Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A 1.8] Tuning Mitsu 1.8 85KW
Autor Wiadomość
zdzio 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 3
Skąd: Lublin
  Wysłany: 29-05-2011, 21:32   [E52A 1.8] Tuning Mitsu 1.8 85KW

Witam mam gala z 94r 115 konnego srebrnego w 100 % na serii z przebiegiem 75000 i zerem gram rdzy :)
oprócz felg bo mam 16' alusy.
Chciałbym go zmodyfikować bo jest nie ukrywająć goły i wesoły,
nie ma elektryki ani zadnych takich pierdoł.
Na początek chciałbym się dowiedzieć co można zrobić żeby miał większą moc,
od czego zacząc? jak można upiększyć , co zmienić co sie opłaca zrobic?
Licze na wasze bardziej dosiwiadczone propozycje.
Głównie interesuje mnie podniesienie mocy.
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 30-05-2011, 14:01   

Najprościej i myślę najtaniej, jest zrobić Swap np. na 2.0 V6. Metody podnoszenia mocy, bez większej ingerencji w silnik i jego oprogramowanie nie będą zadowalające. Taki przyrost, w Twoim przypadku, to maks 10KM, a przy tym możesz popsuć jego wizerunek (buczący tłumik, a auto nie jedzie, czyli wieś tańczy...)..., Jeżeli jednak chciałbyś krzesać moc z tego silnika, to już musisz gotówkę liczoną w tys. zł wyłożyć... (robienie głowicy, ostrzejszy wałek, strojenie komputera...) to może dać większy wzrost mocy (ok. 15-20KM - razem ze 30-35KM), ale koszty nie są adekwatne do osiągów. Sprawa do poważnego przemyślenia!
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
zdzio 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 3
Skąd: Lublin
Wysłany: 30-05-2011, 23:52   

dzięki za rade :)
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 31-05-2011, 23:01   

zdzio napisał/a:
Witam mam gala z 94r 115 konnego srebrnego w 100 % na serii z przebiegiem 75000


musimy się kiedyś spotkać chciałbym porównać, mój ma jedno zero więcej przebiegu :mrgreen:

[ Dodano: 31-05-2011, 23:04 ]
a swoją droga to dobra myśl zrobić przekłake silnika, całego angola w V-ce można kupić za 3 tys.
 
 
maro275 
Mitsumaniak
noob

Auto: Mitsubishi Lancer GLXi 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 151
Skąd: z domu
Wysłany: 01-06-2011, 08:29   

Dokładnie kolego i to będzie najtańszym i najłatwiejszym kosztem wg tego co zyskasz po tej przekładce. Do tego v6 to inaczej brzmi :) i wtedy można już fajnie mruczący wydech zrobić :)
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-06-2011, 13:02   

śmiem twierdzić, że taniej bedzie sprzedac tego dolozyc troszke i znalezc wersje z V6 ;)
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 01-06-2011, 21:23   

Krejzi napisał/a:
śmiem twierdzić, że taniej bedzie sprzedac tego dolozyc troszke i znalezc wersje z V6


tylko znajdz bez rdzy!!!
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 01-06-2011, 21:52   

Możesz zyskać dziesięć koni,montując graty z wcześniejszej wersji silnika,która miała 126 km.Zdaje się,że tylko tłoki są inne,więc koszta nie powinny być powalające 8)
_________________

 
 
 
andi18 
Mitsumaniak


Auto: Galant E52A 1.8 4G93+LPG 96'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 85
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-06-2011, 00:07   

jacek11 napisał/a:
Możesz zyskać dziesięć koni,montując graty z wcześniejszej wersji silnika,która miała 126 km.Zdaje się,że tylko tłoki są inne,więc koszta nie powinny być powalające 8)

z tego co wiem wersja 126KM była klepana do 96', równolegle ze 115konną, to tak OT
co do tematu uważam że jeśli masz bez rdzy to bardziej opłaci się przekładka, ale jeśli już to tylko na v6:)
 
