silnik nie gaśnie |
Autor |
Wiadomość |
eMTe
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2011 Posty: 6 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 14-06-2011, 11:23 silnik nie gaśnie
|
|
|
Witam. przedwczoraj montowałem w eclipsie 1g 93r. 2.0 linkę prędkościomierza ponieważ końcówka się "ukręciła". po zdjęciu zegarów, zamontowaniu linki i ponownym skręceniu wszystkiego okazało się, że Misiek nie chce zgasnąć. mianowicie przekręcam kluczyk wyjmuje go a samochód nadal pracuje. Czasem zawieszają się szczotki w rozruszniku,czy to może być ich wina? dodam że tego samego dnia sprawdzałem tylne głośniki i zdejmowałem boczki, więc może niechcąco rozłączyłem jakąś mase? |
|
|
|
 |
juni cwa
Nowy Forumowicz
Auto: 1G 2.0 TURBO GST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2011 Posty: 14 Skąd: Wąbrzeźno\Tczew
|
Wysłany: 15-06-2011, 10:26
|
|
|
a ze stacyjaka nic nierobiles??? |
_________________ eclipse 2.0 TURBO GST |
|
|
|
 |
Cobra84
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 80 Skąd: Żyrardów, Grodzisk Maz.
|
Wysłany: 15-06-2011, 12:59
|
|
|
Powiem Ci że pierwszy raz się spotykam z czymś takim
Kiedyś mieliśmy za dzieciaka taki przypadek z motorynką ale to tylko dlatego że zamiast PB wlaliśmy jej ON
Sprawdź jeżeli możesz albo nich ktoś Ci sprawdzi czy w stacyjce masz wszystko ok. |
_________________ Cobra84 |
|
|
|
 |
eMTe
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2011 Posty: 6 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 15-06-2011, 23:06
|
|
|
nie. jedynie przekładałem linkę prędkościomierza. może wtedy jakiś kabel ruszyłem. ale jak sprawdzałem wszystko jest ok. Samochód odpala więc chyba stacyjka działa. a jeżdżę na gazie;) |
|
|
|
 |
Cobra84
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 80 Skąd: Żyrardów, Grodzisk Maz.
|
Wysłany: 15-06-2011, 23:08
|
|
|
poprostu nie masz odcięcia zapłonu... ale to dla mnie wyższa szkoła jazdy... niemam pojęcia o elektronice |
_________________ Cobra84 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-06-2011, 23:31
|
|
|
Ja tak miałem jak było coś babrane przy przekaźniku głównym., Konkretniej było pociągnięte dodatkowe zasilanie do komputera, który steruje przekaźnikiem. Wymieniłem komputer na inny i nie chciał zgasnąć
Po prostu oryginalny komputer był uszkodzony, a na sprawnym nie gasł silnik. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
eMTe
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2011 Posty: 6 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 16-06-2011, 10:30
|
|
|
2 tygodnie temu elektronik wymieniał mi kondensatory więc moze coś w tą stronę. |
|
|
|
 |
|