany (konkretnie to do sterownika centralnego który siedzi w panelu od sterowania szyb - tam jest taki zaślepiony przycisk który służy do zamykania i otwierania drzwi i centralka nim steruje odpowiednio podając masę ) |
Ale jeśli zamkniecie z pilota auto to nie uruchomi się ten fabryczny "alarm" z kontrolką security. a jeśli z kluczyka zamkniecie to i owszem w zamku jest dodatkowy mikroswitch. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 18-12-2008, 09:19
|
|
|
Herdi napisał/a: | lukasz12 napisał/a: | a w jaki sposób i gdzie sie wpinałeś do sterowania centralnym? ja u siebie mam podłączone sterowanie ale w sposób nieco pokomplikowany (konkretnie to do sterownika centralnego który siedzi w panelu od sterowania szyb - tam jest taki zaślepiony przycisk który służy do zamykania i otwierania drzwi i centralka nim steruje odpowiednio podając masę ) |
Ale jeśli zamkniecie z pilota auto to nie uruchomi się ten fabryczny "alarm" z kontrolką security. a jeśli z kluczyka zamkniecie to i owszem w zamku jest dodatkowy mikroswitch. |
Przyzwyczaiłem się do tego, zresztą bądźmy szczerzy kto by chciał kraść Sigmę ? (mam też immobilizer) |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2008, 09:23
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | Herdi napisał/a: | lukasz12 napisał/a: | a w jaki sposób i gdzie sie wpinałeś do sterowania centralnym? ja u siebie mam podłączone sterowanie ale w sposób nieco pokomplikowany (konkretnie to do sterownika centralnego który siedzi w panelu od sterowania szyb - tam jest taki zaślepiony przycisk który służy do zamykania i otwierania drzwi i centralka nim steruje odpowiednio podając masę ) |
Ale jeśli zamkniecie z pilota auto to nie uruchomi się ten fabryczny "alarm" z kontrolką security. a jeśli z kluczyka zamkniecie to i owszem w zamku jest dodatkowy mikroswitch. |
Przyzwyczaiłem się do tego, zresztą bądźmy szczerzy kto by chciał kraść Sigmę ? (mam też immobilizer) |
No wiem wiem, ale usiłuje mino wszystko jakoś to ...... uaktywnić |
|
|
|
 |
and.lukas
Forumowicz
Auto: Mitsu Sigma kombi '95
Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 54 Skąd: Mszczonów
|
Wysłany: 18-12-2008, 12:11
|
|
|
Ja też jeszcze nie zamontowałem sterownika CZ do swojej sigmy choć montuje alarmy w autach i nie tylko..
Wiadomo szewc bez butów chodzi..
Nie rozgryzałem jeszcze tego auta, ale mam gdzieś opis podłaczania alarmu do oryginalnej instalacji (widziałem, że jest też na tym forum)
Co do podłączenia tak, żeby działał układ security, to trzeba znaleźć przewody sterujące idące z przełącznika sterowanego kluczem i podłaczyć je tak przez styki NC przekaźników (2 szt.-)sygnał z klucza normalnie przechodzi do centralki( dotyczy to obydwu przewodów-zamyk/otw.),a w momencie sterowania pilotem odpowiedni przekaźnik podaje masę na to wej. sterujące w centralce.
Ja nie przeżywam alarmów i ich "cudownych" możliwości, dlatego piszę o sterowniku zamka +ew. ster.dodatkowym kanałem na domykanie szyb, albo otwieranie tylnej klapy.
Pozdr. |
_________________ Powymyślali te durackie maszyny, bo siły w rękach nie mieli...
Kazimierz Pawlak (ten od Kargula) |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2008, 12:15
|
|
|
and.lukas napisał/a: | Ja też jeszcze nie zamontowałem sterownika CZ do swojej sigmy choć montuje alarmy w autach i nie tylko..
Wiadomo szewc bez butów chodzi..
Nie rozgryzałem jeszcze tego auta, ale mam gdzieś opis podłaczania alarmu do oryginalnej instalacji (widziałem, że jest też na tym forum)
Co do podłączenia tak, żeby działał układ security, to trzeba znaleźć przewody sterujące idące z przełącznika sterowanego kluczem i podłaczyć je tak przez styki NC przekaźników (2 szt.-)sygnał z klucza normalnie przechodzi do centralki( dotyczy to obydwu przewodów-zamyk/otw.),a w momencie sterowania pilotem odpowiedni przekaźnik podaje masę na to wej. sterujące w centralce.
Ja nie przeżywam alarmów i ich "cudownych" możliwości, dlatego piszę o sterowniku zamka +ew. ster.dodatkowym kanałem na domykanie szyb, albo otwieranie tylnej klapy.
Pozdr. |
wiem wiem nie mówie że mam z tym jakiś straszny problem poza ....... czasem |
|
|
|
 |
margac
Forumowicz
Auto: Sigma 3000 24V '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 33 Skąd: polska
|
Wysłany: 18-12-2008, 20:56
|
|
|
Moja Sigma nie ma opcji security. Powiedzcie gdzie znajdę sterownik od fabrycznego central zamka? Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2008, 21:10
|
|
|
Poprzedni właściciel mojej Sigmy trudni się alarmami, także alarm mam full opcja oraz immobilizer dezaktywowany specjalnym kluczykiem. Kolega też jest Mitsumaniakiem i pewnie ma szeroką wiedzę w kwestii podłączenia alarmu w naszych cudach |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 18-12-2008, 21:15
|
|
|
Noritsu napisał/a: | Poprzedni właściciel mojej Sigmy trudni się alarmami, także alarm mam full opcja oraz immobilizer dezaktywowany specjalnym kluczykiem. Kolega też jest Mitsumaniakiem i pewnie ma szeroką wiedzę w kwestii podłączenia alarmu w naszych cudach |
To zdradź nam szczegóły jak jest podłączony ten centralny. U mnie opisana wyżej kombinacja daje radę bez problemów, tyle ze nie uaktywnia mi sie "alarm" ale wolę wygodę którą zapewnia pilot. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 18-12-2008, 21:19
|
|
|
Ja Wam nie zdradzę bo się nie znam ale na pewno coś rzeczowego mógłby napisać bartek_nkm |
|
|
|
 |
margac
Forumowicz
Auto: Sigma 3000 24V '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 33 Skąd: polska
|
Wysłany: 18-12-2008, 21:51
|
|
|
Lukasz12 ,prosze napisz w którym miejscu jest centralka od central zamka. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 18-12-2008, 22:22
|
|
|
Ale ja nie wiem czy to jest jedyna centralka. Ja się dobierałem do tego co siedzi w panelu od sterowania szybami, tam na płytce jest taki guzik który w sigmach nie jest używany (jest na płytce, są pady ale nie masz ich jak nacisnąć bo nie masz guzika). On ma 3 pozycje - neutralna oraz otwieranie, zamykanie drzwi. U siebie tak zrobiłem że dolutowałem odpowiednio kable do scieżek i po prostu centralka podaje odpowiednio masę czyli po prostu tak jakbyś zamknął obwód i nacisnął odpowiednio zamykanie albo otwieranie drzwi. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
margac
Forumowicz
Auto: Sigma 3000 24V '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 33 Skąd: polska
|
Wysłany: 18-12-2008, 22:41
|
|
|
Ok,dzięki .W wolnej chwili tam zajrzę ,szkoda że trzeba chyba ściągać cały boczek? |
|
|
|
 |
|