Piski z okolic przedniego prawego koła |
Autor |
Wiadomość |
lego86
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 93 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 15-05-2011, 20:16 Piski z okolic przedniego prawego koła
|
|
|
Podczas jazdy gdy kierownicą skręcę w prawo to słychać piski (coś podobnego jak piszczące hamulce) Gdy kierownica jest w pozycji skręt w lewo to jest ok, gdy jest w pozycji prosto to tak delikatnie czasami popiskuje. No i nie wiem czy to tylko takie wrażenie ale wydaje mi się jakby coś go delikatnie zwalniało. Wie ktoś w czym może być problem ? |
_________________ Moja historia z GALANT EA2A 2.0 GLS `97
Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś.
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-05-2011, 20:49
|
|
|
Może łożysko w lewym kole pada? Zobacz czy po jeździe będziesz miał lewe koło cieplejsze od prawego. |
|
|
|
 |
lego86
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 93 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 16-05-2011, 06:55
|
|
|
Tzn prawe a nie lewe ? a w którym miejscu dokładnie sprawdzać ? |
_________________ Moja historia z GALANT EA2A 2.0 GLS `97
Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś.
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-05-2011, 11:06
|
|
|
lego86, te piski są na skręconych kołach czy gdy skręcasz? Bo to istotna różnica. W którym miejscu piszczy? |
|
|
|
 |
lego86
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 93 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 16-05-2011, 11:51
|
|
|
Na skręconych kołach |
_________________ Moja historia z GALANT EA2A 2.0 GLS `97
Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś.
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-05-2011, 11:55
|
|
|
Sprawdź pasek wspomagania. |
|
|
|
 |
lego86
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 93 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 16-05-2011, 12:02
|
|
|
Owczar napisał/a: | Sprawdź pasek wspomagania. |
Ale czy gdyby był to pasek to przy skręcie w lewo nie było by to samo ?
Zastanawiałem się nad klockami hamulcowymi - a raczej tymi małymi blaszkami przy nich |
_________________ Moja historia z GALANT EA2A 2.0 GLS `97
Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś.
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-05-2011, 12:07
|
|
|
A czy to piszczy podczas jazdy, czy także na postoju? |
|
|
|
 |
Cezar
Mitsumaniak Veni, Vidi, Vici

Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 13 Lip 2005 Posty: 7812 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
lego86
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 93 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 16-05-2011, 12:09
|
|
|
Piszczy to tylko podczas jazdy |
_________________ Moja historia z GALANT EA2A 2.0 GLS `97
Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś.
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-05-2011, 12:13
|
|
|
No to trochę zmienia postać rzeczy. A czy podczas dohamowania na skręconych kołach pisk się zmienia? Czy pisk jest różny w zależności od prędkości jazdy? |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 16-05-2011, 12:13
|
|
|
Moze byc to lewe lozysko jak komarsnk, napisal. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
yaro1976
Mitsumaniak Bądź człowiekiem!

Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 1021 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-05-2011, 14:29
|
|
|
stawiam na blaszki (o ile nie kończą się klocki), rozbierz podoginaj dobrze takie malutkie blaszki ograniczające przesuwanie sie tych blaszek, jestem pewien że pomoże, aby mieć pewnośćpodnieś auto, zdejmij koło i pokręć, powinno być słuchać i będziesz wiedział |
_________________ Primo: "Traktuj innych tak jak sam chciał byś być przez nich traktowanym!" |
|
|
|
 |
dawidoski13
Mitsumaniak
Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010 Posty: 521 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-05-2011, 17:00
|
|
|
Blaszki na 100%, przerabiałem to jakieś 2 tygodnie temu, w moim przypadku to były klocuszki do wymiany... |
|
|
|
 |
post32
Forumowicz

Auto: Galant SE Carbon 98r 2000 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 45 Skąd: Wroclaw/Oleśnica
|
Wysłany: 16-05-2011, 18:28
|
|
|
a sprawdz czy oslona za tarcza ci sie gdzies nie pogiela i przy skrecie moze piszczec a dokladnie ociera o tarcze ja tak miale u siebie na wprost oka a jak skrecalem to lekki pisk i przyczyna byla wlasnie oslona za tarcza. |
_________________ post32 |
|
|
|
 |
|