Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 

W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: glina
29-05-2014, 13:56
jaka Carisma
Autor Wiadomość
MichałWacha 
Nowy Forumowicz

Auto: astra
Kraj/Country: Polska
Wysłany: 22-04-2011, 10:41   jaka Carisma

Witam szanownych kolegów,przymierzam się do kupna Cari.Pod uwagę biorę modele po 2000 roku z silnikami benzynowymi 1.6 (103KM) lub 1.8 (122KM lub 125KM).Z racji tego ze jestem zielony w temacie tych samochodów (poza przeczytaniem kilku artykułów i opinie w internecie)Zwracam się z prośbą o rozsądną podpowiedz który motor wybrać do tego auta moja jazda skupia się na przebiegu rocznym rzędu 11000km 65% jazda na krótkich dystansach do 8 km po mieście 35% trasa,chodzi mi o silnik który będzie ekonomiczny
a zarazem nie drogi w utrzymaniu np 1.6 jest za słaby na ta budę a 1.8 w sam raz lub 1.8 ze względu na swoja technologie:pierwszy silnik na wtrysku bezpośrednim jest drogi w serwisowaniu itp.Michał.

kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 22-04-2011, 11:35   

Przewidujesz jazdę na gazie?

MichałWacha 
Nowy Forumowicz

Wysłany: 22-04-2011, 11:43   

raczej tylko na benzynie,co do jazdy na gazie to chyba tylko kupno auta posiadającego juz instalacje.

[ Dodano: 22-04-2011, 13:00 ]
w oko rzuciły mi się takie autka ale nie wiem jak z silnikami chciałbym wybrać optymalny wariant

file:///C:/Users/Anulka/Desktop/mitsubishi-carisma-1-6-16v-klimatronik-i1567017995.htm