[E54A 2.0 V6] Piasta przod |
Autor |
Wiadomość |
Przemi80
Forumowicz przemi80
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 52 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 13-02-2010, 15:31 [E54A 2.0 V6] Piasta przod
|
|
|
Witam! W duzym stopniu moje piasty kwalifikuja sie juz do wymiany.Pyt.brzmi czy w domowych warunkach przy podstawowym zestawie kluczy mozna ja samodzielnie wymienic?I gdzie moge dostac je w miare po przystepnych cenach. |
_________________ Przemi80 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-02-2010, 16:40
|
|
|
Przemi80, jezeli masz dobre kute imadlo i troche pojecia, podstawowe narzedzia i mlotek, szlifierke, powinienes dac rade wymienic te lozka, co do zakupu Japaneze Marek Malik albo www.all-parts.pl |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 14-02-2010, 15:20
|
|
|
To zależy czy domowe warunki biorą pod uwagę też kanał... Ja wymieniłem przednią piastę bez ściągania zwrotnicy z samochodu, jedynie odkręciłem od zwrotnicy prosty wahacz nie demontując go od podwozia, zacisk hamulca podwiązany na drucie wyżej na spręzynie zawieszenia. Oczywiście przegub do wyciągnięcia, łożysko od wewnętrznej strony jest przykręcone czterema śrubami. Mój sposób wyciągnięcia polegał na popuszczeniu tych 4 śrub i "po razowi" dookoła po wszystkich pukałem żeby na całej średnicy piasta wychodziła równo ze zwrotnicy. Trzeba też patrzeć jak główka śruby oprze się całkiem to delikatnie ponownie popuszczamy.Potem idzie coraz lżej i na końcu wykręcamy śruby do końca, a reszta powinna rękami pójść. Tu obeszło się bez ściągacza. U mnie wszystko było konkretnie zapieczone plus rdza. Myślę że u innych nie będzie tak źle:) A jeśli masz nowe piasty z flanszami to sprawa dziecinnie prosta, a jeśli same łożyska to ja miałem na szczęście ściągacz i wycisnąłem sobie starą flanszę i tak samo założyłem do nowego łożyska. Na końcu i tak wszystko razem ściska się nakrętką przegubu. Po przejechaniu pewnej odległości pewnie dobrze jest sprawdzić dokręcenie.
PZDR |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
Przemi80
Forumowicz przemi80
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008 Posty: 52 Skąd: Bychawa
|
Wysłany: 15-02-2010, 19:41
|
|
|
Wielkie dzieki za konkretne odp.Ja mam juz cala zwrotnice wymontowana z auta ktore mam na czesci co ulatwi mi demontaz przynajmniej jednej A i z ta druga w aucie Twoim sposobem nie powinienem miec problemu.Jutro probuje.Pozdrawiam
[ Dodano: 23-02-2010, 11:05 ]
witam! po dluzszym czasie zabralem sie za wymiane.tyle ze ja aby miec dobry dostep do srob odkrecilem dwa sworznie wachaczy i wyedy moglem juz sobie obracac zwrotnica w dowolna pozycje.Odkrecilem sroby do polowy po czym sporym mlotkiem po uderzeniu w kazda z nich tak jak pisal areksz121 i poszlo bez wiekszych problemow.W koncu w aucie slychac przyjemne brzmienie silnika a nie bardzo dokuczliwe wycie lozyska.Dzieki za pomoc.Pozdrawiam |
_________________ Przemi80 |
|
|
|
 |
pablo6617
Nowy Forumowicz Kocham mojego miśka
Auto: Galant E55a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 1 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 14-06-2011, 19:02
|
|
|
Temat troszkę stary ale bardzo mi pomoże , biore się za wymianę |
|
|
|
 |
|