2.0 did sciaganie DUZY PROBLEM!!! |
Autor |
Wiadomość |
arturodob
Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 83 Skąd: dobczyce
|
Wysłany: 16-07-2011, 21:47 2.0 did sciaganie DUZY PROBLEM!!!
|
|
|
Witam mam problem zauwazylem od dzis jak dodaje gazu to mnie sciaga w prawo a jak puszcze gaz to autko jedzie prosto czy ten typ tak czy w waszych samochodach tak samo jest ?prosze pomoc i porade acha diagnostyka zawieszenia byla robiona jest ok
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Muciek
Mitsumaniak Amnetyst Black
Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Paź 2010 Posty: 896 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 16-07-2011, 22:32
|
|
|
Przy gwałtownym przyspieszeniu, że wyrywa kierownicę, czy po prostu, nawet przy lekkim dodaniu gazu i zwyczajnym przyspieszeniu tak się dzieje? Bo jak bez gazu jedzie prosto to chyba ok. A jak jest przy stałej prędkości? |
|
|
|
 |
arturodob
Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 83 Skąd: dobczyce
|
Wysłany: 16-07-2011, 22:44 sciaganie
|
|
|
witam to jest przy lekkim dodaniu jest a przy wiekszym sciaga a jak bardziej dodam gazu to mocniej nigdy sie z takim czyms nie spotkalem
pozdrawiam |
|
|
|
 |
cimoch
Forumowicz
Auto: Outlander 3.0GT 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 40 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 17-07-2011, 00:56
|
|
|
takie objawy to najczęściej uszkodzone tuleje wahacza, podczas przyspieszania zmienia się geometria |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 17-07-2011, 08:12
|
|
|
arturodob napisał/a: | witam to jest przy lekkim dodaniu jest a przy wiekszym sciaga a jak bardziej dodam gazu to mocniej | U mnie było od samego początku. Po ostatniej zmianie opon zjawisko wyrywania kierownicy/ściągania jest znacznie mniejsze. Spróbuj w trybie 4WD czy też tak się dzieje? Jeśli tak, to mogły faktycznie tuleje się wyrobić |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
arturodob
Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 83 Skąd: dobczyce
|
Wysłany: 17-07-2011, 10:07
|
|
|
czesc muciek
[ Dodano: 17-07-2011, 10:10 ]
witam ponownie naprawde dziwne zjawisko a w czwartek jade do czarnogory na urlop i zobaczymy co sie bedzie dalej działo przejade z 3 tys km .rezon powiadasz ze takie zjawisko miales od samego poczatku ,moze tak ma byc !!! |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 17-07-2011, 17:54
|
|
|
arturodob napisał/a: | rezon powiadasz ze takie zjawisko miales od samego poczatku ,moze tak ma byc !!! | wg mnie TTTM (ten typ tak ma )- Outek jest najtrudniejszym do kierowania samochodem, jakim jeździłem i jednocześnie najlepiej trzymającym się drogi (może poza testowaną Yeti). Wyrywanie kierownicy miałem od początku - szczególnie dokuczliwe przy skręcie na skrzyżowaniu, kiedy trzeba mocniej ruszyć. Dlatego praktycznie cały czas jeżdżę na 4WD Auto ponieważ wtedy jest to znacznie mniej dokuczliwe. Jazda po drodze z wyraźnymi koleinami też nie dostarcza przyjemnych wrażeń - ma wówczas tendencje do uciekania przy dodaniu gazu (zwłaszcza w trybie 2WD). Można się do tego przyzwyczaić i opanowanie nie sprawia większych trudności, ale daleko Outkowi do neutralnego zachowania na drodze. Jednocześnie na śliskiej jezdni koła nie tracą łatwo przyczepności i nie ma tendencji do wężykowania, chociaż na zaśnieżonych zakrętach potrafi zarzucić tyłem - zwłaszcza przy dodaniu gazu. Taki trochę narowisty jest Zmiana opon - tak jak pisałem - znacznie poprawiła zachowanie na drodze, ale wyrywanie kierownicy nadal występuje. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
arturodob
Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 83 Skąd: dobczyce
|
Wysłany: 17-07-2011, 22:04 wyrywanie
|
|
|
bardzo ci dziekuje rezon za pomoc ,poprostu trzeba sie przyzwyczaic a na jakich oponkach jezdzisz bo ja na michelin latitude
pozdrawiam i dziekuje |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 18-07-2011, 06:37
|
|
|
arturodob napisał/a: | ja na michelin latitude | ostatnio też na michelinach, wcześniej na Bridgestonach - było jeszcze gorzej. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18-07-2011, 10:37
|
|
|
Zgadzam się z rezonem - Outlander ma fabrycznie dziwnie zestrojone zawieszenie i szczególnie na nierównej drodze i koleinach (gaz, hamowanie) nie jedzie "jak po szynach".
bonito |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-07-2011, 13:15
|
|
|
Mojego jak zdejmę nogę z gazu też ściąga w prawo, teraz jak już troszkę pojeździł to zjawisko to jest prawie nie odczuwalne (opony się odpowiednio starły ), ale nadmienię to przy przeglądzie rocznym. |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
ichi
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 DiD
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 47 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 19-07-2011, 13:17
|
|
|
Też miałem taki problem gdy zamieniłem opony tył na przód. Przy dodawaniu gazu samochód uciekał na bok. Przy odjętym gazie jechał prosto. Serwis oponiarski uznał że prawdopodobnie opona jest fabrycznie "źle ułożona" , proponowali reklamacje u producenta - ja wybrałem jeżdżenie , zewnętrznie nie było widać niesymetrycznego zużycia itp.. opony wróciły na swoje miejsce i jest ok. Co do prowadzenia outka, to rzeczywiście, trzeba być czujnym... na chwilę odrywa się oczy od drogi i samochód jest już na drugim pasie - ale to dotyczy naszych dziurawych i koleinowatych dróg |
|
|
|
 |
|