Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
15-10-2007, 00:14
Gdzie ten czujnik temperatury odpowiedzialny ssanie??
Autor Wiadomość
SebaD
[Usunięty]

  Wysłany: 19-11-2006, 08:47   Gdzie ten czujnik temperatury odpowiedzialny ssanie??

witam

Gdzie znajduje się czujnik temperatury odpowiedzialny za ssanie?? Przejrzałem serwisówkę, ale nie znalazłem. Proszę o pomoc.

Pytam, bo wydaje mi się że ssanie mi nie działa. Jak włączę np światła to spadają mi obroty i nie podwyższają się. Tak samo jest jak odpoale silnik i mam powiedzmy 1000obr to po zagrzaniu też mam na luzie 1000obr

Może macie jakieś sugestie??

pozdro
SebaD
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-11-2006, 12:17   

SebaD, masz już ponad 50 postów a nie chce Ci się poszukać... :roll:

Górny wąż od chłodnicy idzie do termostatu, pod termostatem 2 czujniki. Ten z 2 końcówkami to od "ssania"
O czyszczeniu przepustnicy i regulacji wolnych obr ze str Krzyzaka nie pisze bo to chyba jasne :wink:
 
 
SebaD
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2006, 12:24   

witam
Wiesz z tym szukaniem to różnie bywa... Na forum nie znalazłem konkretnej odpowiedzi, bo jakoś wszyscy wiedzieli gdzie to się znajduje, tylko ja jakiś inny jestem :-)

Jeśli chodzi o moje umiejętności mechanika, to są one bardzoo okrojone... Z zawodu jestem elektronikiem, z czego jestem dumny. A z mechaniki też się podciągne, wszystko w swoim czasie

dzięki za info

pozdro
SebaD
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 19-11-2006, 14:13   

SebaD napisał/a:
Jak włączę np światła to spadają mi obroty i nie podwyższają się

Oj, coś mi to wygląda na krokowca...
Piszesz, że nie masz ssania. U mnie też nie było. I nic nie wymieniałem. Pomogła regulacja obrotów i ustawienie TPS-u. Ale 1000 obrotów to za dużo. Zanim zaczniesz cokolwiek wymieniać, zacznij od czyszczenia przepustnicy i PEŁNEJ regulacji obrotów. Później możesz ewentualnie spróbować wyczyścić silniczek krokowy. Jak nie pomoże, to dopiero wtedy wymień czujnik temperatury.
 
 
 
SebaD
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2006, 19:26   

ok, zrobię to napewno
Automat jakie powien mieć obroty na wolnych??
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 19-11-2006, 19:51   

SebaD napisał/a:
ok, zrobię to napewno
Automat jakie powien mieć obroty na wolnych??

takie same jak z przekładnia ręczna, ja mam ok 800, (na MMCd 781 lub 812)

a przy okazji: masz dwa wentylatory na chłodnicy?
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
SebaD
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2006, 19:56   

mam tylko jeden wentyl

A te 800obr to na N tak??
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 19-11-2006, 20:07   

SebaD napisał/a:
Automat jakie powien mieć obroty na wolnych??

Zależnie od samochodu te obroty. Ale przeważnie jest to ok.800 RPM, tak jak pisze Tomusn. I te obroty są na N i na P. Na masce, od strony silnika ja mam u siebie taką naklejkę, gdzie są zalecane obroty, kąt wyprzedzenia zapłonu itd. Poszukaj takiej naklejki u siebie, a wszystkiego się dowiesz.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
tom65
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2006, 20:10   

u ciebie to tak jak kolega kamilek określił - sprawdzić wymyć nasmarowac nie tyle silnik krokowy ( niby krokowy) co jego przekładnie - pisałem o tym w lancerach (uwaga zaklinam na wszystko do smarowania użyj smaru teflonowego białego- sklep z elektroniką )
 
 
SebaD
[Usunięty]

Wysłany: 20-11-2006, 07:23   

Witam

Dzisiaj po południu przeprowadze najpierw te czynności. Powiadomię was o rezultatach!

pozdro
SebaD

[ Dodano: 22-11-2006, 19:11 ]
Witam
Cuda się dzieją, po przeprowadzeniu regulacji wg opisu Krzyżaka, autko całkowicie się inaczej zachowuje. Obroty ustawiłem na 850 i ssanie się pojawiło. Aż miło było posłuchać!!! Autko nie gaśnie na zimnym silniku.
Poprostu super

ps. Ciekawe czy spalanie mi też spadnie.

Dzięki chłopaki za cenne wskazówki!!!

Chciałem także gorąco podziękować Krzyżakowi!!! Gdyby nie jego stronka...

pozdro
SebaD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.