[1G 90-94] Jak rozebrać deske rozdzielczą żeby wymienić tarc |
Autor |
Wiadomość |
lechuakd1
Nowy Forumowicz
Auto: eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 6 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 15-05-2011, 23:33 [1G 90-94] Jak rozebrać deske rozdzielczą żeby wymienić tarc
|
|
|
tak jak w temacie tylko dodam że interesowały by mnie zdjęcia po koleji z całego procesu ( jak dla laika ) i dodam że kupiłem tarcze firmy noman tuningowe i właśnie je chce zamontować |
|
|
|
 |
Cobra84
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 80 Skąd: Żyrardów, Grodzisk Maz.
|
Wysłany: 16-05-2011, 09:01
|
|
|
Nie sprawdzę teraz Ci dokładnie, bo mój misiek jest u lakiernika... ale z Tego co pamiętam to obudowa licznika jest przykręcona na 2 śruby u góry i z prawej strony ściągasz tę osłonkę która łączy osłonę z konsolą od nawiewu... tam też masz kilka śrub. ściągasz osłonę licznika i odłączasz wtyczki od otwierania świateł, przeciwmgielnych i od przyciemniania światła na desce. Potem masz licznik przykręcony z każdego rogu. Odkręcasz i delikatnie wyciągasz licznik... odłączasz wszystkie wtyczki i masz licznik w ręku...
Taaaa Daaaaaam:)
Co do rozbierania licznika to szybka jest na zatrzaski wiec delikatnie ściągasz. Dalej niewiem bo nierozbierałem:)
Jeśli o czymś zapomniałem to niech ktoś mnie poprawi... |
_________________ Cobra84 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-05-2011, 09:14
|
|
|
Przy ściąganiu szybki uważaj bo ja u siebie połamałem, jest bardzo delikatna. |
|
|
|
 |
wojtas gst
Forumowicz
Auto: Eclipse GST 92' USA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 142 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-05-2011, 13:26
|
|
|
cos mi swita, ze cholernie trudno jest ustawic wszystkie wskazowki jak sie je sciaga, zeby wymienic tarcze. tak gdzies czytalem chyba / poprawcie mnie w razie co |
|
|
|
 |
lechuakd1
Nowy Forumowicz
Auto: eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 6 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 16-05-2011, 14:15
|
|
|
Dwie sprawy jeszcze:
1. te nowe montuje się ( nakłada ) na oryginalne i w instrukcji piszą ze może być taka możliwość ze trzeba będzie jakieś zatrzaski spiłować o 1mm żeby wszystko pasowało i czy coś takiego lub podobnego występuje tutaj czy na same śrubki są one montowane?
2. Dali mi do nich inwerter napięcia bo one są indiglo, ten inwerter ponoć daje spory pisk przy pracy i zalecają żeby go gdzieś schować w samochodzie najlepiej przy silniku, doradźcie mi w jakim miejscu najlepiej go zamontować biorąc pod uwagę ze obok niego znajduje się stabilizator napięcia który nie może być narażony na działanie warunków zewnętrznych |
|
|
|
 |
szeskey
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 57 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-05-2011, 23:13
|
|
|
zaczynając od zewnątrz masz 6 śrub -dwie na górze od wewnątrz ,2 na dole od spodu licznika i dwie kolejne pod listwą między licznikami a panelem.Odkrecasz ,zdejmujesz obudowę i kolejne dwie lub cztery trzymają liczniki.Po wykręceniu wyjmujesz liczniki i na zewnętrznej ich stronie są zaczepy zdejmujesz szybkę ale delikatnie bo faktycznie można połamać później czarny panel z otworami na tarcze i masz gotowca na wierzchu zegary to już zabawa wymagająca delikatności .Wskazówki podważyć czymś trzeba ,ja używałem małego śrubokrętu ,zdejmiesz wskazówkę odkręcasz dwa wkręty i tarcza schodzi .UWAGA przy wskaźniku ciśnienia oleju bo jak sie rozpadnie to ciężko poskładac.Generalnie zabawa na godzinę a i jeszcze jedno musisz brać poprawkę na niedokładność licznika po demontażu ale powodzenia
[ Dodano: 16-05-2011, 23:34 ]
a jeszcze jedno ,jak ne podłączysz kostek( po lewej stronie,regulacja jasności ,podnoszenie świateł i przeciwmgielne) to nie bedzie działać wiec spokojnie bez nerwów sprawdz kilka razy.Co do tarcz Indiglo to nie mam pojęcia jak to sie ma do montażu.osobiście zastosowałem diody płaskie o dużej jasnośći i powiem Ci że efekt jest dobry ,napewno nie jak indiglo ale mnie sie podoba:) jak byś miął problemy to pisz bo liczniki rozbierałem juz po enty raz |
|
|
|
 |
lechuakd1
Nowy Forumowicz
Auto: eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 6 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 26-05-2011, 21:07
|
|
|
1. Rozebrałem zegary, założyłem nowe tarcze poustawiałem wskaźniki tylko z jednym mam problem chodzi o ten od temperatury silnika generalnie wygląda jak by był dobrze założony wskaźnik jego zakres chodzenia jest od 2 mm przed skala do 2 mm za skala ale jak podłącze to odczyt jest taki ze po pięciu minutach jazdy wskakuje mi na czerwone pole jak by się silnik przegrzewał a nie ma takiej opcji płyn w chłodnicy jest a przed operacja pokazywał normalnie
2. Przy regulacji oświetlenia są trzy kable do którego trzeba podłączyć plus a do którego minus żebym mógł regulować moc świecenia |
|
|
|
 |
szeskey
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 57 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-05-2011, 21:24
|
|
|
a w ogóle świeci ? czy podłączałeś indiglo ? |
_________________ szybkie kobiety i piękne samochody
 |
|
|
|
 |
lechuakd1
Nowy Forumowicz
Auto: eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 6 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 27-05-2011, 15:54
|
|
|
Tak podłączałem ale tylko na dotyk jeden do zielonego a drugi do czarnego ale jest jeszcze czarny z białą plamką i nie wiem który to jest wejściowy do pokrętła a który to już z regulacja wychodzi. |
|
|
|
 |
kamil4711
Forumowicz

Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 197 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 27-05-2011, 16:48
|
|
|
lechuakd1, rozgrzej auto , wyjmij wskaźnik i włóż go tak jak powinien być . |
_________________
 |
|
|
|
 |
|