| soczewki zamiast klasycznych reflektorów... | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | KrisKros [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |    Wysłany: 27-11-2006, 07:45   soczewki zamiast klasycznych reflektorów... |   
 |  
               | 
 |  
               | Witajcie, Tak mi przeszło przez myśl jeżdżąc troszkę po ciemku że Cari i jej światła to pomyłka... Jeszcze mijania przy żarówkach Philips night vision są w miarę akceptowalne ale długie.... (żarnik mijania gaśnie i owszem mam namiastkę długich świecących w niebo. Myślałem żeby założyć jakieś soczewkowe ale na rynku nie ma nic... pozostaje obcja założenia swiateł dalekosiężnych Hella i inne ale nie lubię szpecących dodatków albo rzeźba z reflektorami (np soczewy z punto 2 lub angle eyes Astry F) oba to kupa rzeźby i myślenia no i "zepsucia dotychczasowych" - ma z Was ktoś jakieś doświadczenia?
 
 ps Zawsze jest obcja D2D xenon HID H4 - drogie dziadostwo, niedopuszczone w Polsce, i nie wiem czy będzie lepiej...
 Pozdr
 Kris
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arturro [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-11-2006, 08:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | operacja teoretycznie mozliwa do wykonania, tylko zamiast bawic sie ze zwykla soczewka lepiej zamontowac bi-ksenon np. z ml lub a4. oprocz totalnej rzezby samych lamp, musialbys dodatkowo spolerowac szklo (stara carisma) ale ty masz nowa wiec ta operacja akurat w twoim przypadku odpada.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KrisKros [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-11-2006, 08:24 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | arturro napisał/a: |  	  | operacja teoretycznie mozliwa do wykonania, tylko zamiast bawic sie ze zwykla soczewka lepiej zamontowac bi-ksenon np. z ml lub a4. 
 
 bi ksenon - jest tańsza opcja - lepiej zamontować żarówki HID d2d bixenon z wejściem jak klasyczna H4 http://www.tuningbaja.pl/product/3910.html co z tego skoro homologacja będzie mało prawdopodobna a układu samopoziomującego i spryskiwaczy reflektorów montować nie będę...
 
 oprocz totalnej rzezby samych lamp, musialbys dodatkowo spolerowac szklo (stara carisma) ale ty masz nowa wiec ta operacja akurat w twoim przypadku odpada.
 | 
 Tego problemu nie mam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arturro [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-11-2006, 10:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | a ja nie pisze o totalnym drucirstwie jakim jest wstawienie zarnikow zamiast zarowek, pisze o wstawieniu prawdziwiej bi-ksenonowej soczewki. spryskiwacze i system samopoziomowania mozna sobie odpuscic, i tak nie bedziesz mial homologacji jak zmienisz rzezbe reflektora.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KrisKros [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-11-2006, 11:20 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | arturro napisał/a: |  	  | a ja nie pisze o totalnym drucirstwie jakim jest wstawienie zarnikow zamiast zarowek, pisze o wstawieniu prawdziwiej bi-ksenonowej soczewki. spryskiwacze i system samopoziomowania mozna sobie odpuscic, i tak nie bedziesz mial homologacji jak zmienisz rzezbe reflektora.
 | 
 
 Pomijając bixenony to wstawienie całej innej lampy np od samochodu X i dopasowanie do blach to odstępstwo od homologacji czy nie?? Kolega przerabiał światła w Toyota Carina E i wstawił tam dwie soczewki od Punta 2 zrobił obudowę samemu  - nie wstawiał całego reflektora a tylko soczewki itp... jak się to ma do homologacji?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcino   Mitsumaniak
 Góral niskopienny
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 97r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 68 razy
 Dołączył: 02 Cze 2005
 Posty: 10812
 Skąd: okolice Tczewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-11-2006, 14:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | pewnie nijak sie ma, ale zalezy to od przychylnosci policji która cie zlapie jak bedziesz oslepiał, kierwocy TIR-a który jak sie wkurzy to ci da długimi i tym co ma dachu... a znjomy dignosta ... zaresjestruje i podbije przeglad zgodnie z tym co Hubert ma napisane chyba w podpisie... Pozdrawiam
 |  
				| _________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 był - 2011 - 2019    - Pug 307sw
 była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
   
 "A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
   Czyli w tym przypadku 6a13
  " by tomchuck 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arturro [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-11-2006, 14:57 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | KrisKros napisał/a: |  	  | Pomijając bixenony to wstawienie całej innej lampy np od samochodu X i dopasowanie do blach to odstępstwo od homologacji czy nie?? Kolega przerabiał światła w Toyota Carina E i wstawił tam dwie soczewki od Punta 2 zrobił obudowę samemu  - nie wstawiał całego reflektora a tylko soczewki itp... jak się to ma do homologacji? | 
 
 jest dokladnie odwrotnie, bo jesli wstawisz lampe od punto do auta x to ta lampa nadal ma homologacje, ale jesli homologowana lampe przerobisz i zmienisz konstrukcje to juz ta lampa traci wlasnie homologacje.
 teoretycznie kazda zmiana auta powinna byc wbijana w dowod rej., nawet zmiana felg (niemcy rozwiazali to TUV), a u nas jak narazie wolno-amerykanka.
 naprawde dobrze ci radze, jesli juz masz "psuc" lampe wstaw bi-ksenon, jesli zrobisz to w profi zakladzie lampa bedzie wygladac rewelacyjnie, nie wspominajac o jakosci swiecenia.
 ja osobiscie jeszcze nie widzialem porzadnie swiecacej soczewki na zarowke, wiec taka zamiana imho jest nic nie warta, strata czasu i pieniedzy.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcino   Mitsumaniak
 Góral niskopienny
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 97r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 68 razy
 Dołączył: 02 Cze 2005
 Posty: 10812
 Skąd: okolice Tczewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-11-2006, 22:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kochaj ma w swom galancie BI xeonki,  i świeci mu to całiem dobrze, też sie nad tym zastanawiam. A przy okzazji zaputam czy to ze sie ma spryskiwacze na zderzakach znaczy ze sa inne reflektory? Czy poprostu taki pomocny bajer?
 POzdrawiam
 |  
				| _________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 był - 2011 - 2019    - Pug 307sw
 była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
   
 "A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
   Czyli w tym przypadku 6a13
  " by tomchuck 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arturro [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-11-2006, 22:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | taki pomocny bajer, jak spryskiwacze przedniej szyby. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-11-2006, 10:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja właśnie Cari oddałem do zrobienia a że dostanie nowe lampy to stare mi zostaną do ewentualnej przeróbki. jedna jest zbita ale wyglądały po stłuczce że plastiki i tył cały zatem jak już mi je blacharz wymontuje to się zastanowię czy i jak przerobić   |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |