Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem
Autor Wiadomość
marioxx 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 3
Skąd: Pyrzyce
Wysłany: 03-05-2011, 19:01   Problem

Witam.
Mam mały problem z cari 97' 1,6 16v. Staram sięrobić przy niej wszystko sam i narazie dawałem radę, ale teraz nie mam pomysłów.
Obroty na luzie są ok około 800. Za zimnym też są ok. zaraz po zapaleniu około 1600 i potem spadają.
Ale obojętnie czy zimny czy ciepły, jak dam od razu więcej gazu to dławi się do 2000 obrotów.
Jak osiągnie ponad 2tyś obrotów ciągnie dobrze. Nie dzieje się to zawsze. Jak wciskam pedał gazu równomiernie to nie ma tego zjawiska.
Co może być przyczyną, bo nie mam pomysłów.
 
 
sylmak 
Forumowicz


Auto: carisma 1.6 GLX 16V 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 91
Skąd: legnica
Wysłany: 03-05-2011, 19:33   

a masz fajkocewki czy aparat?
_________________
Jazda to moja pasja :)
 
 
rademenez 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 (90KM) GLX + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 60
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 03-05-2011, 20:09   Re: Problem

Zacznij od sprawdzenia/wymiany świec zapłonowych (proponuje NGK). Powinno pomóc. Dopiero później można sprawdzać kable i fajkocewki ;)
pzdr
_________________
Ognista czerwień, o tak!

02357/KMM
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-05-2011, 21:35   

Problem tkwi w przebiciach w układzie zapłonowym. Słuchaj kolegów wyżej.
 
 
marioxx 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 3
Skąd: Pyrzyce
Wysłany: 03-05-2011, 22:14   

Dzięki za info.
Jak będą przebicia powinienem coś zobaczyć w nocy.
Dzisiaj zobaczę czy coś świeci.
 
 
patriotazz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 1224
Skąd: Łęczna
Wysłany: 03-05-2011, 22:34   

Z tego co się orientuje to obroty 800 na biegu jałowym są normalne a reszta to wymiana świec i proponuje wymienić filtr powietrza.Miałem kiedyś te same problemy i to pomogło najczęściej to pomaga.
_________________
Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011

CARISMA 96' 1.6 GLX XII.2007- do jej końca XI 2012
GALANT 97' 2.5 V6 X. 2012
Hyundai Lantra(skończył na złomie)
Lancer:)
 
 
 
marioxx 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 3
Skąd: Pyrzyce
Wysłany: 04-05-2011, 09:26   

Pisałem, że na biegu jałowym biegi są ok. Wczoraj sprawdzałem czy nie ma przebić, nie ma żadnych ku temu oznak. Filtr powietrza był wymieniony. Świeczki jeszcze nie sprawdziłem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.