|
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
nowy użytkownik czyli litania niewiedzy |
Autor |
Wiadomość |
Wuzlasu
Nowy Forumowicz
Auto: Space Runner 1.8 16v
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 16-08-2011, 16:18 nowy użytkownik czyli litania niewiedzy
|
|
|
Po pierwsze: przejrzałem całe forum MSR, sporo się dowiedziałem (dzięki...), ale i tak jestem jeszcze zielony.
W kwietniu br. posiadłem MSR 94 (pierwsza rej. 95) z silniczkiem 1.8 16v. Jako, że nie pierwsze to moje auto, najpierw chciałem go osłuchać, żeby problemy zebrać do kupy.
I tak:
1. oczywiście i u mnie występuje problem z falującymi obrotami, dzięki podpowiedziom postaram się sobie z tym poradzić... Dziwne jest to, ze czasem ten problem występuje, czasem nie, bez wyraźnej cechy wspólnej.
2. mam nieodparte wrażenie, ze silnik jest zalewany paliwem (zaczyna jechać dopiero przy wyższych obrotach - poniżej 2500 szarpie, dławi się, przy hamowaniu silnikiem przez chwilę auto zamiast zwalniać - przyspiesza, dopiero jakby po przepaleniu zapasu zaczyna zachowywać się w miarę normalnie).
3. przy pierwszych wymianach w aucie (filtry, olej, świece, przewody WN) dowiedziałem się, że świece "sklepane" są do przerwy 0,4-0,45 mm. Tak chyba nie powinno być? Nowe świece, wkręcone bez takiego zabiegu praktycznie nie chcą współpracować. Auto zachowuje się jakby chodziło na 3 lub 2 gary! O co to może chodzić? Czyżby coś wspólnego z pkt. 2?
4. kopułka i palec też wymienione - zmian nie ma