Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] zacisk hamulcowy! przedni prawy
Autor Wiadomość
ŁukaszGTi
[Usunięty]

  Wysłany: 18-05-2007, 21:28   [CA5A 1.8] zacisk hamulcowy! przedni prawy

w Colcie GTi CAO grzeje sie tarcza chamulcowa, przednia prawa,

smarowalem czyscilem - niestety te szczeki jakos wogole krzywo chodza
kolo nie da sie swobodnie obracac , ma opor,
ten zacisk jest dokrecony dwoma srubami na klucz 17
potem sa jeszcze dwie sruby tagrze na klucz 17 ktore odpowiadaja za ruszanie sie tych zaciskow (wnie wklada sie klocki) te sroby maja troche zerwany gwint (tak samo w zacisku jest naruszony gwint, ktos za mocno dokrecal)
gdy przejade przez miasto cala tardza jest rozgrzana (zalatuje troche na fioletowo) i bardzo parzy, felga aluminiowa jest ciepla

musze wiedziec gdzie moge kupiuc tanio i dobre ,jak najszybciej
ile wogole takie zaciski kosztuja

prosze was o pomoc

[ Dodano: 18-05-2007, 21:32 ]
potrzebuje tych 2 srub z gwintem i prowadnica na ktorych sa takie male czarne gumki
2 srub mocujacych ten caly zacisk
potrzebuje zacisku zewnetrznego i wewnetrznego (to wogule nazywaja sie chyba szczeki hamulcowe)

[ Dodano: 18-05-2007, 21:34 ]
czy te wszystkie rzeczy ktore wymienilem sa sprzedawane razem? jako zaciski hamulcowe, czy sruby kupoje sie oddzielnie?
Ostatnio zmieniony przez harpagan 24-10-2007, 01:16, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
shortybmx
[Usunięty]

Wysłany: 18-05-2007, 21:47   

najpierw zmien w tytule na : "HAMULCOWY"


rozumiem że błędy to ludzka rzecz .... eh...
 
 
sruba 
m3m&mitsumaniak
football is a drug

Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5702
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 18-05-2007, 22:53   



nawiazujac do naszej rozmowy na gg:
te miejsca dobrze opilowac pilnikiem
wtedy klocki lepiej "chodza"
_________________
 
 
ŁukaszGTi
[Usunięty]

Wysłany: 19-05-2007, 23:28   

mam juz nowy zacisk
dziala juz wszystko wlasciwie ok
tylko ten nowy zacisk (prawy hamulec pezedni) hamuje troche slabiej

uklad zostal odpowietrzony, zalany nowy plyn

czy to mozliwe ze ten caly zacisk jeszcze sie wyrobi :?: czuc lekko ze lewe kolo lepiej hamuje :!:

wogole podczas jazdy gdy nacisne za pierwszym razem hamulec to czuc ze jest miekki i slabiej hamuje niz za drugim razem gdy juz lepiej hamuje i jest twardszy

mysle ze ten zacisk jest juz jakis czas nieuzywany i tloczek w nim i prowadniczki chodza ciezej ale po jakims czasie sie wyrobia
czy przed zalozeniem nowego zacisku ktory juz jakis czas nie hamowal trzeba go wpierw troche przesmarowac :?: tak samo tloczek jak i prowadniczki :?:



prosze aby ktos cos napisal na ten temat
teraz jest sucho i nie ma to wielkiego znaczenia ale gdy bedzie mokro to gdy jedno kolo bedzie slabiej hamowac moze byc nieciekawie
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 20-05-2007, 04:31   

watpie ze sie wyrobia a chyba nawet beda dzialaly gorzej, szkoda ze sie nie zaopatrzyles przed montazem jak miales go w reku, w zestaw naprawczy(komplet gumek) wymieniasz, smarujesz odpowiednim smarem(wysokotemperaturowym do zaciskow) i.... wtedy pewnie prawy by ci hamowal lepiej niz lewy, wiec z lewym robisz to samo,
u mnie pomogla tak regeneracja, wczesniej w prawym kole nie bylo klocka a w lewym prawie nowy :)
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
ŁukaszGTi
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2007, 09:21   

wiec musze kupic zestaw naprawczy i przesmarowac to wszystko i powinno byc ok?
z tego co wiem to zestaw naprawczy kosztuje ok 17zł wiec nie bedzie bulu
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-05-2007, 18:00   

ŁukaszGTi napisał/a:
wiec musze kupic zestaw naprawczy i przesmarowac to wszystko i powinno byc ok?
Tak jest. Według wskazań Matejko
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 20-05-2007, 18:55   

zrob oba, odpowietrz, popros jeszcze w sklepie o smar wysokotemperaturowy w gumke na tloczek i w prowadnice, wszystko dokladnie oczysc nasmaruj zmien plyn i powinno byc cut mjut
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
wpie0 
Forumowicz

Auto: lancer 1.6 4g92 wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 38
Skąd: internet
Wysłany: 28-04-2011, 13:37   Zacisk hamulcowy gumowa osłona (przeciwpyłowa ) tłoczka

Czy da się wymienić gumową osłonę (przeciwpyłową ) tłoczka bez jego wyciągania , jeżeli tak to w jaki sposób ?
Chodzi dokładnie o prawy zacisk przedni.
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 28-04-2011, 13:58   

Ale Kotleta Kolego odgrzewasz hehe no ale moze Ci pomogą
pozdr
bw
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-04-2011, 14:44   

Jeżeli dobrze rozumiem to co widze na rysunku, to bez wyciągania cylinderka nie da rady wymienić osłony przeciwpyłowej.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 28-04-2011, 15:15   

robertdg napisał/a:
Jeżeli dobrze rozumiem to co widze na rysunku, to bez wyciągania cylinderka nie da rady wymienić osłony przeciwpyłowej.

Tylną myślę, że jak by się uparł to da radę wymienić (tylko po co jak bardzo łatwo się ją wyciąga i montuje nową po wykręceniu tłoczka), przednia nie ma szans...
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-04-2011, 15:17   

robertdg napisał/a:
to bez wyciągania cylinderka nie da rady wymienić osłony przeciwpyłowej

mogę tylko powiedzieć, że mi się udało
z cylinderka zejdzie bez problemu - wystarczy rozciągnąć
a w zacisku jest drucik - trzeba go wyjąć

montaż w odwrotnej kolejności
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 28-04-2011, 15:19   

Krzyżak napisał/a:
a w zacisku jest drucik - trzeba go wyjąć

W przednim w lancerze CB0 i colcie CAO nie ma drucika - guma musi wskoczyć w rowek w zacisku (a jest z tym strasznie dużo roboty).
Gumy w przednich zaciskach wymienia się dokładnie tak samo jak na tym filmiku (z mazdy MX5)
http://www.youtube.com/watch?v=QXcClOfFmlg
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-04-2011, 15:28   

i nie wyskoczy przy mocnym wyjściu tłoczka? - ciekawe...
widać musi się tam nieźle trzymać

mogę tylko napisać, że i przy druciku jest sporo roboty, żeby ładnie harmonijka tej gumy wyglądała :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.