 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
schemat ustawienia kół zębatych 2800 td |
Autor |
Wiadomość |
Tomaszp
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 2800
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lis 2013 Posty: 22 Skąd: Ksawerów
|
Wysłany: 26-11-2013, 20:48 schemat ustawienia kół zębatych 2800 td
|
|
|
Witam czy ktoś posiada schemat ustawienia kół zębatych w silniku 2800 td 4M40, na wieńcu zębatym wału korbowego mam jedno nacięcie zęba które przechodzi między dwa nacięcia na kole zębatym od dołu rozrządu na tym samym kole na łączeniu się z kołem zębatym pompy wtryskowej nie ma żadnego znaku. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 27-11-2013, 15:07
|
|
|
Rozrząd
Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Oznaczenie na kole pasowym wału korbowego zgadza się z oznaczeniami na krążku napinającym (A). Barwne ogniwo na łańcuchu (B) musi zgadzać się z oznaczeniem na krążku napinającym. Ogniwa dwubarwne łańcucha (C) muszą zgadzać się z oznaczeniami na kole wałka rozrządu.
Pompa wtryskowa
Cylinder 1 w górnym martwym punkcie cyklu sprężania. Wmontować czujnik zegarowy w pompę. Obrócić wał korbowy do ok. 30° przed górnym martwym punktem i cofnąć czujnik pomiarowy. Obrócić wał korbowy na 12° za górnym martwym punktem (6° za górnym martwym punktem w systemach sterowania nadciśnieniem). Czujnik zegarowy winien teraz wskazywać 1,0 ± 0,03 mm.
Więcej masz tu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=50884 |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Tomaszp
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 2800
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lis 2013 Posty: 22 Skąd: Ksawerów
|
Wysłany: 27-11-2013, 23:06 znaki na kołach
|
|
|
dzięki za schemat na pewno się przyda gdy zdemontowałem pokrywę ustawienia na kole zębatym wału korbowego ząb oznaczony nr 1 wchodzi między dwa zęby ozn nr 1 na kole z zębatką na łańcuch na tym samym kole są dwa zęby oznaczone nr 3 koło zazębia się z kołem pośrednim wałka balansującego gdzie też jest jeden ząb z nr 3 lecz przesunięcie jest właśnie o trzy zęby i kropki z koła pośredniego na dwóch zębach nie zgrywają się z jedną kropką na kole wałka balansującego przesunięcie właśnie o trzy zęby. Jeżeli miałbyś schemat tej części mechanizmu bardzo się przyda celem sprawdzenia nadmieniam że kół jeszcze nie ruszałem ale muszę to zrobić gdyż potrzebuję się dostać do panewek głównych wału.
[ Dodano: 28-11-2013, 11:53 ]
już wszystko jasne mam książkę i znaki muszą się pokrywać. |
|
|
|
 |
|
|