[Cari 1.6] Przednie kolo ciezko sie kreci i grzeje. |
Autor |
Wiadomość |
karlos
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 28 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-02-2011, 10:17 [Cari 1.6] Przednie kolo ciezko sie kreci i grzeje.
|
|
|
Witam wszystkich.
Nie znalazlem podobnego tematu na forum, wiec pisze.
Mam problem z moja Cari 1.6 96 r. Mianowicie lewe przednie koło grzeje się podczas jazdy, a gdy auto jest podniesione kolo ciezko sie kreci. Kolo zdjalem, wyczyscilem wszystko co moglem. nalozylem z powrotem i problem powraca. Czyzby nie wina hamulcow? Co to moze byc?
Dzieki za pomoc |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 11-02-2011, 10:21
|
|
|
Może za mocno śruba na przegubie jest przykręcona? Jesteś pewien, że to nie hamulec trzyma |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
karlos
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 28 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-02-2011, 10:29
|
|
|
co moglem to wyczyscilem. wiem ze czeka mnie zmiana klockow i tarcz. dziwne dla mnie jest to ze klocek zewnetrzny jest bardziej starty od wewnetrznego. |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 11-02-2011, 10:35
|
|
|
To może Ci zacisk blokuje się posprawdzaj dobrze czy wszystko chodzi dobrze... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
karlos
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 28 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-02-2011, 10:44
|
|
|
zacisk wyczyscilem. tloczek chodzi dosyc opornie. psiknalem go wd40 troche sie poprawilo. powiedz mi czy on ma chodzic swobodnie, czy z lekkim oporem? |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 11-02-2011, 10:51
|
|
|
Nie powinno to bardzo ciężko chodzić, ale opór zawsze stawia jak się próbuje cofać tłoczek. |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Jasskier
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 14 Skąd: Sulmierzyce
|
Wysłany: 11-02-2011, 11:03
|
|
|
Ja proponuję wyjęcie całego zacisku i przeczyszczenie go.Miałem ostatnio to samo czyli blokował się hamulec,zacisk prawego koła.Naprawa nie jest trudna. Po tym zabiegu koło mogę obracać jednym palcem i wreszcie poprawiła sie skuteczność hamulca . |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-02-2011, 11:35
|
|
|
Jeżeli to możliwe przepoleruj tłoczek, jeżeli ma wżery wymień na nowy, oczyść krawęź zacisku wokół osłony tłoczka, przy wkładaniu użyj specjalnej pasty montażowej, no i porządnie wyczyśc jarzmo oraz przesmaruj prowadnice |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Centosz
Forumowicz
Auto: Carisma 1,9 DiD '00r.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 426 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-05-2011, 20:13
|
|
|
Witam.Może Wy macie jakieś pomysły.Wymieniony tłoczek, prowadnice przesmarowane, nawet wymieniony przewód i koło nadal sie grzeje.Po zmontowaniu wszystkiego do kupy koło kręci sie normalnie, ale po "napompowaniu" hamulca koło stawia opór.Wygląda to tak by nie było "powrotu".Co może być przeczyną? |
|
|
|
 |
|