 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wskazówka paliwa - problem z ustawieniem |
Autor |
Wiadomość |
piotrekdm1983
Forumowicz
Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 69 Skąd: PIŁA
|
Wysłany: 06-06-2011, 14:21 Wskazówka paliwa - problem z ustawieniem
|
|
|
Witam , mam problem z prawidłowym ustawieniem wskazówki paliwa . Wymieniałem tarcze na białe i wskazówkę zamontowałem tak sobie bo byłem przekonany , że ustawi się do poziomu paliwa ale nie pokazuje prawidłowo poziomu paliwa Jak mam rezerwę i miga mi już żółta dioda to wskazówka jest dwie kreski nad rezerwą , jak zatankuje do pełna to wskazówka nie idzie na maxa do góry , jak to ustawić ? próbowałem już na odłaczonym panelu z zegarami , na podłączonym , wpinałem wskazówkę na samą górę , żeby się ustawiła , po środku , na dole i nic , za każdym razem pokazuje inną wartość :/ i nie wiem jak ją wpiąć żeby pokazywała odpowiedni poziom paliwa ? Ktoś wie ? |
|
|
|
 |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 07-06-2011, 19:35
|
|
|
Zatankuj do pełna i ustaw odpowiednio najlepiej . |
|
|
|
 |
piotrekdm1983
Forumowicz
Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 69 Skąd: PIŁA
|
Wysłany: 08-06-2011, 09:46
|
|
|
Zatankowałem do pełna , ustawiłem na samą górę ponad skalę do końca aż poczułem blokadę i nie pokazuje prawidłowo , rezerwa zaczęła mi się świecić dużo wcześniej zanim wskazówka dotarła do kreski rezerwa
W zasadzie aż tak mi to nie przeszkadza bo się przyzwyczaiłem ale wydaje mi się , ze musi być jakiś sposób , żeby to prawidłowo ustawić . |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-06-2011, 14:27
|
|
|
A może wina leży po stronie zegarów?
Porównywałeś czy są takie same?
Może jest jakieś "przesunięcie" |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
piotrekdm1983
Forumowicz
Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 69 Skąd: PIŁA
|
Wysłany: 09-06-2011, 08:37
|
|
|
Masz rację o tym nie pomyślałem , dzisiaj przyłożę oryginalna etykietkę i porównam |
|
|
|
 |
marekpawlak
Nowy Forumowicz zajaczek
Auto: MITSUBISHI COLT V,1300/12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 4 Skąd: Żory
|
Wysłany: 27-07-2011, 08:21
|
|
|
jak ustawisz wskazówkę do samej góry po zatankowaniu paliwa to nic nie da poniewaz dopiero jak przejedziesz jakąs ilosc kilosów to dopiero drgnie i sie opuszcza a nie od razu,mogłeś ja ustawic spróbowac jak ci rezerwa sie zapaliła czy zaczęła mrugać w pozycji zero i wtedy spróbowac zobaczyć jak sie zachowuje/moja subiektywna opinia/i to powinno być najlepsze rozwiązanie bo jak będziesz miał rezerwę to sie automatycznie zapali kontrolka a chyba raczej o to chodzi
pozdrawiam Marek
[ Dodano: 27-07-2011, 08:24 ]
wracajac do tematu mam ochotę również cos porobić z zegarami ,ciakawi mnie bardzo jak ściągałeś te wskazówki? podważając jakoś czy innym sposobem? pomóz bo mam porozbierane zegary i nie moge ruszyc z tematem bo boje sie cos urwać z tyłu jakas membrana,druciki,a japońca nie mam przy sobie żeby poskładał na nowo,he he
pozdro Marek,a apropo wskaźnika poziomu paliwa nic nie ruszałem-intuicja? |
|
|
|
 |
piotrekdm1983
Forumowicz
Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 69 Skąd: PIŁA
|
Wysłany: 27-07-2011, 09:07
|
|
|
Zegary zakupiłem na allegro , mogę na priv wysłać ci dane do allegrowicza który sprzedaje . Zegary idealnie zrobione , ja wybrałem sobie białe zegary z niebieskim podświetleniem , oprócz samych wszystkich zegarów jest też ten kawałek z ikonkami z dołu . Poodkręcałem wszystkie śruby i śrubki , wyciągnąłem cały ten kokpit na biurko , stare tarcze było bardzo łatwo ściągnąć bez zdejmowania wskazówek . Ale te nowe tarcze są dużo grubsze i bardziej sztywne dlatego musiałem ściągnąć wskazówki - rada , złap za ten czarny okrąg pod wskazówką i jak najmocniej ciągnij do siebie jedną ręką , a w tym samym czasie drugą ręką podważaj ten czarny okrąg delikatnie scyzorykiem, złazi wtedy bez problemu ale trzeba się pomęczyć . |
|
|
|
 |
|
|