Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
15-10-2007, 00:19
Wtryski w Colt..
Autor Wiadomość
sucha83
[Usunięty]

  Wysłany: 15-11-2006, 13:50   Wtryski w Colt..

Zgodnie z zaleceniami Krzyżaka sprawdzilam czujnik temperatury i jest dobry.. komputer zas wyglada jak igielka - kondensatory nie sa napeczniale a reszta jest tez wporzadku jednak auto dalej szwankuje.. nie wchodzi na obroty a jesli juz przydazy mu sie odpalic to wchodzi na 500 obr. i po chwili gasnie..
Dzisiaj po kolejnym już sholowaniu na warsztat został sprawdzony doplyw paliwa - wychodzi z filtra paliwa, wchodzi na listwe, pokazuje sie na przelewie ale wszystkie cztery wtryski niestety go nie podaja :( Sadzimy ze nie jest to zawsze gdyz czasami odpala i przez jakis czas jest na chodzie.. Czyli usterka pojawia sie okresowo.. Gdzie szukac przyczyny niedzialajacych wtryskow??
(w czasie holowania przy wlaczonym zaplonie - bo auto nie odpalilo wogole - slychac dosc glosne cykanie przekaznikow nie wiem jakich..)
ps. na zimnym silniku autko gasnie.. :( przyczyna nieznana..


>>> poprzedni watek historii problemow z moim Misiem jest <<<

TUTAJ
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 15-11-2006, 15:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2006, 14:53   

Widziałem oba wątki tej historii, u mnie jest to samo że ma zawachania jak wchodzi na obroty, tylko że u mnie jest gaz i na gazie jest ok a na benzynie tak się dziej, to jest wina wtrysków one się zapiekają i taki jest efekt.

[ Dodano: 15-11-2006, 14:54 ]
dodam tylko że mam ten sam silnik.
 
 
rami1000
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2006, 16:05   

a sprawdzałeś jskie ciśnienie podaje pompa paliwowa, może działąć ale nie tak jak trzeba
 
 
sucha83
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2006, 16:12   

narazie nie jestem nic w stanie sprawdzic bo auto zostalo na warsztcie a bede tam dopiero jutro.. z tego co mechanik mowil to pompa jest dobra ale ja juz sama nie wiem.. moze czas oddac auto do innego mechanika..
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-11-2006, 16:26   

sucha83 jeśli nie ECU to przyczyną Twych problemów może być aparat zapłonowy ogólnie mówiąc. Często padają w silniku 1.5
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-11-2006, 18:32   

sucha83 napisał/a:
Gdzie szukac przyczyny niedzialajacych wtryskow??


Za nie bezpośrednio odpowiada komputer (steruje nimi).
Na wtryskach jest po włączeniu zapłonu cały czas "+", komputer podaje masę i wtedy wtrysk się otwiera. Za podanie "+" po włączeniu stacyjki odpowiedzialny jest przekaźnik główny ) MPI CONTROL RELAY. Odpowiada on też za włączenie pompy paliwa, zasilenie cewki zapłonowej. Ogólnie współpracuje z ECU w podstawowych czynnościach życiowych silnika.
I z tego co mówisz:

sucha83 napisał/a:
w czasie holowania przy wlaczonym zaplonie - bo auto nie odpalilo wogole - slychac dosc glosne cykanie przekaznikow nie wiem jakich..


To właśnie on pstrykał - tak mi się wydaje. Albo z nim coś nie tak, albo ECU jednak niepełnosprawne i nie może go obsłużyć.
Przekaźnik ten jest chyba pod radiem w kabinie - ale głowy uciąć sobie nie dam :)

Powodzenia
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24306
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-11-2006, 21:58   

Przekaźnik główny jest tuż obok ECU - czarna skrzyneczka.
 
 
sucha83
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2006, 22:00   

mam rozumiec ze jak zrobie podmianke ECU to autko byc moze bedzie działac?? :>

a co do tej czarnej skrzyneczki sprawdze jutro bo nie bylam w stanie dzisiaj pojechac na warsztat.. :(

z gory dziekuje za wszystkie rady :)

Pozdrawiam magda
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24306
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-11-2006, 22:06   

Przekaźnika głównego nie sprawdzisz bez szczegółowego opisu. Opis ten znajduje się w manualach w dziale FAQ->Download - zajmuje kilka stron w manualu od Mirage, który dał do wstawienia Hubeeert, więc nie jest to takie szybkie. Ważne, żebyś zlokalizowała, czy pstrykanie pojawia się właśnie z okolic ECU.

To czy auto odpali na drugim ECU nie jest pewne - ale wyeliminuje pytanie czy obecne jest przyczyną problemów.
Zrób dokładne testy tego, co napisałem w mailu - na pewno dojdziemy do sedna, tylko musisz dokładnie robić to, o co prosimy a nie słuchać pseudomechaników, którzy robią polonezy czy volkswageny.
 
 
sucha83
[Usunięty]

Wysłany: 15-11-2006, 22:14   

Krzyzak napisał/a:
Opis ten znajduje się w manualach w dziale FAQ->Download - zajmuje kilka stron w manualu od Mirage, który dał do wstawienia Hubeeert, więc nie jest to takie szybkie.


Mam problem ze znalezieniem tego opisu..
Zalezy mi na autku bo czuje sie bez niego jak bez reki wiec bankowo zastosuje sie do wskazowek :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24306
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-11-2006, 09:46   

Tu masz LINK:
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3445

tam ściągnij sobie
Instrukcja serwisowa mechaniczna US (ENG) Colt/Lancer C5x,C6x 1988-1992

i po rozpakowaniu uruchom "14 - Fuel System.pdf" i tam na stronie 54 jest Control Realy - tu jest skrócony opis testu zajmujący jakąś stronę :)

ale osobiście nie podejrzewam jego uszkodzenia - chodziło mi tylko o to, byś sprawdziła czy te postukiwania dochodzą od tego przekaźnika - bo jak pisałem jego stukanie to efekt resetowania się ECU, a reset to efekt padania ECU - czyli na pewno kondensatory do wymiany, być może coś jeszcze innego
 
 
sucha83
[Usunięty]

Wysłany: 16-11-2006, 11:42   

........
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.