 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CAxA] usterka dwa w jednym !!! (jazda na gazie i ładowanie |
Autor |
Wiadomość |
arutio
Nowy Forumowicz
Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 11 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21-08-2011, 00:57 [CAxA] usterka dwa w jednym !!! (jazda na gazie i ładowanie
|
|
|
Witam,
mam ogromną prośbę o podpowiedź. W moim Colcie nastąpiła jednocześnie awaria, która objawia się w tym, że:
1) samochód odpala i pracuje na benzynie bez żadnego poblemu, natomiast po zgaszeniu silnika i jego pononym uruchomieniu gdy jest "ciepły" dławi się i gaśnie na gazie LPG (gdy uruchomię go ponownie na benzynie pracuje bez zarzutów).
2) nie ma ładowania akumulatora
proszę o wskazówki czy to zbieg okoliczności oraz podpowiedzi co może być przyczyną szczególnie tego gaśnięcia na "gazie" (gdyby problem tkwił w samej instalacji LPG pewnie silnik nie palił by od poczatku, albo wykazywał jakieś "problemy" w trakcie dłuższej jazdy, a nie dpiero po ponownym odpaleniu na standardowo ciepłym silniku).
Z góry dziękuje za pomoc i POZDRAWIAM (i narazie jeżdżę na benzynie po 5,09 wrrrrr maksymalnie 3 kursy do pracy, aż do rozładowania akumulatora)... |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 04-09-2011, 13:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
grzeniek
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM 1998 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: Sierpc
|
Wysłany: 28-08-2011, 10:19
|
|
|
Zbieg okoliczności albo i nie, zacznij od alternatora, najpierw najprostsze, bezpiecznik od ładowania, jak nie to regulator, diody, szczotki wirnik, stojan do sprawdzenia po koleji zaczynając od diód i szczotek, z gazem to problem prawie napewno w instalacji, choć niewykluczone że przy małym prądzie cewki (elektrozawory) nie dają rady i otwierają się na chwile po czym zamykają, dławi się i gaśnie, dlatego zacznij od alternatora, sama instalacja nie jest skomplikowana, jak alternator nie pomoże, to parownik(membramy i zaworki), filtry, ewentualnie już taki extreme to wielozawór w butli, miłego grzebania. |
_________________ Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i powali doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
|
|