Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] usterka dwa w jednym !!! (jazda na gazie i ładowanie
Autor Wiadomość
arutio 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-08-2011, 00:57   [CAxA] usterka dwa w jednym !!! (jazda na gazie i ładowanie

Witam,
mam ogromną prośbę o podpowiedź. W moim Colcie nastąpiła jednocześnie awaria, która objawia się w tym, że:
1) samochód odpala i pracuje na benzynie bez żadnego poblemu, natomiast po zgaszeniu silnika i jego pononym uruchomieniu gdy jest "ciepły" dławi się i gaśnie na gazie LPG (gdy uruchomię go ponownie na benzynie pracuje bez zarzutów).
2) nie ma ładowania akumulatora
proszę o wskazówki czy to zbieg okoliczności oraz podpowiedzi co może być przyczyną szczególnie tego gaśnięcia na "gazie" (gdyby problem tkwił w samej instalacji LPG pewnie silnik nie palił by od poczatku, albo wykazywał jakieś "problemy" w trakcie dłuższej jazdy, a nie dpiero po ponownym odpaleniu na standardowo ciepłym silniku).
Z góry dziękuje za pomoc i POZDRAWIAM (i narazie jeżdżę na benzynie po 5,09 wrrrrr maksymalnie 3 kursy do pracy, aż do rozładowania akumulatora)...
Ostatnio zmieniony przez karolgt 04-09-2011, 13:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
grzeniek 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM 1998 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 40
Skąd: Sierpc
Wysłany: 28-08-2011, 10:19   

Zbieg okoliczności albo i nie, zacznij od alternatora, najpierw najprostsze, bezpiecznik od ładowania, jak nie to regulator, diody, szczotki wirnik, stojan do sprawdzenia po koleji zaczynając od diód i szczotek, z gazem to problem prawie napewno w instalacji, choć niewykluczone że przy małym prądzie cewki (elektrozawory) nie dają rady i otwierają się na chwile po czym zamykają, dławi się i gaśnie, dlatego zacznij od alternatora, sama instalacja nie jest skomplikowana, jak alternator nie pomoże, to parownik(membramy i zaworki), filtry, ewentualnie już taki extreme to wielozawór w butli, miłego grzebania.
_________________
Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i powali doświadczeniem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.