CB4W CHECK ENGINE przy utrzymywaniu stałych obrotów |
Autor |
Wiadomość |
archi_voo
Mitsumaniak electropope

Auto: CB4W 1996, CB4W 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 108 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 07-09-2010, 16:32 CB4W CHECK ENGINE przy utrzymywaniu stałych obrotów
|
|
|
Witam
Na trasie gdy na piątce trzymam obroty jednostajnie przez dłuższy czas na tym samym poziomie pojawia mi się check engine. znika gdy nagle przyśpieszę powyżej 3,5 tys obr i od razu spuszcze z gazu na moment. Oprócz samej kontrolki nie widzę różnicy w jeździe.
Gdzie szukać problemu? |
_________________  |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 07-09-2010, 16:39
|
|
|
archi_voo, najpierw odczytaj błędy z ECU - opis znajdziesz na forum. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 08-09-2010, 09:46
|
|
|
archi_voo, odczytaj błędy tak jak londolut, poradził.
Jednak ja obstwawiam błąd sondy lambda u Ciebie albo lanie wtryskiwacza ...
Nie masz za dużego spalania |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
archi_voo
Mitsumaniak electropope

Auto: CB4W 1996, CB4W 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 108 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-09-2010, 17:06
|
|
|
Generalnie jeżdżę tylko po mieście i to w mało oszczędnym stylu, więc to, że nie schodzę poniżej 10ciu uznaję za rzecz normalną. |
_________________  |
|
|
|
 |
krzypolo
Mitsumaniak

Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 958 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10-09-2010, 10:13
|
|
|
ja jak jade stałą predkościa jednym rytmem głównie jest to autostrada do komornik mam to samo check engine ..... błąd 43 ..... egr zaw ór ...... którego poprostu nie mama ...... resetuje kasuje błąd i jeżdzę ..... |
_________________
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 10-09-2010, 11:33
|
|
|
archi_voo napisał/a: | Generalnie jeżdżę tylko po mieście i to w mało oszczędnym stylu, więc to, że nie schodzę poniżej 10ciu uznaję za rzecz normalną. |
czyli błedy odczytane i wszystko ok |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
archi_voo
Mitsumaniak electropope

Auto: CB4W 1996, CB4W 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 108 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10-09-2010, 15:47
|
|
|
jeszcze nie miałem czasu do nikogo wpaść aby sczytać ale jak tylko będę coś wiedział dam znać |
_________________  |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 11-09-2010, 08:58
|
|
|
archi_voo napisał/a: | jeszcze nie miałem czasu do nikogo wpaść aby sczytać ale jak tylko będę coś wiedział dam znać |
A gdzie chcesz wpadac
Kucaj pod kierownice i sam odczytuj.
Juz Hornet, podal linka. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
j-rules
Mitsumaniak devil inside

Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 11-09-2010, 14:43
|
|
|
Ta instrukcja z linka Horneta pasuje do lancernika? |
_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
 |
|
|
|
 |
archi_voo
Mitsumaniak electropope

Auto: CB4W 1996, CB4W 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 108 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13-09-2010, 15:37
|
|
|
Wymrugało błąd 11
Czy opisy z podanego wyżej tematu pasują w 100% do lancera? Było by to "Heateted oxygen sensor (HO2S) no change of signal" czyli sonda lambda. Czy uszkodzenie złącza elastycznego może powodować ten błąd. Drugie pytanie to czy w każdym lancerze są dwie sondy lambda czy tylko w kombi i od czego jest ta druga? |
_________________  |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 14-09-2010, 11:41
|
|
|
archi_voo napisał/a: | Wymrugało błąd 11 |
archi_voo napisał/a: | czyli sonda lambda |
KaWu napisał/a: | Jednak ja obstwawiam błąd sondy lambda u Ciebie |
archi_voo napisał/a: | Czy uszkodzenie złącza elastycznego może powodować ten błąd |
Może archi_voo napisał/a: | Drugie pytanie to czy w każdym lancerze są dwie sondy lambda czy tylko w kombi i od czego jest ta druga |
Miałem kombi i nie miałem 2 lambdy.
Druga jest od kontroli spalin=> katalizatora. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14-09-2010, 18:29
|
|
|
j-rules napisał/a: | Ta instrukcja z linka Horneta pasuje do lancernika? |
Pasuje Silnik 1,6 - 4G92 był montowany i w Lancerach i w Carismach. Z tym że w Cari jest słabszy, chyba ze względu na jakieś normy o spalinach. Skoro silniki te same to i "komputery" powinny być te same, lub bardzo podobne |
|
|
|
 |
tomekk
Forumowicz
Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 18-09-2010, 13:16
|
|
|
Hornet napisał/a: | Z tym że w Cari jest słabszy, chyba ze względu na jakieś normy o spalinach | raczej z tego powodu, że w niektórych krajach płaci się wyższe ubezpieczenie, nie od pojemności, a od mocy:)
[ Dodano: 18-09-2010, 13:19 ]
tutaj tez jest dobrze opisany sposób diagnozowania:
http://mitsubishifan.webpark.pl/
dane naprawczo regulacyjne > diagnoza błędów ecu |
_________________ mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-09-2010, 23:12
|
|
|
Strona Krzyżaka |
|
|
|
 |
|