[C51A 1.3] problem z odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
misia27
Mitsumaniak KRÓLOWA MANHATTAŃSKA

Auto: Colt 1,5 glxi '91 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Maj 2005 Posty: 1074 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 05-06-2011, 17:21 [C51A 1.3] problem z odpaleniem
|
|
|
W moim drugim mitsu, którego na codzien uzytkuje tata pojawił się wczoraj problem- po włożeniu kluczyka do stacyjki nie można go nawet przekręcić...tak jakby się coś zablokowało...udało się tacie z którymś razem odpalić ale dziś auto stoi i nawet nie ma zamiaru się odblokować.. co to może być? |
_________________ Monia
...
I used to have an open mind but my brains kept falling out.
17 czerwca 2011r.- impreza urodzinowa z okazji 20-tych urodzin Mitsusia |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 05-06-2011, 22:12
|
|
|
Może głupie pytanie, ale czy przypadkiem kierownica się nie zablokowała? Wtedy aby przekręcić kluczyk musisz "dać" do oporu w lewo lub prawo kierownicę (i dopiero przekręcić kluczyk ). |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
Bazz
Mitsumaniak Rzeźnik- kombinator

Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 149 Skąd: Goniądz
|
Wysłany: 06-06-2011, 11:52
|
|
|
spróbuj innym kluczykiem albo dorób nowy, u mnie pomogło po prostu zużycie materiału... stacyjka też mogła się wyrobić, wiadomo auto młode nie jest |
_________________ - Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny
Nie ma drogich części, są tylko duże marże...
Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ".
 |
|
|
|
 |
misia27
Mitsumaniak KRÓLOWA MANHATTAŃSKA

Auto: Colt 1,5 glxi '91 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Maj 2005 Posty: 1074 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 07-06-2011, 16:35
|
|
|
kierownica sie blokuje ale nie mozna nia ruszyc...po jakims czasie sie odblokowuje alt mo tak 5,10min lub dluzje trwa...na drugi kluczyk tez nie dziala...chyba trzeba wymienic stacyjke... |
_________________ Monia
...
I used to have an open mind but my brains kept falling out.
17 czerwca 2011r.- impreza urodzinowa z okazji 20-tych urodzin Mitsusia |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-06-2011, 17:14
|
|
|
pomyśl - żeby nie używać wielu kluczyków (inne do drzwi, inne do stacyjki) to może lepiej przeszlifować zapadki w stacyjce
ja takie coś musiałem kiedyś zrobić, jak mi się kluczyk wytarł
rozebranie stacyjki to 3 minuty, a zapadki są z miedzi - łatwo je podszlifować |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-06-2011, 08:36
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | a zapadki są z miedzi - łatwo je podszlifować | Jesteś 100% pewny, że z miedzi |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-06-2011, 08:44
|
|
|
to może mosiądz... fakt - miedź jest dość miękka i nieodporna na temperatury...
wyglądało na miedź, obróbka pilnikiem też bezproblemowa - tylko jedna zapadka u mnie haczyła, więc tylko ją podszlifowałem |
|
|
|
 |
DEDOOR [Usunięty]
|
Wysłany: 07-07-2011, 12:15
|
|
|
tez mialem taki problem, WD40 do stacyjki i juz
;0 |
|
|
|
 |
pawliku
Forumowicz Mitasubishi :D

Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 3165 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 26-09-2011, 22:19
|
|
|
a ja mam pytanie bo w moim C66A nie zawsze idzie go odpalic za pierwszym razem przekręcając kluczyk w stacyjce żeby odpalic to kompletnie nic sie nie dzieje dopiero za 2 - 3 razem sie udaje. wygląda to tak jakby po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie dostawał impulsu do odpalenia. wiecie co to może byuc bo inaczej bede musiał wymienic stacyjke i miec już 3 klucz do auta... |
_________________ Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek |
|
|
|
 |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2011, 17:27
|
|
|
pawliku, na 90% to stacyjka bądź kostka w stacyjce |
|
|
|
 |
pawliku
Forumowicz Mitasubishi :D

Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 3165 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 27-09-2011, 22:08
|
|
|
dzieki Deo coś pokombinuję |
_________________ Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek |
|
|
|
 |
|