Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Wymiana łożyska koła
Autor Wiadomość
M@teusz607 
Forumowicz
M@teusz607

Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 198
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 26-08-2011, 20:35   [Cari 1.6] Wymiana łożyska koła

Co tu gadać, ręce opadają. Doszłem do tego etapu: http://www.fotosik.pl/pok...458a0b8269.html w miejscu oznaczonym strzałką przykładam ściągacz, kręce ile się da i jeszcze trochę, delikatnie mówiąc "mocno uderzam" w ściągacz żeby coś sie ruszyło i nic. Czyżbym o czymś zapomniał? wachacz oczywiście odkręcony.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-08-2011, 11:01   

Odkręciłeś 4 śruby od piasty łożyska z tyłu?
 
 
M@teusz607 
Forumowicz
M@teusz607

Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 198
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 27-08-2011, 16:44   

:shock: nie? zaraz zrobie drugie podejście jeśli znajde te śruby
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-08-2011, 11:47   

Tam nie ma żadnych śrub do piasty, tutaj występuje monowahacz, trzeba zdemontować całą zwrotnice, uprzednio starająć się wypchnąć choć odrobinę przegub z piasty, odkręcić mocowanie McPhersona, końcówke drążka kierowniczego oraz dolny sworzeń, zwrotnica na prase - wypychamy piaste, ściagamy zabezpieczenie łożyska, wypychamy łożysko, zakładamy nowe łożysko, zakładamy zabezpieczenie, demontujemy pierścień z piasty (zawsze zostaje się po łożysku), czyścimy osadzenie piasty, prasujemy do łożyska, montujemy wszystko na aucie w odwrotnej kolejności.

Jak nie daje rady wybioć przegubu z piasty:
Spuszczamy olej ze skrzyni, odkrecamy 3śruby manszety przy skrzyni, demontujemy zwrotnice razem z półosią, męczymy się na prasie aby się jej pozbyć.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
M@teusz607 
Forumowicz
M@teusz607

Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 198
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 28-08-2011, 22:54   

Czyli jednak bedzie ciężko... albo oddam samochód mechanikowi i niech on sie męczy :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.