 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem wysokie nierównomierne obroty colt |
Autor |
Wiadomość |
melo102
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2011 Posty: 3 Skąd: mława
|
Wysłany: 24-07-2011, 23:37 Problem wysokie nierównomierne obroty colt
|
|
|
Witam potrzebuje pomocy w zdiagnozowaniu problemu , Wielkie dzięki za sugestie .
Od niedawna posiadam colta 1.3 , mam problem z obrotami : są zbyt wysokie zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku . Gdy silnik rozgrzeje się lekko obroty spadną z ok. 1700 do ok. 1300 ale to i tak za dużo no i do tego silnik nie pracuje równomiernie .Próbowałem wypiąć jedna z kostek czujnika czy regulatora i zmienić delikatnie położenie czujnika położenia przepustnicy - rezultat obroty spadają do ok 600 ale wciąż są się wahają +- 50 obr/min. Silnik krokowy , przepływomierz ??? jak usunąć problem |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-07-2011, 10:31
|
|
|
Ustaw wszystko tak jak było, odkręć przepustnicę i porządnie umyj wewnątrz jakimś rozpuszczalnikiem. Jak to zrobisz napisz jakie są efekty. |
|
|
|
 |
melo102
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2011 Posty: 3 Skąd: mława
|
Wysłany: 27-07-2011, 17:07
|
|
|
Dzięki , za odp. Już próbowałem wyjąć przepustnice przemywałem benzyną na tyle na ile mogłem , chciałem odkręcić jeszcze chyba to jest ,, silniczek krokowy ,, czy jakiś czujnik przepływy cieczy ale jedna śruba mi się omkneła i odpuściłem sobie ale może powinienem jeszcze i do tego zajrzeć odkręcić i przeczyścić . Zerknij na link to coś w czarnej obudowie po lewej stronie jak silniczek wygląda.
http://cdn4.asteroid.pl/c...948517_1024.jpg
po zamontowaniu i podpięciu wszystkich kostek bez zmian obroty wciąż wysokie .
Jak już pisałem wcześniej wyjmując jedną z kostek od jakiegoś czujnika na górze kolektora dolotu powietrza ,, plastikowy trzpień z trzema otworkami ,,- nie wiem co to ??? chyba udało mi się zmniejszyć obroty do ok. 600 ale za to ssanie nie działa no i nie wiem czy jak będę tak jeździł czy będzie więcej palił no i czy nic się gorszego z silnikiem nie stanie .
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-07-2011, 23:46
|
|
|
melo102 napisał/a: | http://cdn4.asteroid.pl/c...948517_1024.jpg | Tak, to silniczek krokowy. Odkręć i wyczyść. melo102 napisał/a: | wyjmując jedną z kostek od jakiegoś czujnika na górze kolektora dolotu powietrza ,, plastikowy trzpień z trzema otworkami ,,- nie wiem co to ??? chyba udało mi się zmniejszyć obroty do ok. 600 | Nie wiem czy to nie czujnik MAP, czy coś takiego. Silnik 1.3 nie posiada przepływomierza, w zamian ma taki czujnik. Zdarza się ich uszkodzenie, ale nie pamietam jakie są objawy. Poczekaj aż odezwie się ktoś kto miał z tym styczność. |
|
|
|
 |
melo102
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2011 Posty: 3 Skąd: mława
|
Wysłany: 28-07-2011, 23:22
|
|
|
Oki. Dzięki |
|
|
|
 |
|
|