Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zakup L200 jako holownika ?
Autor Wiadomość
kucaro 
Nowy Forumowicz

Auto: <none>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 4
Skąd: Zalesie Górne/Wawa
Wysłany: 06-05-2011, 13:58   zakup L200 jako holownika ?

Witam wszystkich, jestem nowy na tym forum, rozgladam się za pickupem a L200 interesuje mnie głownie z uwagi na stały napęd na 4 koła z mech. rożn. (FullTime) po czarnym.
Jednak zanim wydam troche kasy chciałbym zapytać obecnych użytkowników czy L200 da sobie rade, żeby od czasu do czasu bez większych problemów pociągnąc przyczepke na konie, DMC2000kg.

Pytanie nr 2: jak rozpoznać (bo niestety będe szukał z drugiej reki) wersje SuperSelect (bo chyba tylko ta ma stały napęd 4x4 na czarnym.

Oczywiście interesuje mnie automatyczna skrzynia biegów - czy mógłby ktoś sprawdzić ile rocznik 2007 ma wbite w dowodzie Mase Własną oraz DMC Przyczepy ?

Interesuje mnie dokładnie to autko:
http://autoauto.pl/show_c...=9&model_id=363

z góry dziekuje za pomoc
pozdrawiam

ps: uprzedzam pytania->juz mam B+E.
 
 
romero 
Mitsumaniak


Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 629
Skąd: Łomianki
Wysłany: 06-05-2011, 15:40   

Witaj.Jeżeli chodzi o autko z ogłoszenia to tempomatu mieć nie powinno chyba,że gość sam sobie założył.
Masa własna miśka 1965,a dopuszczalna to 2850kg.
DMC przyczepy bez hamulca 750,z hamulcem 2700 kg.
Pozdrawiam.
_________________

Ostatnio zmieniony przez romero 06-05-2011, 16:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kucaro 
Nowy Forumowicz

Auto: <none>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 4
Skąd: Zalesie Górne/Wawa
Wysłany: 06-05-2011, 16:08   

romero - a jak to rozgryzłeś ze nie powinien mieć tempomatu ?
Musze chyba głębiej zajrzeć w forum i manuale.
 
 
maćko z lubań 
Forumowicz


Auto: L200 HP, V50 D2, T4 2.4d
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 69
Skąd: Lubań
Wysłany: 06-05-2011, 16:20   

Bo w eLkach do liftingu tempomat nie był dostępny, a ta pokazana przez Ciebie jest sprzed liftu.
 
 
 
romero 
Mitsumaniak


Auto: L200 INSTYLE/2008/136 KM/AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 629
Skąd: Łomianki
Wysłany: 06-05-2011, 16:33   

maćko z lubań napisał/a:
Bo w eLkach do liftingu tempomat nie był dostępny, a ta pokazana przez Ciebie jest sprzed liftu.


O właśnie :mrgreen: :mrgreen:
_________________

 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 06-05-2011, 18:40   

kucaro napisał/a:
Pytanie nr 2: jak rozpoznać (bo niestety będe szukał z drugiej reki) wersje SuperSelect (bo chyba tylko ta ma stały napęd 4x4 na czarnym


Proste. Muszą być pozycje 2H, 4H, 4HLc, N (może być, ale nie musi - to do wyciągarki) i 4LLc. Tak właśnie ma Super Select.

Tu więcej: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=192
 
 
mstrucz 
Forumowicz


Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 272
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-05-2011, 00:03   

Jest jeszcze jedna ważna rzecz, może ktoś nie wie. Na kategorię B można prowadzić zespół pojazdów o masie całkowitej 3,5t gdzie DMC przyczepy nie może być większa niż masa WŁASNA holownika. Ale są 2 myki. Po pierwsze przepis ten nie dotyczy holowanej przyczepy lekkiej (DMC do 750 kg = 4250kg) oraz fakt, że w rozporządzeniu ministra jest jedyna chyba wzmianka w polskich przepisach mówiąca o samochodach 4x4, która to zezwala na holowanie im przyczep o DMC stanowiącym do 150% masy WŁASNEJ holownika o ile zezwala na to homologacja. O ile w przypadku L200 i tak wymusza to posiadanie prawa jazdy kategorii B+E to w przypadku aut takich jak moje (własna 1380 DMC przyczepy 1500 = 2880) zezwala na jazdę zgodnie z przepisami (czyli samo B) zgodnie z możliwościami pojazdu.
Przepisy o których mówię to Ustawa o Kierujących i rozporządzenia do tej ustawy. W KD tak szeroko sprawa ta nie jest opisana.
_________________

 
 
kucaro 
Nowy Forumowicz

Auto: <none>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 4
Skąd: Zalesie Górne/Wawa
Wysłany: 15-05-2011, 14:28   

dokładnie do znalazłem taką tabelke. Zawsze zyjem w przekonaniu ze DMC przyczepy nie moze byc wieksze od MW auta, ale jednak jest troche inaczej przy B+E:

 
 
mstrucz 
Forumowicz


Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 272
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-05-2011, 19:07   

Dokładnie, w przypadku B+E może być tak że DMC holownika = DMC przyczepy.
Tu jest to wszystko fajnie opisane:
http://www.slaska.policja...dawane-pytania/
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.