Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Falowanie obrotów na postoju
Autor Wiadomość
Turbo 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2013
Posty: 8
Skąd: Opole
  Wysłany: 26-01-2014, 00:24   [EA6A/W 2.0TD] Falowanie obrotów na postoju

Witam. Posiadam galanta 2.0TD GLS z 98r. od pewnego czasu zaczely mi falowac obroty na postoju, zauwazylem ze dzieje sie tak gdy nagrzeje sie do ok. 40 stopni i nie przestaje, nawet jak w czasie jazdy wrzuce na luz to nic sie nie dzieje dopoki sie nie zatrzymam a potem skacze, nigdy jeszcze nie zgasl, jak dam trochu gazu zeby utrzymac przy ok. 1tys. obrotow to spokoj (raz na jakis czas zdarzy sie ze stane i nic sie nie dzieje, ale to rzadkosc). Wymienilem poczatkowo filtr paliwa z nadzieja ze to przez niego, jednak nie, pozniej wymienilem termostat razem z plynem i dalej to samo.. z checia podlaczylbym go pod kompa gdyby w cdif'ie istnial GALANT a w mitsubishi zycza sobie 150zl za jednorazowe podpiecie wiec nic z tego ;/ Moze ktos ma jakies konkretne pomysly..? bo mi juz nic nie przychodzi do glowy.. ;/[/b]
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 26-01-2014, 09:21   

Na sam początek sprawdz czy masz błędy domowym sposobem http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
Sprawdz wszystkie wężyki podciśnieniowe czy przypadkiem nie jest przetarty dziurawy itp
Turbo napisał/a:
w czasie jazdy wrzuce na luz to nic sie nie dzieje dopoki sie nie zatrzymam a potem skacze

Bo po zatrzymaniu nie jest podawany impuls z czujnika drogi do ECU na tej podstawie jest właczany EGR i przepustnica warto jest sprawdzić domykanie EGR i jego szczelność możliwe że EGR nie otwiera sie całkowicie i masz za duże podciśnienie w kolektorze i co bardzo ważne podciśnienie na wolnych obrotach powinno być 0,1 bara , jesli bedzie 0,2 bara to obroty bedą falować przy tym będzie dymić
U mnie jak zaslepiłem EGR musiałem ustawić podciśnienie na 0,1 bara tzn regulacja - przestawienie przepustnicy
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Turbo 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2013
Posty: 8
Skąd: Opole
Wysłany: 26-01-2014, 10:35   

nawet nie pomyslalem o EGR a to moze byc to, jak tylko bede miec troche wolnego czasu to sprawdze egr i podcisnienia, jesli egr bedzie zasyfiony wyczyszcze i zobaczymy co sie bedzie dzialo ;) Dzieki za odpowiedz! Dam znac co i jak :)

[ Dodano: 27-01-2014, 20:54 ]
Problem rozwiązany ;) ! Dzisiaj wyciągnąłem EGR w celu przeczyszczenia (nie byl za bardzo zasyfiony, jednak troche sie zacinal). Wyczyscilem EGR ale to nie pomoglo. Odlaczylem wężyk podciśnienia bodajrze tego który idzie do przepustnicy w celu gaszenia samochodu no i bach, problem znikał więc odkrecilem przepustnicę, tam bylo troche wiecej syfu, takiej mazi, przeczyscilem przepustnice i wszystko dziala jak powinno! :) Dzięki Milo, bo Ty mnie naprowadziłeś do tamtych miejsc :) !
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 28-01-2014, 21:43   

Turbo napisał/a:
Odlaczylem wężyk podciśnienia bodajrze tego który idzie do przepustnicy w celu gaszenia samochodu no i bach, problem znikał

Przepustnica nie jest do gaszenie samochodu :!: , działa to tak jak otworzy się EGR to przepustnica przymyka się i tylko na postoju podczas jazdy nigdy :D
Turbo napisał/a:
Dzięki Milo, bo Ty mnie naprowadziłeś do tamtych miejsc

No to super problem rozwiązany :mrgreen:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.