 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CB0] Wał korbowy i panewki |
Autor |
Wiadomość |
Procu
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer kombi 2.0D '92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 23-07-2011, 14:48 [CB0] Wał korbowy i panewki
|
|
|
Witam, ostatnio przymierzałem się do naprawy rdzawych elementów Lancera lecz to chyba będzie musiało poczekać.
Z niewiadomych przyczyn oleju w misce zabrakło, kabel z czujnika okazał się urwany więc z sygnalizacji braku oleju nici.
W poniedziałek się okaże na ile uszkodzenia są poważne, chodzi głównie o wął korbowy czy nie jest uszkodzony.
Ogólnie silnik zaraz jak zaczął głośniej chodzić (lekkie stukanie na wyższych obrotach) wylądował u mechanika.
Pytanie moje brzmi co sądzicie o pomyśle by w ostateczności gdybym musiał kupić nowy silnik, choćby na części to żeby zamiast oryginalnego 2.0D wrzucić tam 2.0TD z Galanta.
Kody silnika są takie same prócz tej magicznej literki T (obydwa to 4D68) jedyne co zauważyłem to pompa sterowana podciśnieniem z turbiny. Pytanie tylko na ile żywotne są turbiny w tych silnikach i czy to jedyne różnice.
PS bym zapomniał, oczywiście zbiegło mi się to idealnie w czasie z wtryskami, jeden zdrowo lał a reszta podciekała, oczywiście końcówki wymienione |
|
|
|
 |
|
|