Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
przepływomierz- problem!
Autor Wiadomość
dawidoski13 
Mitsumaniak

Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 521
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-07-2011, 18:56   przepływomierz- problem!

Przepraszam bo może już gdzieś jest taki problem ale zakładam posta ponieważ naprawdę nie mam czasu szukać, mianowicie znajomy ma carismę 1.6 na gazie i jest taka sprawa, że po wpięciu przepływomierza samochód się dławi, gaśnie itp po prostu na przepływce nie chce chodzić... dodam, że już robiłem przekładkę i to samo... Bardzo Was koledzy proszę o pomoc, sprawa honoru bo obiecałem, że na forum można zawsze liczyć :wink:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-07-2011, 19:10   

Trzeba podpiąc pod komputer i sprawdzić parametry rzeczywiste, przepływomierz jest temu winny, że ustala pewne parametry pomiarowe, po jego wypięciu silnik pracuje na danych zamieszczonych w ECU, trzeba sprawdzić co wprowadza kolizje informacji z tymi od przepływki, że doprowadza do takiego stanu, przy założeniu oczywiście, że przepływka jest sprawna. Sprawdźcie jeszcze drożność układu wydechowego.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
dawidoski13 
Mitsumaniak

Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 521
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-07-2011, 19:19   

Zapomniałem dopisać,że już byliśmy na kompie i zero błędów ...wydech też sprawdzony wszystko szczelne,drożne...nie mam pojęcia co może się dziać, odepnę przepływomierz to jest tak 80% mocy a gdy podepnę to całkowicie kicha nawet się wkręcić nie chce :!: :roll:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-07-2011, 19:30   

Nie błedy a parametry rzeczywiste :roll:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
fito123 
Forumowicz

Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 77
Skąd: Dłutów
Wysłany: 28-07-2011, 19:42   

Czy na benzynie jest tak samo jak na gazie?
 
 
dawidoski13 
Mitsumaniak

Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 521
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-07-2011, 20:07   

hmm dzwoniłem do tego gościa od kompa i powiedział,że parametry są ok :roll:
fito123 napisał/a:
Czy na benzynie jest tak samo jak na gazie?

po przełączeniu na gaz strasznie strzela w kolektor ssący tak strzela,że oż trzeba obudowę z filtra ściągać żeby nie rozwaliło :roll:
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 28-07-2011, 20:30   

dawidoski13, sprawdź szczelność układu dolotowego .
Kiedy był wymieniany filtr powietrza??
Jeżeli dawno to od razu do wymiany.
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-07-2011, 20:48   

Zmień diagnoste, jak mogą być poprawne parametry rzeczywiste jak dochodzi do wybuchu mieszanki w kolektorze :roll:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
fito123 
Forumowicz

Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 77
Skąd: Dłutów
Wysłany: 29-07-2011, 14:26   

robertdg napisał/a:
Zmień diagnoste, jak mogą być poprawne parametry rzeczywiste jak dochodzi do wybuchu mieszanki w kolektorze :roll:


Dokładnie zmień diagnostę :D
Pomijając już to że dochodzi do wybuchu na gazie :D
Ale silnik nie pracuje poprawnie na benzynie , wiec błędy muszą być .
Jak odłączyłeś czujnik masy powietrza to z pewnością pokazywał że brak odczytu z czujnika i w ten czas w ów czas silnik pracuje chyba w trybie awaryjnym , pewien nie jestem.
Pozdrawiam.
 
 
dawidoski13 
Mitsumaniak

Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 521
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-07-2011, 19:32   

Ech ja już nie wiem chyba się poddam chyba macie racje z tym diagnostą :wink:
A dzisiaj zauważyłem jeszcze jedną rzecz nie wiem czy jest to powiązane z tą przepływką mianowicie po delikatnym wciśnięciu gazu powinno wskazywać jakieś 2 tys obrotów a obrotomierz pokazuje od razu 5 - 5,5 tys :?:
 
 
fito123 
Forumowicz

Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 77
Skąd: Dłutów
Wysłany: 29-07-2011, 21:07   

A silnik ma faktycznie te 5-5,5k obrotów? czy słychać że jednak mniej a obrotomierz przekłamuje?
 
 
dawidoski13 
Mitsumaniak

Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 521
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-07-2011, 09:55   

fito123 napisał/a:
czy słychać że jednak mniej a obrotomierz przekłamuje?


Dokładnie tak!
 
 
fito123 
Forumowicz

Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 77
Skąd: Dłutów
Wysłany: 30-07-2011, 19:28   

dawidoski13 napisał/a:
Dokładnie tak!


Padnięty moduł zapłonu (czujnik zapłonu)
Podmienić ,sprawdzić .
Zawsze mogę się mylić :P
Postępowanie
1. Odłącz aku żeby zrobić reset.
2.Podłącz czujnik masy powietrza .
3 Podmień czujnik zapłonu i podłącz aku .
4 Engine Test :P
5 Pozdrawiam.
 
 
dawidoski13 
Mitsumaniak

Auto: Galant SE 98'2.0 16V LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 521
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-07-2011, 12:32   

Dzięki jutro tak zrobię...
 
 
krzepa1701 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 16V B/G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 8
Skąd: ck
Wysłany: 31-07-2011, 13:47   

Jeżeli strzela w kolektor ssący to od tego mogła paść przepławka tak samo było u mnie a po drugie jeżeli po przełączeniu na gaz nie będzie chodził to masz problem z instalacją lpg a po odpięciu przepływomierza może mieć 80 % mocy tylko dlatego ze jest nie szczelna obudowa filtra powietrza zalecam wymianę przepływomierza( ok 100zł na allegro pasuje od volvo s40) i naprawę instalacji gazowej w dobrym punkcie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.