 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] Wymiana łożyska koła |
Autor |
Wiadomość |
M@teusz607
Forumowicz M@teusz607
Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 198 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 26-08-2011, 20:35 [Cari 1.6] Wymiana łożyska koła
|
|
|
Co tu gadać, ręce opadają. Doszłem do tego etapu: http://www.fotosik.pl/pok...458a0b8269.html w miejscu oznaczonym strzałką przykładam ściągacz, kręce ile się da i jeszcze trochę, delikatnie mówiąc "mocno uderzam" w ściągacz żeby coś sie ruszyło i nic. Czyżbym o czymś zapomniał? wachacz oczywiście odkręcony. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-08-2011, 11:01
|
|
|
Odkręciłeś 4 śruby od piasty łożyska z tyłu? |
|
|
|
 |
M@teusz607
Forumowicz M@teusz607
Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 198 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 27-08-2011, 16:44
|
|
|
nie? zaraz zrobie drugie podejście jeśli znajde te śruby |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-08-2011, 11:47
|
|
|
Tam nie ma żadnych śrub do piasty, tutaj występuje monowahacz, trzeba zdemontować całą zwrotnice, uprzednio starająć się wypchnąć choć odrobinę przegub z piasty, odkręcić mocowanie McPhersona, końcówke drążka kierowniczego oraz dolny sworzeń, zwrotnica na prase - wypychamy piaste, ściagamy zabezpieczenie łożyska, wypychamy łożysko, zakładamy nowe łożysko, zakładamy zabezpieczenie, demontujemy pierścień z piasty (zawsze zostaje się po łożysku), czyścimy osadzenie piasty, prasujemy do łożyska, montujemy wszystko na aucie w odwrotnej kolejności.
Jak nie daje rady wybioć przegubu z piasty:
Spuszczamy olej ze skrzyni, odkrecamy 3śruby manszety przy skrzyni, demontujemy zwrotnice razem z półosią, męczymy się na prasie aby się jej pozbyć. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
M@teusz607
Forumowicz M@teusz607
Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 198 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 28-08-2011, 22:54
|
|
|
Czyli jednak bedzie ciężko... albo oddam samochód mechanikowi i niech on sie męczy |
|
|
|
 |
|
|