 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.5V6] Potrzebna uszczelka pod głwoice. |
Autor |
Wiadomość |
MŁYNEK
Forumowicz
Auto: Mercedes E320 CDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Gru 2010 Posty: 42 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 07-10-2011, 17:13 [3.5V6] Potrzebna uszczelka pod głwoice.
|
|
|
Koledzy mam problem wszystko co potrzebne dostałem do mojego Miśka ale mam kłopot z uszczelką pod głowicę SILNIK TO WERSJA NIE GDI tylko ta na USA.
Znalazłem w necie coś takiego:
http://www.e-pajero.pl/pr...35-V6-DOHC.html
Cytat: | Mitsubishi Pajero III, 3.5 DOHC 2000-06 (V65 V75)
Mitsubishi Pajero III, 3.5 GDI 2000-2002 (V65 V75) |
U nas w sklepach nie widzą w ogóle ślinika takiego jak ja mam a nie wiem czy od GDI jest taka sama?
PORATUJCIE bo misiek siedzi uziemiony u mechanika...
Swoją drogą miałem wymieniane końcówki drążków, kable WN, klocki z tyłu, kilka uszczelek od silnika bo się troszeczkę pocił + nowy olej w silniku i wsio zamknęło się w 1000zł razem z robocizną i zbieżnością...
Za uszczelkę do GDI pod głowice chcą 120zł u nas w sklepie.
Zostały dwie sondy lambda po pierdyknęły (320zł/szt) i uszczelka pod głowicą, bo silnik ostatnio zaczął coś przebierać tak jakby na jeden gar nie palił.
Po wymianie kabli WN polepszyło się ale gdy np. silnik jest mocno rozgrzany i postoi z 4 godzinki po odpaleniu "bulgota i sie telepie" a na jednej świecy robi się delikatny biały nalot - z tego co mi mechanik powiedział. |
|
|
|
 |
|
|