Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zmiana filtrów i problemy jak zimny
Autor Wiadomość
kkriss 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Prius
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 402
Skąd: Chotomów
Wysłany: 16-09-2011, 11:01   zmiana filtrów i problemy jak zimny

Witam
Zmieniłem filtry w sekwencji w galu i teraz jak zimny to biedak prawie gaśnie jak stoi na D lub P. Dopiero jak się porządnie rozgrzeje to jest ok. Pozatym jest wszystko ok.
Czego może być wina? trefne filtry?
Filtry nawet nie wiem jakie bo zmieniałem u gazownika a sam na tym się nie znam.

Wcześniej było wszystko miodzio.
Byłem u gazownika to w sumie nie wie czego przyczyna, podejrzewa wtryski, ale coś mi się wydaje, że szuka wymówki.
_________________
Było: Lancer 1.5 92r., Carisma 2000r. [1.8 GDI ASB]., Galant 2.5 ASB 99r. kombi
 
 
 
bladerunner 
Forumowicz


Auto: MSR'97B+G,zafirA,HondaStream
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 82
Skąd: Lublin
Wysłany: 16-09-2011, 12:27   

Nie jestem ekspertem, ale powtórzę tylko to, co powiedział mój gazownik, a mianowicie,że czasami, jeżeli filtry nie były wymienione na czas to wtryskiwacze wymagają czyszczenia.
Ciśnij gazownika-wcześniej było dobrze, teraz jest źle, więc niech coś z tym zrobi. No chyba,że przejeździłeś na filtrach ponad kilkanaście tysięcy, wtedy może to być twoje zaniedbanie.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-09-2011, 10:34   

kkriss, jakie założyłeś filtry? Czy takie same jak były, czy inne? Filtry mają różną przepuszczalność i kiedy zmienia się na inny typ to trzeba zerknąć w ustawienia map. Poza tym zerknij czy są założone w dobrą stronę. Może gaz płynie pod prąd.

Jeśli przed wymianą działał dobrze, to czemu teraz nagle wtryski?
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 21-09-2011, 11:41   

kkriss, mialem podobny przypadek.
Filtr MJ (chyba) z czujnikiem temp. Wklad zostal tak niezrecznie wymieniony ze oblamaly sie kable czujnika. Byla duzo wyzsza temp. niz rzeczywiscie na dworze. Przy brudnych wtryskach / gazie zaczelo rzucac bo sie wtryski "kleiły".
Ale to gaziarz powinien zauwazyc jakby to to bylo, bo pewnie sie podpinal po wymianie :?:
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-10-2011, 19:21   

Ktoś jest tu dupa. Na pewno ten co wymieniał filtry. Powinien sprawdzić parametry działania przed wymiana i po. A jak teraz jest problem to tylko wystarczy podpiąć komputer na 5 minut i wszystko będzie jasne, należy na zimnym sprawdzić poszczególne parametry a następnie poszczególne wtryskiwacze gazowe. Jeżeli filtry byłyby źle założone i zmieniłaby się przepustowość to na zimnym chodziłby lepiej niż na gorącym. Mimo wszystko, ze na zimnym silniku jest większe zapotrzebowanie na paliwo to i tak zimny gaz ma większą gęstość i objętościowo potrzeba go mniej niż gazu gorącego, który to z kolei jest rzadszy i wtryskiwacz musi być dłużej otwarty aby wtrysnąć potrzebną dawkę gazu. Nie ma to jak stag, podłączasz kompa i masz jak na dłoni co się dzieje z instalką.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
kkriss 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Prius
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 402
Skąd: Chotomów
Wysłany: 16-10-2011, 07:43   

tego gazownika już będę omijać szerokim łukiem, a problem sam się rozwiązał, po przejechaniu ponad 1 tyś km działa jak wcześniej tzn bezproblemowo.
_________________
Było: Lancer 1.5 92r., Carisma 2000r. [1.8 GDI ASB]., Galant 2.5 ASB 99r. kombi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.