Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Obroty spadają po wrzuceniu na luz.
Autor Wiadomość
EmilRotu 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1997r. 1.8 85KW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 38
Skąd: Stromiec
  Wysłany: 23-11-2011, 23:01   Obroty spadają po wrzuceniu na luz.

Witam,

Jestem nowy na tym forum, mam od 2 miesięcy Carismę 1.8 115 km z 97 r. Jestem ogólnie zadowolony jak na razie oprócz jednej rzeczy. A mianowicie w czasie jazdy jak wcisnę sprzęgło lub wrzucę na luz np. dojeżdżając do świateł obroty spadają mi do zera i często silnik wtedy gaśnie. Dowiedziałem się, że przyczyną mogą być sztywne membrany parownika więc wyczyściłem parownik (było sporo smoły) i wymieniłem membrany po czym pojechałem do gazownika na ustawienie gazu. Problem znikł na chwilę ale teraz jest to samo i zauważyłem, że dzieje się tak też na benzynie, ale rzadziej. Wczoraj włożyłem nowy akumulator i wydaję mi się, że po tym zabiegu właśnie problem powrócił. Czy to może być wynikiem zresetowania ustawień komputera? Proszę o pomoc bo jest do uciążliwe szczególnie jak samochód zgaśnie i wyłącza się wspomaganie kierownicy i hamulców.

Pozdrawiam

Emil
 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 23-11-2011, 23:37   

EmilRotu, po pierwsze parownik, a po drugie, to zobacz, czy nie ciągnie lewego powietrza.
Po trzecie i najważniejsze odłacz jeszce raz akumulator i naucz kompa wolnych obrotów. Może być też zasyfiona przepustnica.
Jak chcesz, żeby ktoś Ci naprawdę pomógł, to przydałby się opis auta w temacie, info, co to za instalacja gazowa, ile ma lat, co było robione/ sprawdzane w ostatnim czasie. Tak, to równie dobrze mógłbyś napisać, że masz samochód i Ci gaśnie....
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
EmilRotu 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1997r. 1.8 85KW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 38
Skąd: Stromiec
Wysłany: 23-11-2011, 23:46   

Instalacja zwykła (nie sekwencyjna), ma 5 lat. Jaka to dokładnie instalacja to nie wiem nie znam się zbytnio, wiem tylko, że parownik mam firmy Tomasetto Czy wymieniany był parownik czy nie to nie wiem. Czyścić czyściłem i membrany wymieniłem. Ja wymieniałem tylko trójniki przewodów od wody i 2 przewody, które dochodzą do parownika, uszczelkę pod pokrywą zaworów i akumulator.
 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 23-11-2011, 23:52   

Proponuję najpierw doprowadzić do stanu, że na benzynie będzie OK. Poszukaj info, o nauce wolnych obrotów (sorry, idę spać) i zobacz koniecznie, czy nie ciagnie Ci powietrza w okolicach miksera, czy jak tam się to g... nazywa, ew gdziekolwiek, gdzie gazownicy dłubali.
Jak na benzynie będzie OK, to dopiero wtedy mozna brać się za gaz, bo inaczej, to w życiu tego nie ogarniesz.
Moim zdaniem, to po 5 latach parownik się do niczego nie nadaje. Jakbyś kupił nowy i założył u gazownika, to by się musiał teraz gimnastykować, a tak to będzie na Ciebie.
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
M@teusz607 
Forumowicz
M@teusz607

Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 198
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 24-11-2011, 00:47   

zwolin napisał/a:
Poszukaj info, o nauce wolnych obrotów

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31379
NIE GDI na tej samej zasadzie.
_________________
LPG- Stag 300 Premium+AC R01+Hana 2000
 
 
EmilRotu 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1997r. 1.8 85KW
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 38
Skąd: Stromiec
Wysłany: 24-11-2011, 17:02   

I po problemie :D Wyczyściłem przepustnicę, nauczyłem auto obrotów korzystając z powyższej instrukcji i jest wszystko ok. Dzięki za pomoc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.