 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
zmiana filtrów i problemy jak zimny |
Autor |
Wiadomość |
kkriss
Mitsumaniak

Auto: Toyota Prius
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 402 Skąd: Chotomów
|
Wysłany: 16-09-2011, 11:01 zmiana filtrów i problemy jak zimny
|
|
|
Witam
Zmieniłem filtry w sekwencji w galu i teraz jak zimny to biedak prawie gaśnie jak stoi na D lub P. Dopiero jak się porządnie rozgrzeje to jest ok. Pozatym jest wszystko ok.
Czego może być wina? trefne filtry?
Filtry nawet nie wiem jakie bo zmieniałem u gazownika a sam na tym się nie znam.
Wcześniej było wszystko miodzio.
Byłem u gazownika to w sumie nie wie czego przyczyna, podejrzewa wtryski, ale coś mi się wydaje, że szuka wymówki. |
_________________ Było: Lancer 1.5 92r., Carisma 2000r. [1.8 GDI ASB]., Galant 2.5 ASB 99r. kombi |
|
|
|
 |
bladerunner
Forumowicz

Auto: MSR'97B+G,zafirA,HondaStream
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 82 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-09-2011, 12:27
|
|
|
Nie jestem ekspertem, ale powtórzę tylko to, co powiedział mój gazownik, a mianowicie,że czasami, jeżeli filtry nie były wymienione na czas to wtryskiwacze wymagają czyszczenia.
Ciśnij gazownika-wcześniej było dobrze, teraz jest źle, więc niech coś z tym zrobi. No chyba,że przejeździłeś na filtrach ponad kilkanaście tysięcy, wtedy może to być twoje zaniedbanie. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 21-09-2011, 10:34
|
|
|
kkriss, jakie założyłeś filtry? Czy takie same jak były, czy inne? Filtry mają różną przepuszczalność i kiedy zmienia się na inny typ to trzeba zerknąć w ustawienia map. Poza tym zerknij czy są założone w dobrą stronę. Może gaz płynie pod prąd.
Jeśli przed wymianą działał dobrze, to czemu teraz nagle wtryski? |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 21-09-2011, 11:41
|
|
|
kkriss, mialem podobny przypadek.
Filtr MJ (chyba) z czujnikiem temp. Wklad zostal tak niezrecznie wymieniony ze oblamaly sie kable czujnika. Byla duzo wyzsza temp. niz rzeczywiscie na dworze. Przy brudnych wtryskach / gazie zaczelo rzucac bo sie wtryski "kleiły".
Ale to gaziarz powinien zauwazyc jakby to to bylo, bo pewnie sie podpinal po wymianie |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-10-2011, 19:21
|
|
|
Ktoś jest tu dupa. Na pewno ten co wymieniał filtry. Powinien sprawdzić parametry działania przed wymiana i po. A jak teraz jest problem to tylko wystarczy podpiąć komputer na 5 minut i wszystko będzie jasne, należy na zimnym sprawdzić poszczególne parametry a następnie poszczególne wtryskiwacze gazowe. Jeżeli filtry byłyby źle założone i zmieniłaby się przepustowość to na zimnym chodziłby lepiej niż na gorącym. Mimo wszystko, ze na zimnym silniku jest większe zapotrzebowanie na paliwo to i tak zimny gaz ma większą gęstość i objętościowo potrzeba go mniej niż gazu gorącego, który to z kolei jest rzadszy i wtryskiwacz musi być dłużej otwarty aby wtrysnąć potrzebną dawkę gazu. Nie ma to jak stag, podłączasz kompa i masz jak na dłoni co się dzieje z instalką. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
kkriss
Mitsumaniak

Auto: Toyota Prius
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 402 Skąd: Chotomów
|
Wysłany: 16-10-2011, 07:43
|
|
|
tego gazownika już będę omijać szerokim łukiem, a problem sam się rozwiązał, po przejechaniu ponad 1 tyś km działa jak wcześniej tzn bezproblemowo. |
_________________ Było: Lancer 1.5 92r., Carisma 2000r. [1.8 GDI ASB]., Galant 2.5 ASB 99r. kombi |
|
|
|
 |
|
|