[Cari 1.9TD] Problem z odpalaniem po wymianie oleju... |
Autor |
Wiadomość |
krzyh
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011 Posty: 9 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-06-2011, 22:41 [Cari 1.9TD] Problem z odpalaniem po wymianie oleju...
|
|
|
Witam,
Wymieniłem olej w mojej cari, poza spuszczeniem oleju, wymianą filtra i wlaniem oleju nic innego nie robiłem. Niestety problem pojawił się już przy pierwszym uruchomieniu silnika po wymianie, mianowicie silnik nie chciał odpalić, wg mnie wygląda to tak jak by było paliwo odcięte. Teraz udaje mi się uruchomić silnik raz na 5 lub raz na 10 prób, po odpaleniu działa bez zarzutu.... Dodam, że wcześniej nie miałem tego typu problemów z odpalaniem. Czy może przy wymianie filtra ruszyłem jakieś uszkodzone kable? Może ktoś już spotkał się z takim problemem? |
|
|
|
 |
dewu123
Mitsumaniak 02523/KMM Maniak

Auto: Carisma DID+ 1,9 130KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 276 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
krzyh
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011 Posty: 9 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-06-2011, 07:59
|
|
|
Nie, tylko olej i filtr oleju. Myślę że to kable zawiniły, tylko nie wiem które wiązki/kable odpowiedzialne są za odcięcie paliwa. |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 13-06-2011, 09:38
|
|
|
te co idą do pompy wtryskowej do zaworu stop pod pancerną kasetką |
|
|
|
 |
krzyh
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011 Posty: 9 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-06-2011, 10:02
|
|
|
a wiesz może jakie napięcia powinny być na przewodach o których piszesz, tak aby to jakoś zdiagnozować czy w tym jest problem? |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 13-06-2011, 11:56
|
|
|
jeden jest od sygnału immo nie zmierzysz miernikiem drugi masa a jeden powinien byc plus.
Kiedyś mierzyłem miernikiem ale pokazywał w cały świat.
Spróbuj odpalić z innego kluczyka.
Wymrugaj błędy opis w faq |
|
|
|
 |
krzyh
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011 Posty: 9 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-06-2011, 12:11
|
|
|
Próbowałem to robić z 2 różnych kluczyków i na każdym jest to samo.
Kody wymrugałem dostałem 12,18,38 z czego 18, 38 nie dotyczą tematu całkowicie,
kod 12 dotyczy pompy wtryskowej, ale z tego co czytałem też nie powinien mieć wpływu na odpalanie/odcięcie paliwa. |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-06-2011, 12:34
|
|
|
nie możesz sprawdzić czy dochodzi do niego napięcie? niech ktoś Ci włączy zapłon a Ty słuchaj czy zawór pstryknie. Jak pstryknie to zobacz czy pompa w ogóle zasysa paliwo. |
|
|
|
 |
krzyh
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011 Posty: 9 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-06-2011, 12:40
|
|
|
nie jest to niewykonalne Przeprowadzę test i dam znać, ale to dopiero jak wyjdę z pracy. |
|
|
|
 |
dewu123
Mitsumaniak 02523/KMM Maniak

Auto: Carisma DID+ 1,9 130KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 276 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
krzyh
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011 Posty: 9 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-06-2011, 19:18
|
|
|
Pogrzebałem trochę przy tych kablach i generalnie nic się nie poprawiło. Udało mi się go 2 razy odpalić i trochę się przewiozłem, jedyne co zauważyłem to to, że po mojej 20 minutowej przejażdżce stacyjka zrobiła się ciepła....
[ Dodano: 17-06-2011, 09:35 ]
a więc Panowie, mechanik stwierdził że to wina immo i mi go odciął od pompy wtryskowej, o dziwo pomogło i teraz cari śmiga:)
Tylko jeszcze pytanie, czy może któryś z Was ma pomysł dlaczego błąd z immo nie został 'wymrugany'? |
|
|
|
 |
|