Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
WIELKI PROBLEM Z SILNIKIEM
Autor Wiadomość
rafii88 
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 76
Skąd: Malczyce
  Wysłany: 22-08-2011, 20:47   WIELKI PROBLEM Z SILNIKIEM

Witam ponownie tym razem potrzebuję pomocy ponieważ wczoraj jadąc autostradą z prędkością ok. 130km/h najpierw szczeliła mi chłodnica ale nie zauważyłem tego od razu i jechałem jeszcze jakieś 500m najpierw brakło mocy w aucie a następnie jak wrzuciłem "luz" zgasł i doturlałem sie do pierwszej zatoczki.
:cry: POMOCY!!!!!!!!!!!!!!! :cry:
Czy mógłby ktoś mi doradzić co mogło się stać?
Moje propozycje:
- pękły pierścienie
- wywiało uszczelkę pod głowicą
- jedno i drugie
Proszę o pomoc i porady czy nie lepiej wymienić silnik niż naprawiać stary?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-08-2011, 20:56   

Rozsadziło chłodnice i płyn mógł zalać instalacje elektryczną, trzeba pomierzyć silnik i dowiedzieć się dlaczego tak sie stało i czy nic się wiecej poza chłodnica nie uszkodziło.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rafii88 
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 76
Skąd: Malczyce
Wysłany: 22-08-2011, 21:10   

Ale jak pomierzyć silnik? Rozrusznik kręci na świecach jest iskra i wydaje mi się że to nie jest wina elektryki tylko silnika bo rozrusznik kreci bez najmniejszych oporów tak jakby nie było ciśnienia na tłokach :(
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-08-2011, 21:19   

Sprawdzić ciśnienie w cylindrach
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rafii88 
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 76
Skąd: Malczyce
Wysłany: 22-08-2011, 22:09   

Ale jak pomierzyć silnik? Rozrusznik kręci na świecach jest iskra i wydaje mi się że to nie jest wina elektryki tylko silnika bo rozrusznik kreci bez najmniejszych oporów tak jakby nie było ciśnienia na tłokach :(
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-08-2011, 22:13   

Jak nie wiesz jak to oddaj auto do mechanika, on zapewne ma stosowny do tego sprzęt
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rafii88 
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 76
Skąd: Malczyce
Wysłany: 23-08-2011, 16:26   

No to wiem jutro będę miał zegar do mierzenia ciśnienia i sprawdzę którędy ucieka cinienie :D

[ Dodano: 25-08-2011, 17:08 ]
Jednak nie dostałem nigdzie tego zegara do mierzenia ciśnienia i na weekend zabieram się do rozbierania silnika.
Najpierw chcę sprawdzić czy to uszczelka i czy nie zdeformowało głowicy jeżeli tak lub poszły pierścienie to wymieniam silnik.

[ Dodano: 29-08-2011, 12:54 ]
Rozebrałem silnik i okazało sie najgorsze :( zapiekły sie pierścienie na tłokach i wymieniam silnik nie ma sensu robić tego silnika. Znalazłem silnik za 600zł i jade po niego w sobotę. Mam za to do sprzedania głowice oraz dół silnika z zapieczonymi pierścieniami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.