[2.8 TD] Przewody podciśnienia - schemat lub zdjęcia |
Autor |
Wiadomość |
kornel81
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8 TDI (4M40)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 24 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-04-2011, 20:36 [2.8 TD] Przewody podciśnienia - schemat lub zdjęcia
|
|
|
Witam
Składam pajero a dokładnie silnik 4M40. Mam już zrobioną kapitalke ale nie wiem jak podłączyć przewody podciśnień. Głównie chodzi mi o to czy do pompy paliwowej idą jakieś podciśnienia od strony intercoolera. Czy ma ktoś z Was schemat gdzie co i jak jest podłączone ? |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 20-04-2011, 22:51
|
|
|
Do pompy idzie podcisnienie jezeli masz wersje z klimatyzacja - taka gruszka na boku blizej dolu (od strony akumulatora). Od gory idzie przewod cisnienia i podlaczony jest do turbosprezarki. Ida 2 przewody wodne do silownika woskowego no i 3 przewody paliwowe, zasilajacy, przelew i przelew z wtryskiwaczy.
W elektronicznej pompie nie ma zadnych wezykow tylko kable alo skoro pytasz o wezyki to napewno masz mechaniczna.
jakies fotki znajdziesz tutaj |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 20-04-2011, 23:00
|
|
|
Do pompy idzie ciśnienie z turbo, a podciśnienie przy intercoolerze do EGR, zerknij tu jak dobrze poszukasz to znajdziesz co do czego.
Chyba że jeszcze klima |
|
|
|
 |
kornel81
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8 TDI (4M40)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 24 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-04-2011, 08:18
|
|
|
W jaki sposób pompa podłączona jest do klimatyzacji ? |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 26-04-2011, 17:42
|
|
|
Do pompy podlaczony jest przewod podcisnienia. Jak wlaczasz klime, wlacza sie napiecie na kompresorze oraz otwiera sie elektrozawor podcisnieniowy ktory to wlasnie jest podlaczony do pompy. Silownik dodaje gazu na pompie i zwiekszaja sie obroty. Klima lepeij chlodzi na niskich obrotach. Podczas jazdy nie ma to znaczenia. A tak szczerze to mnie to denerwowalo ze zwieksza mi obroty i odlaczylem wtyczke od elektrozaworu. |
|
|
|
 |
|