Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Pomocy obroty
Autor Wiadomość
Sheik91 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD 97old
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 8
Skąd: Mielec
  Wysłany: 04-05-2011, 19:12   [Cari 1.9TD] Pomocy obroty

Witam wszystkich Mitsumaniaków. Mam problem co do mej Carinki, Jak zagrzeje silnik to na jałowym biegu rosna mi obroty od okolo 1100, a gdy wyłaczę światła to do około 1300/1400, nie wiem do czego. A co najgorsze czasem zdarza się ze wariują mocno bo podskoczą do 2500 i opadną a z rury pójdzie czarna chmura . Mam Carisme 1,9 TD rocznik 1997. Proszę o poradę
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 04-05-2011, 21:21   

zapowietrza się pompa
 
 
 
Sheik91 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD 97old
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 8
Skąd: Mielec
Wysłany: 04-05-2011, 22:54   

A co polecasz kolego zrobić z tym? jak to można zrobić?
 
 
Kleszczak 
Forumowicz
Maniak z forda

Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 47
Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
Wysłany: 15-05-2011, 15:04   

zapowietrza się ale też może być lewe powietrze do pompy. załóż wężyk bezbarwny przed pompą na przewodzie i będziesz widział czy idą bąbelki z powietrzem razem z ropą.
 
 
 
Sheik91 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD 97old
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 8
Skąd: Mielec
Wysłany: 17-05-2011, 21:31   

kurcze tylko właśnie byłem dziś u mechaników z tym i każdy otwiera szeroko oczy jak to widzi. Jeden powiedział że może dostawać za duża dawkę paliwa. co o tym myślicie??
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 18-05-2011, 07:01   

sprawdź wężyk od LDA czy nie ma tam ropki, jest tego mnóstwo na forum, szukaj. Pozdro
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 18-05-2011, 11:01   

Jak nie cieknie z pompy i nie ma pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych. To sprawć turbo booster (LDA) czy nie puszcza paliwa w strone kolektora.
Potem spinacz biurowy w rękę i wy-mrugaj błędy opis w FAQ następnie miernik i pomiar czujników. I odsłuch zaworu w czasie grzania świec czy cyka na pompie.
Co do mechaników to natknąłeś się na stado baranów (brakowało tylko bee) gdzie takich hodują.
 
 
 
Kleszczak 
Forumowicz
Maniak z forda

Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 47
Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
Wysłany: 20-05-2011, 22:14   

dlatego wszystko staram się robić sam.
 
 
 
Sheik91 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD 97old
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 8
Skąd: Mielec
Wysłany: 23-05-2011, 22:13   

Wyskoczyły mi błędy numer 12 i 17 , pomóżcie
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 23-05-2011, 23:07   


 
 
 
Sheik91 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD 97old
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 8
Skąd: Mielec
Wysłany: 24-05-2011, 22:14   

sprawdziłem wedle dorady czujniki i czujnik położenia dźwigni nie ma wogóle rezystancji , jakby nie działał wogóle. Nie ma jej miedzy żadnym z pinów. Co mogę zrobić???
 
 
Kleszczak 
Forumowicz
Maniak z forda

Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 47
Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
Wysłany: 25-05-2011, 20:28   

kupić używkę bo nowy sporo kosztuje. Albo jeszcze dobrze sprawdzić.
Pasuje z innych aut z taką pompą czyli fordy, renówki
 
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2011, 13:38   

a odepnij go w cholerę, on tylko obsługuje EGR, poza świecącą się kontrolką tylko sam pożytek dla motoru. Pozdro
 
 
Sheik91 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD 97old
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 8
Skąd: Mielec
  Wysłany: 28-05-2011, 15:28   

Chyba znalazłem koledzy przyczynę. Śruba od odpowietrzenia na pompie(taka z cyckiem ) pociła się więc ją wymieniłem i na chwilę obecną jest ok:) ale znalazłem coś nowego:( mam olej w układzie chłodzącym i ten płyn się pieni w dodatku jest tak duże ciśnienie. co robić pomocy
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 28-05-2011, 15:43   

jak olej w obiegu to uszczelka pod głowicą do wymiany.

[ Dodano: 28-05-2011, 15:47 ]
I tu następny problem bo mało mechaników którzy to potrafią zrobić dobrze i tanio dodatkowo dochodzi po całej operacji sprawdzenie kąta wtrysku
Sheik91 napisał/a:
mechaników z tym i każdy otwiera szeroko oczy jak to widzi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.