Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Przewody podciśnienia - schemat lub zdjęcia
Autor Wiadomość
kornel81 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II 2,8 TDI (4M40)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 24
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-04-2011, 20:36   [2.8 TD] Przewody podciśnienia - schemat lub zdjęcia

Witam

Składam pajero a dokładnie silnik 4M40. Mam już zrobioną kapitalke ale nie wiem jak podłączyć przewody podciśnień. Głównie chodzi mi o to czy do pompy paliwowej idą jakieś podciśnienia od strony intercoolera. Czy ma ktoś z Was schemat gdzie co i jak jest podłączone ?
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 20-04-2011, 22:51   

Do pompy idzie podcisnienie jezeli masz wersje z klimatyzacja - taka gruszka na boku blizej dolu (od strony akumulatora). Od gory idzie przewod cisnienia i podlaczony jest do turbosprezarki. Ida 2 przewody wodne do silownika woskowego no i 3 przewody paliwowe, zasilajacy, przelew i przelew z wtryskiwaczy.

W elektronicznej pompie nie ma zadnych wezykow tylko kable alo skoro pytasz o wezyki to napewno masz mechaniczna.

jakies fotki znajdziesz tutaj
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 20-04-2011, 23:00   

Do pompy idzie ciśnienie z turbo, a podciśnienie przy intercoolerze do EGR, zerknij tu jak dobrze poszukasz to znajdziesz co do czego.

Chyba że jeszcze klima :mrgreen:
 
 
kornel81 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero II 2,8 TDI (4M40)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 24
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-04-2011, 08:18   

W jaki sposób pompa podłączona jest do klimatyzacji ?
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 26-04-2011, 17:42   

Do pompy podlaczony jest przewod podcisnienia. Jak wlaczasz klime, wlacza sie napiecie na kompresorze oraz otwiera sie elektrozawor podcisnieniowy ktory to wlasnie jest podlaczony do pompy. Silownik dodaje gazu na pompie i zwiekszaja sie obroty. Klima lepeij chlodzi na niskich obrotach. Podczas jazdy nie ma to znaczenia. A tak szczerze to mnie to denerwowalo ze zwieksza mi obroty i odlaczylem wtyczke od elektrozaworu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.