Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wysokie cisnienie
Autor Wiadomość
Anntoni 
Forumowicz


Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 117
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-09-2011, 22:01   wysokie cisnienie

czesc
mze ktos z was potrafi mi powiedziec, czego obiawem jest wysokie cisnienie pod pokrywa tam gdzie jest wlew oleju do silnika (nie wiem jak to sie fachowo zwie)?
cisnienie jest takie ze z odmy ktora mam wyprowadzona nie przed turbina a pod samochd, kopci dosyc intensywnie, a z pod zakretki do wlewu oleju i z pod uszczelki pod ta pokrywa wywala olej.zaznaczam ze wszystko mocno dokrecone!
zauwazylem ze olej leci coraz intensywniej, a niedawno wymienilem koncowki wtryskiwaczy, nie mam pojecia czy to ma jakis zwiazek no ale moze jakis ma.
prosze was o pomoc.
Tomasz
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 20-09-2011, 22:25   Re: wysokie cisnienie

Anntoni napisał/a:
czesc
mze ktos z was potrafi mi powiedziec, czego obiawem jest wysokie cisnienie pod pokrywa tam gdzie jest wlew oleju do silnika (nie wiem jak to sie fachowo zwie)?
cisnienie jest takie ze z odmy ktora mam wyprowadzona nie przed turbina a pod samochd, kopci dosyc intensywnie, a z pod zakretki do wlewu oleju i z pod uszczelki pod ta pokrywa wywala olej.zaznaczam ze wszystko mocno dokrecone!
zauwazylem ze olej leci coraz intensywniej, a niedawno wymienilem koncowki wtryskiwaczy, nie mam pojecia czy to ma jakis zwiazek no ale moze jakis ma.
prosze was o pomoc.
Tomasz

To są tzw przedmuchy, silnik nie trzyma ciśnienia ze względu na pierścienie tłokowe.
Nie szczelnie pierścienie, kompresja przedostaje się do skrzyni korbowej a stamtąd nad głowice a tam uchodzi korkiem i odma.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Anntoni 
Forumowicz


Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 117
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-09-2011, 23:33   

czyli pierscienie do wymiany i pewnie cylindry do regeneracji jak rozumie?
to mi wyglada na powazne koszta hehe..
a dlugo tak mozna pojezdzic twoim zdaniem, pytam poniewaz nie mam kasy teraz na remont silnika?
 
 
banderas40 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 314
Skąd: Darłowo
Wysłany: 23-09-2011, 19:30   

Raczej nie licz na za długi okres prawdopodobnie do pierwszych mrozów i wówczas to przekonasz się na 100% że to padnięte pierścienie co równa się brakowi ciśnienia w cylindrach co kończy się oczywiście kłopotem z rozruchem jak jest zimno - niestety troszkę kaski na to trzeba mieć co do cylindrów to trudno powiedzieć czy potrzeba z nimi coś robić ale dla mnie sama wymiana pierścieni gdy są już znaczne przedmuchy raczej nie jest dobrym rozwiązaniem jednak należy dokonać oceny dopiero po rozmontowaniu silnika.
_________________
Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem :-)
 
 
Anntoni 
Forumowicz


Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 117
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-09-2011, 20:23   

no wlasnie, rok temu zagladalem w cylindry, z racji wymiany panewek i na jednym bylo cos tam widac w sensie zuzycia:)
pierscienie sam moge sobie wymienic, tylko zastanawiam sie nad sensem wymiany samych pierscieni. na a ze szlifowaniem cylindrow to juz duzo roboty bo pzeciez caly silnik musze wyciagac z auta.
poki co to bede pilnowal oleju i bede jezdzic, na zime w sumie troche jestem przygotowany, mam nowe koncowki wtryskiwaczy, swiece zarowe, akumulatory, i reczne grzanie swiec dodatkowo, wiec spoko.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.