Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Piasta przod
Autor Wiadomość
Przemi80 
Forumowicz
przemi80

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 52
Skąd: Bychawa
Wysłany: 13-02-2010, 15:31   [E54A 2.0 V6] Piasta przod

Witam! W duzym stopniu moje piasty kwalifikuja sie juz do wymiany.Pyt.brzmi czy w domowych warunkach przy podstawowym zestawie kluczy mozna ja samodzielnie wymienic?I gdzie moge dostac je w miare po przystepnych cenach.
_________________
Przemi80
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-02-2010, 16:40   

Przemi80, jezeli masz dobre kute imadlo i troche pojecia, podstawowe narzedzia i mlotek, szlifierke, powinienes dac rade wymienic te lozka, co do zakupu Japaneze Marek Malik albo www.all-parts.pl
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 14-02-2010, 15:20   

To zależy czy domowe warunki biorą pod uwagę też kanał... :) Ja wymieniłem przednią piastę bez ściągania zwrotnicy z samochodu, jedynie odkręciłem od zwrotnicy prosty wahacz nie demontując go od podwozia, zacisk hamulca podwiązany na drucie wyżej na spręzynie zawieszenia. Oczywiście przegub do wyciągnięcia, łożysko od wewnętrznej strony jest przykręcone czterema śrubami. Mój sposób wyciągnięcia polegał na popuszczeniu tych 4 śrub i "po razowi" dookoła po wszystkich pukałem żeby na całej średnicy piasta wychodziła równo ze zwrotnicy. Trzeba też patrzeć jak główka śruby oprze się całkiem to delikatnie ponownie popuszczamy.Potem idzie coraz lżej i na końcu wykręcamy śruby do końca, a reszta powinna rękami pójść. Tu obeszło się bez ściągacza. U mnie wszystko było konkretnie zapieczone plus rdza. Myślę że u innych nie będzie tak źle:) A jeśli masz nowe piasty z flanszami to sprawa dziecinnie prosta, a jeśli same łożyska to ja miałem na szczęście ściągacz i wycisnąłem sobie starą flanszę i tak samo założyłem do nowego łożyska. Na końcu i tak wszystko razem ściska się nakrętką przegubu. Po przejechaniu pewnej odległości pewnie dobrze jest sprawdzić dokręcenie.

PZDR
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Przemi80 
Forumowicz
przemi80

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 52
Skąd: Bychawa
Wysłany: 15-02-2010, 19:41   

Wielkie dzieki za konkretne odp.Ja mam juz cala zwrotnice wymontowana z auta ktore mam na czesci co ulatwi mi demontaz przynajmniej jednej A i z ta druga w aucie Twoim sposobem nie powinienem miec problemu.Jutro probuje.Pozdrawiam

[ Dodano: 23-02-2010, 11:05 ]
witam! po dluzszym czasie zabralem sie za wymiane.tyle ze ja aby miec dobry dostep do srob odkrecilem dwa sworznie wachaczy i wyedy moglem juz sobie obracac zwrotnica w dowolna pozycje.Odkrecilem sroby do polowy po czym sporym mlotkiem po uderzeniu w kazda z nich tak jak pisal areksz121 i poszlo bez wiekszych problemow.W koncu w aucie slychac przyjemne brzmienie silnika a nie bardzo dokuczliwe wycie lozyska.Dzieki za pomoc.Pozdrawiam
_________________
Przemi80
 
 
 
pablo6617 
Nowy Forumowicz
Kocham mojego miśka

Auto: Galant E55a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 1
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 14-06-2011, 19:02   

Temat troszkę stary ale bardzo mi pomoże , biore się za wymianę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.