 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA6A/W 2.0TD] Falowanie obrotów na postoju |
Autor |
Wiadomość |
Turbo
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2013 Posty: 8 Skąd: Opole
|
Wysłany: 26-01-2014, 00:24 [EA6A/W 2.0TD] Falowanie obrotów na postoju
|
|
|
Witam. Posiadam galanta 2.0TD GLS z 98r. od pewnego czasu zaczely mi falowac obroty na postoju, zauwazylem ze dzieje sie tak gdy nagrzeje sie do ok. 40 stopni i nie przestaje, nawet jak w czasie jazdy wrzuce na luz to nic sie nie dzieje dopoki sie nie zatrzymam a potem skacze, nigdy jeszcze nie zgasl, jak dam trochu gazu zeby utrzymac przy ok. 1tys. obrotow to spokoj (raz na jakis czas zdarzy sie ze stane i nic sie nie dzieje, ale to rzadkosc). Wymienilem poczatkowo filtr paliwa z nadzieja ze to przez niego, jednak nie, pozniej wymienilem termostat razem z plynem i dalej to samo.. z checia podlaczylbym go pod kompa gdyby w cdif'ie istnial GALANT a w mitsubishi zycza sobie 150zl za jednorazowe podpiecie wiec nic z tego ;/ Moze ktos ma jakies konkretne pomysly..? bo mi juz nic nie przychodzi do glowy.. ;/[/b] |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 26-01-2014, 09:21
|
|
|
Na sam początek sprawdz czy masz błędy domowym sposobem http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
Sprawdz wszystkie wężyki podciśnieniowe czy przypadkiem nie jest przetarty dziurawy itp Turbo napisał/a: | w czasie jazdy wrzuce na luz to nic sie nie dzieje dopoki sie nie zatrzymam a potem skacze |
Bo po zatrzymaniu nie jest podawany impuls z czujnika drogi do ECU na tej podstawie jest właczany EGR i przepustnica warto jest sprawdzić domykanie EGR i jego szczelność możliwe że EGR nie otwiera sie całkowicie i masz za duże podciśnienie w kolektorze i co bardzo ważne podciśnienie na wolnych obrotach powinno być 0,1 bara , jesli bedzie 0,2 bara to obroty bedą falować przy tym będzie dymić
U mnie jak zaslepiłem EGR musiałem ustawić podciśnienie na 0,1 bara tzn regulacja - przestawienie przepustnicy |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Turbo
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2013 Posty: 8 Skąd: Opole
|
Wysłany: 26-01-2014, 10:35
|
|
|
nawet nie pomyslalem o EGR a to moze byc to, jak tylko bede miec troche wolnego czasu to sprawdze egr i podcisnienia, jesli egr bedzie zasyfiony wyczyszcze i zobaczymy co sie bedzie dzialo Dzieki za odpowiedz! Dam znac co i jak
[ Dodano: 27-01-2014, 20:54 ]
Problem rozwiązany ! Dzisiaj wyciągnąłem EGR w celu przeczyszczenia (nie byl za bardzo zasyfiony, jednak troche sie zacinal). Wyczyscilem EGR ale to nie pomoglo. Odlaczylem wężyk podciśnienia bodajrze tego który idzie do przepustnicy w celu gaszenia samochodu no i bach, problem znikał więc odkrecilem przepustnicę, tam bylo troche wiecej syfu, takiej mazi, przeczyscilem przepustnice i wszystko dziala jak powinno! Dzięki Milo, bo Ty mnie naprowadziłeś do tamtych miejsc ! |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 28-01-2014, 21:43
|
|
|
Turbo napisał/a: | Odlaczylem wężyk podciśnienia bodajrze tego który idzie do przepustnicy w celu gaszenia samochodu no i bach, problem znikał |
Przepustnica nie jest do gaszenie samochodu , działa to tak jak otworzy się EGR to przepustnica przymyka się i tylko na postoju podczas jazdy nigdy Turbo napisał/a: | Dzięki Milo, bo Ty mnie naprowadziłeś do tamtych miejsc |
No to super problem rozwiązany |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
|
|