Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Prosze o pomoc: Blad 41 THRT VAL SOL
Autor Wiadomość
Screw78 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi L200 2.5TD 2003
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 52
Skąd: Dublin
Wysłany: 10-09-2011, 17:33   Prosze o pomoc: Blad 41 THRT VAL SOL

Prosze o wyjasnienie co to jest za blad 41 THRT VAL SOL, ktory pokazuje mi sie po remoncie silnika w Mitsubishi L200 K74T z 2003 roku, silnik 4D56 2.5 TD 115KM. Swieci sie takze kontrolka silnika. Jak to mozna usunac ?
W internecie znalazlem tylko, ze jest to zwiazane z wtryskami ale nic wiecej na ten temat.
_________________
4x4
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-09-2011, 21:33   Re: Prosze o pomoc: Blad 41 THRT VAL SOL

Screw78 napisał/a:
Prosze o wyjasnienie co to jest za blad 41 THRT VAL SOL, ktory pokazuje mi sie po remoncie silnika w Mitsubishi L200 K74T z 2003 roku, silnik 4D56 2.5 TD 115KM. Swieci sie takze kontrolka silnika. Jak to mozna usunac ?
W internecie znalazlem tylko, ze jest to zwiazane z wtryskami ale nic wiecej na ten temat.

prawdopodobnie jeden z elektrozaworów, być może ten na pokrywie zaworów, brązowy.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 10-09-2011, 23:26   

Sprawdź wężyki podciśnieniowe, szczególnie ten idący do kolektora dolotowego - często się zapycha
 
 
Screw78 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi L200 2.5TD 2003
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 52
Skąd: Dublin
Wysłany: 11-09-2011, 11:46   

Dzieki, sprawdze to, wczoraj juz sam znalazlem jedna usterke, mianowicie nie mial mocy i strasznie kopcil na czarno, komputer szalal i wykazywal pelno dziwnych bledow. Czytalem tu na forum duzo o podcisnieniu no i zamienilem ze soba dwa wezyki, ktore moim zdaniem wygladaly nie tak jak trzeba podlaczone no i od razu turbina zaczela pracowac i odzyskal duzo mocy, wszystkie pozostale bledy zniknely, tylko pozostal ten jeden, z ktorym diagnosta nie mogl sobie poradzic. Zaraz sie wezme za "przepychanie" wszystkich wezykow i mam nadzieje, ze to bedzie tylko to :) a jak nie to wymienie ten elektrozawor.
_________________
4x4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.