Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Złacze elastyczne wydechu.
Autor Wiadomość
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 30-04-2012, 13:36   [Cari 1.8 GDI] Złacze elastyczne wydechu.

Witam,czy złacze elastyczne wydechu jeśli jest całe popękane te druciki i widać małe wycieki sadzy itp może powodować złą pracę silnika? Mam u siebie właśnie to złącze w tragicznym stanie a lambda jest za tym złączem (jedna tylko sonda u mnie jest).Podczas postoju słychać takie stuki jakby metaliczne...Czy to złącze może jakoś łapać lewe powietrze? i czy podczas wymiany trzeba to wyciąć i wspawać czy wystarczy dobry klej do tłumików i opaski link do aukcji
http://allegro.pl/zlacze-...2302657877.html
oraz stan mojego złącza.
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro] Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro[/URL]
 
 
 
MichuGdy 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 389
Skąd: Gdynia
Wysłany: 30-04-2012, 18:07   

Złącze można przy okazji wymienić, koszt koło 120 zł z robocizną.

U Ciebie problemem jest osłona przed złączem elastycznym. Korozja ją zjadła i zapewne lata. Należy ją pospawać i unieruchomić. Czasami lubi też porcelana w katalizatorze pęknąć i dzwoni w nim.

Pozdrawiam
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-04-2012, 22:32   

mateusz8230 napisał/a:
widać małe wycieki sadzy itp może powodować złą pracę silnika? Mam u siebie właśnie to złącze w tragicznym stanie a lambda jest za tym złączem


sonda lambda może nie wyłapywać dokładnej mieszanki jaka wychodzi z silnika bo się ulatnia przez ten łącznik czyli tak, może to wpłynąć na pracę silnika
 
 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 30-04-2012, 22:57   

mateusz8230 napisał/a:
Podczas postoju słychać takie stuki jakby metaliczne
wejdź pod auto i "popukaj" w katalizator... jeśli będzie słychać, że coś luźno lata to katalizator nadaje się do wymiany. Można też wyjąć go i wysypać to co tak hałasuje.
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 30-04-2012, 23:54   

jak pukam w kata to slychac jakby gluchy dzwiek czyli chyba dobrze,osłony są lużne mogą dzwonić,widać rozszczelnienia miedzy tlumikami za katalizatorem i lambdą ,ale klej załatwi sprawę.Kupię to złącze bo wydaję mi się że może powodować jakieś problemy...
 
 
 
tomicarisma 
Forumowicz


Auto: CARISMA 1,6 '96 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 192
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-05-2012, 02:06   

mateusz8230 napisał/a:
jak pukam w kata to slychac jakby gluchy dzwiek czyli chyba dobrze,osłony są lużne mogą dzwonić,widać rozszczelnienia miedzy tlumikami za katalizatorem i lambdą ,ale klej załatwi sprawę.Kupię to złącze bo wydaję mi się że może powodować jakieś problemy...


Kup złącze i nie będziesz miał hałasu. To prawdopodobnie to robi takie spustoszenie.
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-05-2012, 09:38   

co do tego kata jak pukasz w niego i jest dźwięk taki pustej puszki to kat się wysypał, a jak będziesz pukał w niego jak do drzwi i dźwięk będzie taki pełny jak pełna puszka to kat jest sprawny, tak o jakoś prosto wyjaśniając
 
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 01-05-2012, 10:03   

pukajac w kata to slychac wlasnie taki dzwiek jakby cos w nim było tak jakbym pukał w drzewo,ale ta osłona lata jak wściekła.Chodzi o to że wydaję mi się że przez to złącze może łapać lewe powietrze co może powodować szarpanie itp bo tam dalej jest lambda...A błedów żadnych nie pokazuje.Chciałem sprawdzić evoscanem ale nie można sie połączyc z Ecu...ale to już innym temat
 
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 01-05-2012, 10:37   

wprawdzie nie mam GDI jednak wiem z doświadczenia, że dziurawy łącznik elastyczny wpływa źle na moją cari. Objawy: przy szybkim ruszaniu i dodaniu gwałtownie gazu silnik przerywa jakby się dławił, nie pracuje równo. Po wymianie łącznika objaw zniknął.
ja mam 1,6, 16V, jednak sądzę, że w GDI może być podobnie i też może być problem z odpowiednią pracą silnika.
 
 
Marcelinho 
Mitsumaniak
No Risk,No fun

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 587
Skąd: Łomianki/W-wa
Wysłany: 01-05-2012, 10:44   Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt

Ja mam Gala Gdi i też mam w dwóch miejscach dziury.Jedną w złączce elastycznej i drugą przy tłumiku końcowym.
Objawy na silniku:Przyśpieszanie nic się nie dzieje,równa prędkość i równe obroty pyrka coś w wydechu i przyszarpuje.
Byłem podłączyć się pod kompa i zero błędów.
Także myślę że wina leży w dziurawym układzie wydechowym.
 
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 01-05-2012, 16:29   

dzieki za odpowiedzi,postaram sie to wymienić ,bo drogie az tak nie jest a zaszkodzić raczej nie zaszkodzi:D

[ Dodano: 13-05-2012, 21:24 ]
złącze wymienione,samemu dałem rade:P chociaż popelinia jakby z tym spawaniem własnym :D na razie trzyma...odczucia? silnik ciszej pracuje,i przede wszystkim stabilniej.W Kabinie nie czuć spalin:D
 
 
 
hiro7777 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 99 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 4
Skąd: poznań
Wysłany: 02-08-2012, 17:58   

Witam. Odświerze troche temat, moje pytanie brzmi: czy nowe złącze trzeba wspawywać, czy też zakłada sie na opaski( sprzedają takie na allegro)?, nie mam niestety kanału, żeby to zweryfikować.
 
 
MichuGdy 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 389
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-08-2012, 18:12   

Trzeba wspawać.
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 02-08-2012, 22:29   

hiro7777, ja skręcałem na te opaski takie złącze ponad rok temu i wszystko działa do dziś ( tylko podczas montażu była też dana jakaś pasta do wydechów - kolega mi ją przyniósł _może któraś z tych_ )
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
rajcek 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI 97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 2
Skąd: Katowice
Wysłany: 21-08-2012, 01:31   

Witam,
A wie może ktoś jakie wymiary ma to złącze do Cari..? Jak w temacie - 1,8 GDI 97' :)
Myślę o kupieniu uniwersalnego złącza..Tylko nie potrafię znaleźć wymiarów..
Chyba, że warto przepłacić za dedykowane do Cari..?

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.