[Cari 1.9TD] Pomocy obroty |
Autor |
Wiadomość |
Sheik91
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD 97old
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 8 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 04-05-2011, 19:12 [Cari 1.9TD] Pomocy obroty
|
|
|
Witam wszystkich Mitsumaniaków. Mam problem co do mej Carinki, Jak zagrzeje silnik to na jałowym biegu rosna mi obroty od okolo 1100, a gdy wyłaczę światła to do około 1300/1400, nie wiem do czego. A co najgorsze czasem zdarza się ze wariują mocno bo podskoczą do 2500 i opadną a z rury pójdzie czarna chmura . Mam Carisme 1,9 TD rocznik 1997. Proszę o poradę |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 04-05-2011, 21:21
|
|
|
zapowietrza się pompa |
|
|
|
 |
Sheik91
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD 97old
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 8 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 04-05-2011, 22:54
|
|
|
A co polecasz kolego zrobić z tym? jak to można zrobić? |
|
|
|
 |
Kleszczak
Forumowicz Maniak z forda
Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 47 Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
|
Wysłany: 15-05-2011, 15:04
|
|
|
zapowietrza się ale też może być lewe powietrze do pompy. załóż wężyk bezbarwny przed pompą na przewodzie i będziesz widział czy idą bąbelki z powietrzem razem z ropą. |
|
|
|
 |
Sheik91
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD 97old
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 8 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 17-05-2011, 21:31
|
|
|
kurcze tylko właśnie byłem dziś u mechaników z tym i każdy otwiera szeroko oczy jak to widzi. Jeden powiedział że może dostawać za duża dawkę paliwa. co o tym myślicie?? |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-05-2011, 07:01
|
|
|
sprawdź wężyk od LDA czy nie ma tam ropki, jest tego mnóstwo na forum, szukaj. Pozdro |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 18-05-2011, 11:01
|
|
|
Jak nie cieknie z pompy i nie ma pęcherzyków powietrza w przewodach paliwowych. To sprawć turbo booster (LDA) czy nie puszcza paliwa w strone kolektora.
Potem spinacz biurowy w rękę i wy-mrugaj błędy opis w FAQ następnie miernik i pomiar czujników. I odsłuch zaworu w czasie grzania świec czy cyka na pompie.
Co do mechaników to natknąłeś się na stado baranów (brakowało tylko bee) gdzie takich hodują. |
|
|
|
 |
Kleszczak
Forumowicz Maniak z forda
Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 47 Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
|
Wysłany: 20-05-2011, 22:14
|
|
|
dlatego wszystko staram się robić sam. |
|
|
|
 |
Sheik91
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD 97old
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 8 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 23-05-2011, 22:13
|
|
|
Wyskoczyły mi błędy numer 12 i 17 , pomóżcie |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 23-05-2011, 23:07
|
|
|
 |
|
|
|
 |
Sheik91
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD 97old
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 8 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 24-05-2011, 22:14
|
|
|
sprawdziłem wedle dorady czujniki i czujnik położenia dźwigni nie ma wogóle rezystancji , jakby nie działał wogóle. Nie ma jej miedzy żadnym z pinów. Co mogę zrobić??? |
|
|
|
 |
Kleszczak
Forumowicz Maniak z forda
Auto: Carsima
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 47 Skąd: Lubycza Królewka/Horyniec
|
Wysłany: 25-05-2011, 20:28
|
|
|
kupić używkę bo nowy sporo kosztuje. Albo jeszcze dobrze sprawdzić.
Pasuje z innych aut z taką pompą czyli fordy, renówki |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-05-2011, 13:38
|
|
|
a odepnij go w cholerę, on tylko obsługuje EGR, poza świecącą się kontrolką tylko sam pożytek dla motoru. Pozdro |
|
|
|
 |
Sheik91
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1,9TD 97old
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 8 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 28-05-2011, 15:28
|
|
|
Chyba znalazłem koledzy przyczynę. Śruba od odpowietrzenia na pompie(taka z cyckiem ) pociła się więc ją wymieniłem i na chwilę obecną jest ok:) ale znalazłem coś nowego:( mam olej w układzie chłodzącym i ten płyn się pieni w dodatku jest tak duże ciśnienie. co robić pomocy |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 28-05-2011, 15:43
|
|
|
jak olej w obiegu to uszczelka pod głowicą do wymiany.
[ Dodano: 28-05-2011, 15:47 ]
I tu następny problem bo mało mechaników którzy to potrafią zrobić dobrze i tanio dodatkowo dochodzi po całej operacji sprawdzenie kąta wtrysku Sheik91 napisał/a: | mechaników z tym i każdy otwiera szeroko oczy jak to widzi |
|
|
|
|
 |
|