Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Problem z odpalaniem po wymianie oleju...
Autor Wiadomość
krzyh 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 9
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-06-2011, 22:41   [Cari 1.9TD] Problem z odpalaniem po wymianie oleju...

Witam,

Wymieniłem olej w mojej cari, poza spuszczeniem oleju, wymianą filtra i wlaniem oleju nic innego nie robiłem. Niestety problem pojawił się już przy pierwszym uruchomieniu silnika po wymianie, mianowicie silnik nie chciał odpalić, wg mnie wygląda to tak jak by było paliwo odcięte. Teraz udaje mi się uruchomić silnik raz na 5 lub raz na 10 prób, po odpaleniu działa bez zarzutu.... Dodam, że wcześniej nie miałem tego typu problemów z odpalaniem. Czy może przy wymianie filtra ruszyłem jakieś uszkodzone kable? Może ktoś już spotkał się z takim problemem?
 
 
dewu123 
Mitsumaniak
02523/KMM Maniak


Auto: Carisma DID+ 1,9 130KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 276
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-06-2011, 00:25   

Wymieniałeś filtr paliwa?
_________________
<==Rzuć okiem na moją Cari;)==>
 
 
 
krzyh 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 9
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-06-2011, 07:59   

Nie, tylko olej i filtr oleju. Myślę że to kable zawiniły, tylko nie wiem które wiązki/kable odpowiedzialne są za odcięcie paliwa.
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 13-06-2011, 09:38   

te co idą do pompy wtryskowej do zaworu stop pod pancerną kasetką
 
 
 
krzyh 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 9
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-06-2011, 10:02   

a wiesz może jakie napięcia powinny być na przewodach o których piszesz, tak aby to jakoś zdiagnozować czy w tym jest problem?
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 13-06-2011, 11:56   

jeden jest od sygnału immo nie zmierzysz miernikiem drugi masa a jeden powinien byc plus.
Kiedyś mierzyłem miernikiem ale pokazywał w cały świat.
Spróbuj odpalić z innego kluczyka.
Wymrugaj błędy opis w faq
 
 
 
krzyh 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 9
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-06-2011, 12:11   

Próbowałem to robić z 2 różnych kluczyków i na każdym jest to samo.
Kody wymrugałem dostałem 12,18,38 z czego 18, 38 nie dotyczą tematu całkowicie,
kod 12 dotyczy pompy wtryskowej, ale z tego co czytałem też nie powinien mieć wpływu na odpalanie/odcięcie paliwa.
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 13-06-2011, 12:34   

nie możesz sprawdzić czy dochodzi do niego napięcie? niech ktoś Ci włączy zapłon a Ty słuchaj czy zawór pstryknie. Jak pstryknie to zobacz czy pompa w ogóle zasysa paliwo.
 
 
krzyh 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 9
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-06-2011, 12:40   

nie jest to niewykonalne :) Przeprowadzę test i dam znać, ale to dopiero jak wyjdę z pracy.
 
 
dewu123 
Mitsumaniak
02523/KMM Maniak


Auto: Carisma DID+ 1,9 130KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 276
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-06-2011, 13:11   

W pracy na forum no ładnie rzeczy!
_________________
<==Rzuć okiem na moją Cari;)==>
 
 
 
krzyh 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 9
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-06-2011, 19:18   

Pogrzebałem trochę przy tych kablach i generalnie nic się nie poprawiło. Udało mi się go 2 razy odpalić i trochę się przewiozłem, jedyne co zauważyłem to to, że po mojej 20 minutowej przejażdżce stacyjka zrobiła się ciepła....

[ Dodano: 17-06-2011, 09:35 ]
a więc Panowie, mechanik stwierdził że to wina immo i mi go odciął od pompy wtryskowej, o dziwo pomogło i teraz cari śmiga:)
Tylko jeszcze pytanie, czy może któryś z Was ma pomysł dlaczego błąd z immo nie został 'wymrugany'?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.