Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 17:31
Spryskiwacze lamp
Autor Wiadomość
franki100 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 27
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 30-09-2009, 09:01   Spryskiwacze lamp

Wie ktos moze jak naprawic spryskiwacze lamp???
_________________
...Gume pali brat, to jest mój świat...
 
 
 
Szymon82 
Mitsumaniak
Szymon

Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
Wysłany: 30-09-2009, 11:38   

Opisz jakie masz objawy? Czy jak naciśniesz przycisk przy włączonych światłach słychać w środku jakieś cyknięcie czy głucho, czy słychać silniczek pod zbiornikiem spryskiwaczy reflektorów? U mnie wystarczyło uruchomić silniczek - zardzewiał w środku i nie miał siły obrócić. Długo nie mogłem go rozruszać - w końcu włożyłem ten trzpień metalowy w małe imadełko i ostukałem przez to imadełko - puściło. Musiałem użyć silikonu do uszczelnienia bo ciekło po złożeniu, i działa do dziś :) Zacząłbym od wymontowania silniczka i sprawdzenia czy w ogóle się kręci.

pozdrawiam
_________________

 
 
 
adpiekar 
Forumowicz

Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 130
Skąd: Mordy
Wysłany: 30-09-2009, 11:57   

U mnie to samo było,po włączeniu przygasały kontrolki ale silniczek nie kręcił i słychać było cyknięcie przekaźnika ,po wyczyszczeniu silniczka i rozruszaniu wałka zaczął kręcić.
 
 
franki100 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 27
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 30-09-2009, 13:31   

Słychać cyknięcie ale nie leci:P A powiedzcie mi to bedzie ten silniczek pod zbiorniczkiem od strony kierowcy bo od strony pasazera jest zbiorniczek do spryskiwaczy do szyb. Jesli cos pomylilem poprawcie mnie:)
_________________
...Gume pali brat, to jest mój świat...
 
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 30-09-2009, 14:44   

Tak od strony kierowcy.
 
 
grzess81
[Usunięty]

Wysłany: 09-10-2009, 08:44   

a ma ktos moze do sprzedania zaworki do spryskiwaczy te co sa pod lampami pod zderzekiem bo moje przeciekaja ?
 
 
SzymonSigmaLbn 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma '92 3.0v6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 10
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-11-2009, 17:42   

a te charakterystyczne stuknięcie po stronie pasażera to przekaźnik? Swoją drogą ciekawe dlaczego zbiorniczek spryskiwaczy szyb ma kolo 3 litrów pojemności a spryskiwaczy lamp więcej.
_________________
**Sigma4fun3.0v6**
 
 
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
Wysłany: 15-11-2009, 17:59   

SzymonSigmaLbn, Tak to przekaźnik,a zbiorniczek dlatego jest większy od lamp bo przy lampach są dużo większe dysze i pompa wysokiego ciśnienia więc ten płyn przy lampach znika 2x szybciej niż od spryskiwaczy szyb.
p.s też potrzebuję te zaworki do spryskiwaczy lamp jak by ktoś miał chętnie kupię.

[ Dodano: 15-11-2009, 18:02 ]
u mnie nie łączyły tylko styki w kostce od pompki po wyczyszczeniu działa.
_________________
Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 
 
adrbad 
Nowy Forumowicz

Auto: sigma
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 4
Skąd: Gliwice
Wysłany: 15-11-2009, 18:42   

W moim przypadku nie udało się już odratować silniczka pompki spryskiwaczy leflektorów.
Korozja zrobiła swoje, podczas rozbierania trzeba było użyć młotka.
Mam już nowy komplet, niestety silniczek również nie kręci i cieknie.

Jedno pytanie czy ten czujnik na korku wlewu płynu może wyłączyć silniczek przy niskim stanie płynu w zbiorniku?
Pozdrawiam!
 
 
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
Wysłany: 15-11-2009, 19:40   

adrbad, nie ten czujnik tylko zapala kontrolkę.
_________________
Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 
 
slawekdr 
Forumowicz

Auto: Sigma Wagon 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-12-2009, 21:03   

Hej
Ja w weekend również zabrałem się za spryskiwacze reflektorów. Niestety Sigma ma szkła reflektorów skierowane pod skosem w kierunku drogi - że codziennie trzeba czyścić lampy. Stąd walka ze spryskiwaczami.
I co - okazało się, że silniczek nie działa. Zardzewiał - ciekło przez uszczelkę gumową na wałek (z tego co widzę to typowe).
I tu pytanie - da się od czegoś dopasować? Co kupić w zamian? Szukać używki? Poradźcie proszę.

Pozdrawiam
S.
_________________
Przygoda z Tytanikiem....
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2009, 06:34   

slawekdr, niestety od niczego nie podpasujesz, musisz szukać używki od sigmy pytaj forumowiczów może ktoś ma, możesz zapytać Zajc3w, lub Krzysiek65 powinni mieć używane
 
 
Szymon82 
Mitsumaniak
Szymon

Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
Wysłany: 08-12-2009, 15:07   

slawekdr ja próbowałbym odratować ten co masz, no chyba że się nie da - spróbuj rozruszać silniczek ja u siebie dawałem WD przy pomocy igły i strzykawki i próbowałem rozruszać, puściło po długim czasie dopiero jak złapałem trzpień w imadełko i je ostukałem - spróbuj może się uda.
_________________

 
 
 
krzysius 
Forumowicz

Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 130
Skąd: legnica
Wysłany: 09-12-2009, 12:21   

otóz panowie mozna dopasować od innego auta ja dopasowałem u siebie od passata ,ponieważ kilka razy mi się zatarła ,a kupowac inną pompe równie zajechaną jest bez sensu! .Trzeba przerobić kostkę oraz wejście i wyjście z pompy. Może to być równiez inna pompa :mrgreen:
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 10-12-2009, 20:44   

Silniczki mam 2 oba skorodowane tak, że obudowy popuchły. Dopasować się pewnie da nawet jakiś uniwersalny silniczek, tylko mocowanie dorobić i końcówkę kabla ze starego przełożyć. :D

Z tym codziennym czyszczeniem to bez przesady - raz na 200-300 km starczy, chyba że się jeździ 2m za poprzednikiem - wtedy nawet 3x dziennie(co 10 km) będzie mało. :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.