 
 
zdzio 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 3
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-06-2011, 12:52   

tom11 napisał/a:
zdzio napisał/a:
Witam mam gala z 94r 115 konnego srebrnego w 100 % na serii z przebiegiem 75000


musimy się kiedyś spotkać chciałbym porównać, mój ma jedno zero więcej przebiegu :mrgreen:

[ Dodano: 31-05-2011, 23:04 ]
a swoją droga to dobra myśl zrobić przekłake silnika, całego angola w V-ce można kupić za 3 tys.


nie ma problemu, możemy sie umówic, albo przyjedź w któryś piątek o 21 pod olimp
na zlot jcf u :)

[ Dodano: 17-06-2011, 12:58 ]
blache mam ładniutką bez korozji, troszke rysek jest ale to nie jest nowy samochód,
jeżdze nim rok i przez cały czas ekspolatacji tego auta dopiero teraz mi łożysko poszło, ale to i tak po jeździe bokami po torze ;) tak to żero problemów ;)
mocy troszke brakuje ale to nie najwiekszy problem bo najbardziej wkurza mnie to że jest goła i wesoła wersja, nie ma ona nic ani poduchy ani lusterka elektrycznego, coprawda mozna zamontowac wszystko ale nie warta skórka za wyprawke. narazie puki co bede nim jeździł ;) a jak znajde okazyjnie jakieś v6 2.0 albo 2.5 koniecznie w hatchbacku i w full opcji to bede bardzo szczęścliwy :) )
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-06-2011, 00:13   

Cytat:
blache mam ładniutką bez korozji

to są takie ? :lol:

Ja jednak nadal uwazam, że lepiej, szybciej i moze taniej, sprzedac i znalezc porządaną wersje.
( jesli chodzi o sam silnik to rzeczywiscie może i przekładka, ale co do reszty gratów... ).
Ja tam jestem zadowolony z mojego 2.0 niby szukałem v6 ale nie jest zle :) mniej wydaje na swiece i przewody ;) ))

co do wersji 2.5 to widzialem ze 2 na allegro ale w kiepskim stanie, jesli ktos ma w dobrym to na pewno nie sprzedaje ;) sam bym sobie takie cos sprawił.
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 18-06-2011, 05:49   

Krejzi napisał/a:

Ja tam jestem zadowolony z mojego 2.0 niby szukałem v6 ale nie jest zle :) mniej wydaje na swiece i przewody ;) ))



No nie powiedziałbym... :) Platynki wytrzymują do 100 000km, tak więc jak dla mnie, to ze 2 lata z głowy :) 300zł za świeczki (NGK), a kabelki dobre za 160zł :) Poprzednie nie wiem kiedy były zakładane, ale musiały więcej jak 100tys przejechać (Denso), bo już nieźle były nadpalone i jedynie na gazie przerywał lekko. Na obecnej konfiguracji 90% jazdy na LPG już 20 tys i nic się nie dzieje :wink:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 28-06-2011, 10:12   

Panowie... V6 6A12 występuje w 3 wersjach.... 150km / 172km / 200km , dwie ostatnie montowane w FTO... Czy ktoś się orientuje czym różni się 6A12 z Galanta E54A od tego w FTO?
Może warto kupić anglika FTO i z tego swapa zrobić ?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-06-2011, 10:23   

gabriel86 napisał/a:
Może warto kupić anglika FTO i z tego swapa zrobić ?


No to już lepszy pomysł. Myślę, że różni się głównie górą silnika i spokojnie da radę przełożyć z wiązką silnika i małe mody wiązki w kabinie. Z tego co wiem, to chyba ma głowice mivec... V6 plus zmienne fazy rozrządu- marzenie :D
 
 
gabriel86 
Forumowicz


Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 145
Skąd: Białystok
Wysłany: 28-06-2011, 10:42   

Mivec - to te zmienne fazy rozrządu, coś jak VVTi? ... a ta wersja bez Mivec, która ma 172KM, na zdjęciach silnik wygląda jak lustrzane odbicie tego z galanta.... czy jest szansa pogrzebać przy V6 szeroko dostępnej na polskim rynku ( w przeciwieństwie do FTO ), tak aby zbliżyć się mocą i momentem do wartości z FTO?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.