Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 did sciaganie DUZY PROBLEM!!!
Autor Wiadomość
arturodob 
Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 83
Skąd: dobczyce
Wysłany: 16-07-2011, 21:47   2.0 did sciaganie DUZY PROBLEM!!!

Witam mam problem zauwazylem od dzis jak dodaje gazu to mnie sciaga w prawo a jak puszcze gaz to autko jedzie prosto czy ten typ tak czy w waszych samochodach tak samo jest ?prosze pomoc i porade acha diagnostyka zawieszenia byla robiona jest ok
pozdrawiam
 
 
Muciek 
Mitsumaniak
Amnetyst Black

Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 896
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-07-2011, 22:32   

Przy gwałtownym przyspieszeniu, że wyrywa kierownicę, czy po prostu, nawet przy lekkim dodaniu gazu i zwyczajnym przyspieszeniu tak się dzieje? Bo jak bez gazu jedzie prosto to chyba ok. A jak jest przy stałej prędkości?
 
 
 
arturodob 
Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 83
Skąd: dobczyce
Wysłany: 16-07-2011, 22:44   sciaganie

witam to jest przy lekkim dodaniu jest a przy wiekszym sciaga a jak bardziej dodam gazu to mocniej nigdy sie z takim czyms nie spotkalem
pozdrawiam
 
 
cimoch 
Forumowicz

Auto: Outlander 3.0GT 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 40
Skąd: Białystok
Wysłany: 17-07-2011, 00:56   

takie objawy to najczęściej uszkodzone tuleje wahacza, podczas przyspieszania zmienia się geometria
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 17-07-2011, 08:12   

arturodob napisał/a:
witam to jest przy lekkim dodaniu jest a przy wiekszym sciaga a jak bardziej dodam gazu to mocniej
U mnie było od samego początku. Po ostatniej zmianie opon zjawisko wyrywania kierownicy/ściągania jest znacznie mniejsze. Spróbuj w trybie 4WD czy też tak się dzieje? Jeśli tak, to mogły faktycznie tuleje się wyrobić
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
arturodob 
Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 83
Skąd: dobczyce
Wysłany: 17-07-2011, 10:07   

czesc muciek

[ Dodano: 17-07-2011, 10:10 ]
witam ponownie naprawde dziwne zjawisko a w czwartek jade do czarnogory na urlop i zobaczymy co sie bedzie dalej działo przejade z 3 tys km .rezon powiadasz ze takie zjawisko miales od samego poczatku ,moze tak ma byc !!!
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 17-07-2011, 17:54   

arturodob napisał/a:
rezon powiadasz ze takie zjawisko miales od samego poczatku ,moze tak ma byc !!!
wg mnie TTTM (ten typ tak ma ;) )- Outek jest najtrudniejszym do kierowania samochodem, jakim jeździłem i jednocześnie najlepiej trzymającym się drogi (może poza testowaną Yeti). Wyrywanie kierownicy miałem od początku - szczególnie dokuczliwe przy skręcie na skrzyżowaniu, kiedy trzeba mocniej ruszyć. Dlatego praktycznie cały czas jeżdżę na 4WD Auto ponieważ wtedy jest to znacznie mniej dokuczliwe. Jazda po drodze z wyraźnymi koleinami też nie dostarcza przyjemnych wrażeń - ma wówczas tendencje do uciekania przy dodaniu gazu (zwłaszcza w trybie 2WD). Można się do tego przyzwyczaić i opanowanie nie sprawia większych trudności, ale daleko Outkowi do neutralnego zachowania na drodze. Jednocześnie na śliskiej jezdni koła nie tracą łatwo przyczepności i nie ma tendencji do wężykowania, chociaż na zaśnieżonych zakrętach potrafi zarzucić tyłem - zwłaszcza przy dodaniu gazu. Taki trochę narowisty jest ;) Zmiana opon - tak jak pisałem - znacznie poprawiła zachowanie na drodze, ale wyrywanie kierownicy nadal występuje.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
arturodob 
Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 83
Skąd: dobczyce
Wysłany: 17-07-2011, 22:04   wyrywanie

bardzo ci dziekuje rezon za pomoc ,poprostu trzeba sie przyzwyczaic a na jakich oponkach jezdzisz bo ja na michelin latitude
pozdrawiam i dziekuje
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 18-07-2011, 06:37   

arturodob napisał/a:
ja na michelin latitude
ostatnio też na michelinach, wcześniej na Bridgestonach - było jeszcze gorzej.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18-07-2011, 10:37   

Zgadzam się z rezonem - Outlander ma fabrycznie dziwnie zestrojone zawieszenie i szczególnie na nierównej drodze i koleinach (gaz, hamowanie) nie jedzie "jak po szynach".

bonito
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-07-2011, 13:15   

Mojego jak zdejmę nogę z gazu też ściąga w prawo, teraz jak już troszkę pojeździł to zjawisko to jest prawie nie odczuwalne (opony się odpowiednio starły :) ), ale nadmienię to przy przeglądzie rocznym.
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
ichi 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 DiD
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 47
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19-07-2011, 13:17   

Też miałem taki problem gdy zamieniłem opony tył na przód. Przy dodawaniu gazu samochód uciekał na bok. Przy odjętym gazie jechał prosto. Serwis oponiarski uznał że prawdopodobnie opona jest fabrycznie "źle ułożona" , proponowali reklamacje u producenta - ja wybrałem jeżdżenie :) , zewnętrznie nie było widać niesymetrycznego zużycia itp.. opony wróciły na swoje miejsce i jest ok. Co do prowadzenia outka, to rzeczywiście, trzeba być czujnym... na chwilę odrywa się oczy od drogi i samochód jest już na drugim pasie :) - ale to dotyczy naszych dziurawych i koleinowatych dróg ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.