Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szarpanie silnika po deszczu
Autor Wiadomość
USINOROF 
Nowy Forumowicz

Auto: MSR 1.8 GLi 16V '96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 5
Skąd: OLKUSZ
  Wysłany: 05-07-2011, 10:47   Szarpanie silnika po deszczu

Witam forumowiczów. Mam problem jak w temacie, mianowicie jak popada deszcz przez noc lub jest wilgoć rano to strasznie mi szarpie silnikiem, cały lata i się trzęsie. Podczas jazdy szarpie i co jakiś czas wskakuje na chwilkę na prawidłowe obroty. Sytuacja trwa średnio 10 min, pózniej wszystko cacy.
W związku z tym moje pytanie, czy ktoś wie co może być przyczyną ???
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Dodam że kopułka i palec rozdzielacza są nowe, wymiana świec nic nie daje, kable ok, przepustnica czyszczona i obroty regulowane zgodnie z intrukcją ze strony Krzyżaka
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-07-2011, 21:47   

Sprzawdź czy przewody WN nie maja przebicia.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
USINOROF 
Nowy Forumowicz

Auto: MSR 1.8 GLi 16V '96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 5
Skąd: OLKUSZ
  Wysłany: 06-07-2011, 12:08   

Dzięki za zainteresowanie tematem.

Przewody sprawdzałem w ten sposób że po prostu odpaliłem miśka w nocy i sprawdziłem czy nie święcą się gdzieś.

Nic nie zauważyłem, ale może jest na to jakiś inny sposób, jeśli tak to proszę o podpowiedz.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-07-2011, 18:27   

A nawilżyłeś je uprzednio :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
USINOROF 
Nowy Forumowicz

Auto: MSR 1.8 GLi 16V '96
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 5
Skąd: OLKUSZ
  Wysłany: 09-07-2011, 15:55   

Przy wilgotnych kablach..........pojawiły sie przebicia w nocy widać iskierki na przewodach..............niewiele ich jest w sumie tylko w jednym miejscu i przy kopułce,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Przewody są strasznie zabrudzone od smaru i kij wie od czego więc wyczyściłem dziś i zobaczymy jutro bo z rana deszcz ma być, dam znać co i jak.

[ Dodano: 04-08-2011, 20:32 ]
przewody wyczyszczone środkiem do czyszczenia gazników :D ................teraz deszcz nie deszcz mitsu hula jak f1 he he
 
 
Wuzlasu 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 19
Skąd: Białobrzegi
Wysłany: 20-09-2011, 23:10   

Tak w temacie szarpania...
Zainteresowanym podpowiem, że przetestowałem różne firmy i pomimo moich obiekcji w sprawie ceny - przewody NGK nie mają sobie równych. Wymiana przewodów WN, kopułki, palca, pozwoliła na zdiagnozowanie jeszcze drobnych problemów z aparatem zapłonowym (niestety wypadała iskra) co na benzynie było prawie nieodczuwalne poza czasem naprawdę delikatnym "puknięciem" w tłumiku.
Problem obnażyła instalacja LPG. Przy dociśnięciu pedału gazu na 2,3,4 biegu tak, żeby sobie dynamiczniej odjechać, auto się dławiło.
Aparat dziś pojechał pocztą do Yakuzy w Toruniu. Ma wrócić jak nowy, zobaczymy...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.